TikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdi

TikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdiQısa videoların izlənməsivə yaradılması üçün aparıcı platforma olan TikTok, Azərbaycandakı auditoriyaya TikTok For Business platformasını təqdimetdi.
azxeber.com xəbər verir ki, bu platforma biznes vəzifələrinin effektiv həllinə kömək edir, brendlərinyaradıcı potensialını üzə çıxarır və marketinq yanaşmasını yenidən nəzərdən keçirməyə imkan yaradır.
TikTok - yaradıcılıq və özünüifadə, əyləncə və kəşflər üçün birvideoplatformadır və dünyada bir milyarddan çox insan tərəfindən istifadəolunur. TikTok Azərbaycanda müxtəlif yaş, fəaliyyət və peşələrə malik, fərqlimaraq və hobbiləri olan canlı, unikal və çoxşaxəli bir cəmiyyəti bir araya gətirir.Platformanın istifadəçilər arasında artan populyarlığı bizneslər tərəfindənTikTok-a olan marağı artırır.
TikTok for Business-in istifadəyə verilməsi və inkişafı
Azərbaycanda platformaya olan yüksək marağı müşahidə edən TikTok,2024-cü ildə yerli şirkətlərlə əməkdaşlığa başlayaraq onlara kreativ vəeffektiv reklam formatlarını və alətlərini mənimsəməkdə kömək edir.
TikTok for Business platforması: böyük beynəlxalq və yerli şirkətlərdəntutmuş kiçik və orta biznesə qədər; FMCG və gözəllik sənayesindən tutmuşelektron ticarət və video oyunların yaradıcılarına qədər hər miqyasda vəsektorda biznesin inkişafı üçün effektiv alətlər təklif edir.
"TikTok for Businessplatformasının unikal xüsusiyyəti təkcə reklam mesajlarını auditoriyayaçatdırmaq imkanından ibarət deyil, eyni zamanda brendlər istifadəçilərlə eynidildə ünsiyyət quraraq, onların etibarını və sevgisini qazana bilərlər. Bizbiznesə məhz qarşıya qoyulan məqsədləri maksimum dərəcədə effektiv həll etməyəimkan verən həllər tapmaqda kömək edirik. TikTok for Business-in geniş alət dəstiistənilən hədəfə çatmağa imkan verir: yeni məhsulun bazara çıxarılmasındantutmuş satışların artırılmasına qədər. Biz Azərbaycanda şirkətlərin TikTok-unimkanlarını kəşf etməsinə və bizimlə tərəfdaşlıqda biznes göstəriciləriniartırmasına yardım etmək istəyirik," – deyə TikTok-un Azərbaycanda, Türkiyədə, Mərkəzi və Cənubi Asiyada GlobalBusiness Solutions departamentinin rəhbəri Barış Aldanmaz qeyd edib.
Bizneslər TikTok-dan necə istifadə edə bilər
TikTok-da müxtəlif miqyasda və sahələrdə fəaliyyət göstərən şirkətlərorqanik məzmun yarada və marketinq qıfının bütün mərhələlərində öz biznes məqsədlərinihəyata keçirə bilərlər. Platforma brendlərə özləri haqqında məlumatlılığıartırmaq, istifadəçiləri cəlb etmək və loyallığı gücləndirmək, onları tətbiqdənkənar fəaliyyətlərə həvəsləndirmək, konversiyaları artırmaq və satışları yüksəltməkdəkömək edir. TikTok-un Azərbaycanda şirkətlərə həll etməyə kömək etdiyi məsələlər:
1.Fəal və cəlbedici auditoriyaya çatmaq
Dünyanın hər yerindən istifadəçilər TikTok-a yaxşı əhval-ruhiyyə,yaradıcı və maraqlı məzmun üçün gəlirlər. Brendlər də TikTok-u özstrategiyalarına yaradıcılığı və əyləncəni inteqrasiya etmək üçün seçməyəbaşlayıblar. Marketoloqlar artıq istehlakçıları yayındırmaq yerinə, onları əyləndirməyədaha çox diqqət yetirirlər və reklam istehlakçılar üçün narahatlıq yaradanelementdən zövqlə vaxt ayırdıqları məzmuna çevrilir.
TikTok-da reklamların nativlik və yaradıcı yanaşmanın birləşməsi əsasındaqurulması platformanın icması tərəfindən müsbət qəbul edilir. Belə ki,Kantar-ın araşdırmasına görə, istifadəçilərimizin 74%-i platformada olanreklamları kreativ hesab edir, 67%-i isə TikTok-dakı reklamların unikalolduğunu düşünür [1]. Bu, brendlərə TikTok-da müsbət, diqqətli və maraqlıauditoriya ilə ünsiyyət qurmağa və platformadakı tövsiyələrə inanan istifadəçiləricəlb etməyə imkan verir.
2.İstifadəçilərə brend, məhsul və ya xidmət haqqında məlumat almağa köməketmək
TikTok icması yaradıcı düşüncəli və dünyanı kəşf etmək həvəsində olanaktiv insanlardan ibarətdir. Onlar daim yeni kəşflər və ideyalaraxtarışındadırlar, bu ideyalar isə onları real həyatda dəyişikliklərəilhamlandırır. TikTok istifadəçiləri digər onlayn platformalarla müqayisədə 1,8dəfə daha çox razılaşırlar ki, tətbiq onlara əvvəllər düşünmədikləri maraqlımövzuları kəşf etməyə kömək edib [2]. İstifadəçilərin 80%-dən çoxu isəTikTok-un onlara maraqlı brendlər və məhsullar tapmaqda kömək etdiyini bildirir[3].
3.Alış-verişə ilham vermək
TikTok-dareklamlar auditoriya tərəfindən o qədər təbii qəbul edilir ki, platformadaartıq 10 milyondan çox paylaşım olan #TikTokMadeMeBuyIt həştəqi formalaşıb.Bu etiket altında istifadəçilər dünyadan aldıqları məhsulları bölüşür, paketaçır və almaq üçün səbirsizləndikləri məhsullardan danışırlar.
Araşdırmalar göstərir ki, TikTok-da fəal şəkildə reklam olunan məhsullarpopulyarlaşır və platformanın təbii formatında reklamlar auditoriya tərəfindənmüsbət qarşılanır. Belə ki, qlobal sorğuya görə, platforma istifadəçilərinin61%-i TikTok-da məzmunu gördükdən sonra alış-veriş ediblər [4]. TikTok istifadəçilərininisə 76%-i platformadan ilhamlanaraq etdikləri alışlardan məmnun qalıblar[5].
İndi Azərbaycandakı şirkətlər TikTok-da öz bizneslərini inkişafetdirmək üçün marketinq yanaşmalarını yeni səviyyəyə qaldırmaq, hədəfauditoriyası ilə etibarlı dialoq qurmaq, yaradıcılığı və satışları artırmaqüçün güclü alətə çevirmək daxil olmaqla bütün imkanlardan istifadə edə bilərlər.
1.Kantar, Ad PerformanceStudy, 2020
2.TikTok Marketing ScienceGlobal Entertaining Ads Study 2022, conducted by Marketcast
3.TikTok Marketing ScienceMENAT - Brand Shopping Triggers - Conducted by IPSOS 2022
4.TikTok Marketing ScienceGlobal Shopping Ads Product Research Study 2022, conducted by Material
5.TikTok Marketing ScienceMENAT - TikTok Made Me - Conducted by IPSOS 2023
TikTok haqqında
TikTok aparıcı qısa video tətbiqidie.Bizim missiyamız insanları yaradıcı olmağa ruhlandırmaq və onlara sevinc bəxşetməkdir.
TikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdiTikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdiTikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdiTikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdi

İqtisadiyyat     Baxılıb: 210   Tarix: 25 oktyabr 2024
f Paylaş

Xidmetler [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Pensiyalar yenidən artırılacaq

Aparılan ardıcıl uğurlu islahatlar bütün sosial ödənişlərdə olduğu kimi, pensiyalarda və bu istiqamət üzrə ayrılan vəsaitlərdə də davamlı artıma imkan verib. xəbər verir ki, bu barədə Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nairliy

Baku Electronics-də "Super Cümə" başladı

13 – 30 noyabr tarixlərində Baku Electronics-də  səbirsizliklə gözlənilən "Super Cümə"  kampaniyası baş tutacaq. xəbər verir ki, 70%-dək endirim və nağd qiymətdən 24 aya hissə-hissə ödəmə imkanı müştəriləri gözləyir

Biləcəridə möhtəşəm fürsət: 16 285 manatdan başlayan ilkin ödənişlə tam təmirli mənzil təklifi

Metroya yaxın, rahat və müasir mənzil sahibi olmaqistəyirsiniz? Özü də sərfəli şərtlərlə?. "Kristal"ın satışları sürətlə davam edən "Biləcəri" yaşayış kompleksi əlverişli yerləşməsi, geniş infrastruktu

Azərbaycan neft hasilatı barədə qərarı dəstəklədi

Energetika naziri Pərviz Şahbazov onlayn formatda keçirilən Neft İxrac edən Ölkələr Təşkilatına (OPEC) üzv və qeyri-üzv ölkələrin nazirlərinin 40-cı iclasında iştirak edib. xəbər verir ki, bu barədə Energetika Nazirliyini

"Asan İmza" indi "Azercell" tətbiqində

Yeni funksiya "Asan İmza" məlumatlarını bir toxunuşla əlçatan edir. xəbər verir ki, Rəqəmsal həllərini davamlı olaraq təkmilləşdirən Azercell "Asan İmza" xidmətinin əsas məlumatlarını mobil tətbiqinə inteqrasiy

Azercell yeni sosial layihəsini təqdim edir

Azercell 25 noyabr - Qadın Zorakılığına qarşı Beynəlxalq Mübarizə Günü və BMT-nin "Narıncı Gün" təşəbbüsü çərçivəsində "Oflayn qadınlar" sosial layihəsini təqdim edir. "Ümidli Gələcək" İctima

"Black Friday"də Birbank taksit kartları ilə 70%-dək endirimlə alın, 24 ayadək taksitlə ödəyin

Noyabr ayının sonuncu cümə gününü bütün dünya səbirsizliklə gözləyir. xəbər verir ki, Birbank taksit kartları isə bu həyəcana daha bir həyəcan qatır. Belə ki, 30 noyabr tarixinədək Birbank taksit kartları ilə partnyorlard

"Nar" QHT-lərlə KSM sahəsində əməkdaşlığın gücləndirilməsinə dəstək verir - FOTOLAR

Sərfəli mobil operator "Nar" "Özəl sektorun KSM siyasətində QHT-lərin iştirakı: təcrübə və yanaşmalar" adlı konfransda korporativ sosial məsuliyyət (KSM) sahəsində milli təcrübənin inkişafı və şirkətlərl

Yeni il ərəfəsində Yelo Bank-dan möhtəşəm kampaniya – illik 9%-dən

"Black Friday" kampaniyaları, Yeni ilplanları, çatdırmadığın işlər. Bunların hamısını Yelo Bank-ın xüsusi Yeni ilkampaniyası ilə gerçəkləşdirə bilərsən. Kampaniya çərçivəsində 30.12.2025 tarixinədək nağdpul kredit


azerbaycan xeberleri yeni xeberler son xeberler cəbhədən son görüntülər qarabag xeber xeberler azerbaycan