TikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdi

TikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdiQısa videoların izlənməsivə yaradılması üçün aparıcı platforma olan TikTok, Azərbaycandakı auditoriyaya TikTok For Business platformasını təqdimetdi.
azxeber.com xəbər verir ki, bu platforma biznes vəzifələrinin effektiv həllinə kömək edir, brendlərinyaradıcı potensialını üzə çıxarır və marketinq yanaşmasını yenidən nəzərdən keçirməyə imkan yaradır.
TikTok - yaradıcılıq və özünüifadə, əyləncə və kəşflər üçün birvideoplatformadır və dünyada bir milyarddan çox insan tərəfindən istifadəolunur. TikTok Azərbaycanda müxtəlif yaş, fəaliyyət və peşələrə malik, fərqlimaraq və hobbiləri olan canlı, unikal və çoxşaxəli bir cəmiyyəti bir araya gətirir.Platformanın istifadəçilər arasında artan populyarlığı bizneslər tərəfindənTikTok-a olan marağı artırır.
TikTok for Business-in istifadəyə verilməsi və inkişafı
Azərbaycanda platformaya olan yüksək marağı müşahidə edən TikTok,2024-cü ildə yerli şirkətlərlə əməkdaşlığa başlayaraq onlara kreativ vəeffektiv reklam formatlarını və alətlərini mənimsəməkdə kömək edir.
TikTok for Business platforması: böyük beynəlxalq və yerli şirkətlərdəntutmuş kiçik və orta biznesə qədər; FMCG və gözəllik sənayesindən tutmuşelektron ticarət və video oyunların yaradıcılarına qədər hər miqyasda vəsektorda biznesin inkişafı üçün effektiv alətlər təklif edir.
"TikTok for Businessplatformasının unikal xüsusiyyəti təkcə reklam mesajlarını auditoriyayaçatdırmaq imkanından ibarət deyil, eyni zamanda brendlər istifadəçilərlə eynidildə ünsiyyət quraraq, onların etibarını və sevgisini qazana bilərlər. Bizbiznesə məhz qarşıya qoyulan məqsədləri maksimum dərəcədə effektiv həll etməyəimkan verən həllər tapmaqda kömək edirik. TikTok for Business-in geniş alət dəstiistənilən hədəfə çatmağa imkan verir: yeni məhsulun bazara çıxarılmasındantutmuş satışların artırılmasına qədər. Biz Azərbaycanda şirkətlərin TikTok-unimkanlarını kəşf etməsinə və bizimlə tərəfdaşlıqda biznes göstəriciləriniartırmasına yardım etmək istəyirik," – deyə TikTok-un Azərbaycanda, Türkiyədə, Mərkəzi və Cənubi Asiyada GlobalBusiness Solutions departamentinin rəhbəri Barış Aldanmaz qeyd edib.
Bizneslər TikTok-dan necə istifadə edə bilər
TikTok-da müxtəlif miqyasda və sahələrdə fəaliyyət göstərən şirkətlərorqanik məzmun yarada və marketinq qıfının bütün mərhələlərində öz biznes məqsədlərinihəyata keçirə bilərlər. Platforma brendlərə özləri haqqında məlumatlılığıartırmaq, istifadəçiləri cəlb etmək və loyallığı gücləndirmək, onları tətbiqdənkənar fəaliyyətlərə həvəsləndirmək, konversiyaları artırmaq və satışları yüksəltməkdəkömək edir. TikTok-un Azərbaycanda şirkətlərə həll etməyə kömək etdiyi məsələlər:
1.Fəal və cəlbedici auditoriyaya çatmaq
Dünyanın hər yerindən istifadəçilər TikTok-a yaxşı əhval-ruhiyyə,yaradıcı və maraqlı məzmun üçün gəlirlər. Brendlər də TikTok-u özstrategiyalarına yaradıcılığı və əyləncəni inteqrasiya etmək üçün seçməyəbaşlayıblar. Marketoloqlar artıq istehlakçıları yayındırmaq yerinə, onları əyləndirməyədaha çox diqqət yetirirlər və reklam istehlakçılar üçün narahatlıq yaradanelementdən zövqlə vaxt ayırdıqları məzmuna çevrilir.
TikTok-da reklamların nativlik və yaradıcı yanaşmanın birləşməsi əsasındaqurulması platformanın icması tərəfindən müsbət qəbul edilir. Belə ki,Kantar-ın araşdırmasına görə, istifadəçilərimizin 74%-i platformada olanreklamları kreativ hesab edir, 67%-i isə TikTok-dakı reklamların unikalolduğunu düşünür [1]. Bu, brendlərə TikTok-da müsbət, diqqətli və maraqlıauditoriya ilə ünsiyyət qurmağa və platformadakı tövsiyələrə inanan istifadəçiləricəlb etməyə imkan verir.
2.İstifadəçilərə brend, məhsul və ya xidmət haqqında məlumat almağa köməketmək
TikTok icması yaradıcı düşüncəli və dünyanı kəşf etmək həvəsində olanaktiv insanlardan ibarətdir. Onlar daim yeni kəşflər və ideyalaraxtarışındadırlar, bu ideyalar isə onları real həyatda dəyişikliklərəilhamlandırır. TikTok istifadəçiləri digər onlayn platformalarla müqayisədə 1,8dəfə daha çox razılaşırlar ki, tətbiq onlara əvvəllər düşünmədikləri maraqlımövzuları kəşf etməyə kömək edib [2]. İstifadəçilərin 80%-dən çoxu isəTikTok-un onlara maraqlı brendlər və məhsullar tapmaqda kömək etdiyini bildirir[3].
3.Alış-verişə ilham vermək
TikTok-dareklamlar auditoriya tərəfindən o qədər təbii qəbul edilir ki, platformadaartıq 10 milyondan çox paylaşım olan #TikTokMadeMeBuyIt həştəqi formalaşıb.Bu etiket altında istifadəçilər dünyadan aldıqları məhsulları bölüşür, paketaçır və almaq üçün səbirsizləndikləri məhsullardan danışırlar.
Araşdırmalar göstərir ki, TikTok-da fəal şəkildə reklam olunan məhsullarpopulyarlaşır və platformanın təbii formatında reklamlar auditoriya tərəfindənmüsbət qarşılanır. Belə ki, qlobal sorğuya görə, platforma istifadəçilərinin61%-i TikTok-da məzmunu gördükdən sonra alış-veriş ediblər [4]. TikTok istifadəçilərininisə 76%-i platformadan ilhamlanaraq etdikləri alışlardan məmnun qalıblar[5].
İndi Azərbaycandakı şirkətlər TikTok-da öz bizneslərini inkişafetdirmək üçün marketinq yanaşmalarını yeni səviyyəyə qaldırmaq, hədəfauditoriyası ilə etibarlı dialoq qurmaq, yaradıcılığı və satışları artırmaqüçün güclü alətə çevirmək daxil olmaqla bütün imkanlardan istifadə edə bilərlər.
1.Kantar, Ad PerformanceStudy, 2020
2.TikTok Marketing ScienceGlobal Entertaining Ads Study 2022, conducted by Marketcast
3.TikTok Marketing ScienceMENAT - Brand Shopping Triggers - Conducted by IPSOS 2022
4.TikTok Marketing ScienceGlobal Shopping Ads Product Research Study 2022, conducted by Material
5.TikTok Marketing ScienceMENAT - TikTok Made Me - Conducted by IPSOS 2023
TikTok haqqında
TikTok aparıcı qısa video tətbiqidie.Bizim missiyamız insanları yaradıcı olmağa ruhlandırmaq və onlara sevinc bəxşetməkdir.
TikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdiTikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdiTikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdiTikTok Azərbaycanda TikTok For Business platformasını təqdim etdi

İqtisadiyyat     Baxılıb: 193   Tarix: 25 oktyabr 2024
f Paylaş

Xidmetler [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Azərbaycanda əhalinin sayı açıqlandı

2025-ci ilin yanvar-iyul aylarında əhalinin sayı 20654 nəfər və ya 0,2 faiz artaraq 2025-ci il avqust ayının 1-i vəziyyətinə 10245543 nəfərə çatıb. xəbər verir ki, bu, Dövlət Statistika Komitəsinin yanvar-iyul ayında ölkəni

"Pensiya yaşına 2 il qalmış vətəndaş işdən çıxarılmamalıdır

"Pensiya yaşına 2 il qalmış vətəndaşın işəgötürən tərəfindən işdən çıxarılması yolverilməzdir". Bunu Milli Məclisin Əmək və sosial siyasət komitəsinin bu gün keçirilən iclasında deputat Vüqar Bayramov deyib. Deputa

Bakı ICPC 2025: Kapital Bank qlobal proqramlaşdırma layihəsində iştirak edir

1 sentyabr 2025-ci il tarixində Bakıda dünyanın ən nüfuzlu proqramlaşdırma yarışlarından biri olan 49-cu Beynəlxalq Universitetlərarası Proqramlaşdırma Müsabiqəsinin (ICPC) dünya finalının açılış mərasimi keçirilib. Heydə

AccessBank tender elan edir

AccessBank QSC maraqlanan təşkilatları tenderdə iştirak etməyə dəvət edir. Bankın məlumatında deyilir ki, tender Prolongation of HPE equipments support 2025 üzrə elan olunub. Tenderdə iştirak etməkdə maraqlı olan şirkətlə

Unibank beynəlxalq proqramlaşdırma yarışına dəstək verir

Unibank Azərbaycanın rəqəmsal gələcəyinə yönəlmiş təşəbbüslərin daimi dəstəkçisidir. Bank bu dəfə dünyanın ən nüfuzlu intellektual yarışlarından birinə – Bakıda keçirilən 49-cu Beynəlxalq Proqramlaşdırma Müsabiqəsinin (ICPC

Azercell şəbəkə infrastrukturunun inkişaf dinamikasını təqdim edir

Abunəçilərinə ən yüksək müştəri təcrübəsi təqdim etməyi hədəfləyən "Azercell Telekom" MMC şəbəkənin genişləndirilməsi və modernləşdirilməsi istiqamətində görülən işlərin nəticələrini açıqlayıb. Hazırda 5 milyonda

AZAL "Uçuş Təhlükəsizliyi Günü" tədbiri keçirib: yeni yanaşmalar və beynəlxalq təcrübə

AZCON Holdingşirkətlərindən olan "Azərbaycan Hava Yolları" QSC (AZAL) uçuş təhlükəsizliyininidarə olunmasının təkmilləşdirilməsi və məsuliyyət mədəniyyətinin gücləndirilməsiməqsədilə Bakıda "AZAL Uçuş Təhlükəsizliy

Azərbaycan - Türk Dünyasının iqtisadi körpüsü

Dünyada iqtisadi və geosiyasi meyllərin dəyişdiyi bir dövrdə regional iqtisadi birliklərin əhəmiyyəti daha da artır. Bu kontekstdə Türk Dövlətləri Təşkilatı artıq təkcə mədəni və siyasi platforma deyil, həm də böyük iqtisad

"Bank Respublika" və BSTDB saziş imzaladı - Fotolar

Bakı, 12 sentyabr 2025-ci il – Azərbaycanınmaliyyə sektorunda mühüm yer tutan və real sektorun inkişafına davamlı dəstəkgöstərən aparıcı maliyyə institutlarından biri olan BankRespublika ilə regionun nüfuzlu beynəlxalq maliyyəqurumlarında


yeni xeberler son xeberler azerbaycan xeberleri cəbhədən görüntülər en yeni xeberler azerbaycanda son xeberler