Evliliyin kişilik hormonuna təsiri araşdırıldı - İllərdir səhv müalicə edilirmiş

Evliliyin kişilik hormonuna təsiri araşdırıldı - İllərdir səhv müalicə edilirmişSon araşdırma göstərir ki, testosteronun normal səviyyədə olduğu kişilərdə zəifləmiş cinsi istəyi müalicə etmək üçün testosteron təyinatlarının təsiri azdır və ya heç yoxdur.
KONKRET.aznypos-ta istinadla xəbər verir ki, tədqiqatda 18-26 yaş arasında olan 41 kişi iştirak edib, onların testosteron səviyyələri normal diapazonda olub. 31 günlük test dövründə iştirakçılar gündəlik nümunələr təqdim ediblər və cinsi istəkləri və tanışlıq səyləri barədə öz hesabatlarını veriblər.
Məlum olub ki, yalnız subay kişilər potensial partnyorla qarşılaşma barədə məlumat verdikləri günlərdə daha yüksək testosteron səviyyəsi istehsal edirlər. Bu, bədənin mümkün partnyora və digər kişilərlə rəqabətə hazırlaşdığını göstərir. Oxşar davranış quşlar və primatlar üzərində aparılan araşdırmalarda da müşahidə olunub.
Digər tərəfdən, həyat yoldaşları və sevgililəri ilə müntəzəm əlaqədə olan evli və ya münasibətdə olan kişilərdə testosteron səviyyəsində belə dəyişikliklər qeydə alınmayıb, baxmayaraq ki, onlar adi kişilərə xas cinsi istəklər hiss ediblər. Araşdırma həmçinin göstərib ki, subay kişilərdə həm testosteron, həm də kortizol səviyyəsi münasibətdə olan kişilərə nisbətən daha yüksəkdir.
Bununla belə, münasibətdə olan kişilərdə daha çox cinsi istək müşahidə edilib. Mütəxəssislər qeyd edirlər ki, kişilərin cinsi istəyini təmin etmək üçün testosteronun yalnız müəyyən baza səviyyəsi kifayət edir və bu səviyyədən yuxarı dəyişikliklər istəyi artırmır. Bu araşdırma testosteronun normal səviyyədə olduğu kişilərdə cinsi istək üçün əlavə hormonal müdaxilənin faydasız olduğunu sübut edir.

Sağlamlıq       Tarix: 02 dekabr 2024
f Paylaş

Turlar.az [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Qəfil görünən damarlar hansı xəstəliklərin xəbərçisi ola bilər?

Əllərdə, ayaqlarda və ya sinə nahiyəsində damarların əvvəlkindən daha çox görünməyə başladığını hiss etmisiniz? Bir çox insan üçün bu, xüsusilə dəyişiklik qəfil olubsa, narahatlıq yaradır. -a istinadla xəbər verir ki, əksə

Həkim məsləhəti olmadan ağrıkəsici qəbul edənlərə XƏBƏRDARLIQ

Ağrıkəsicilərdən istifadə artıq çox insan üçün gündəlik vərdişə çevrilib. Azacıq ağrı hiss edən kimi həkimə yox, aptekə üz tuturuq. Yəni, ağrının səbəbini öyrənmədən nəticəni aradan qaldırmağa çalışırıq. Halbuki həkim rəy

Nar görün hansı xəstəliyin dərmanı imiş

"Punikalin" adlı maddə xərçəng hüceyrələrinin böyüməsini ləngitmək potensialına malikdir. KONKRET. -a istinadən xəbər verir ki, bu, İspaniyanın Malaqa Universitetində aparılan və beynəlxalq elmi jurnalda dərc oluna

Məşhur uşaq qidasında siçan zəhəri aşkarlanıb

Avstriyada məşhur "Hipp" markalı uşaq qidası bankalarında siçan zəhəri tapılıb. KONKRET.azxəbər verir ki, bu barədə "CBC News" Avstriya polisinə istinadən məlumat yayıb. Polisin məlumatına görə, Burgenlan

Bu çay ürəyi qoruyur, stressi azaldır

Yasəmən çayı (jasmine tea) həm xoş ətri, həm də sağlamlıq üçün faydalı xüsusiyyətləri ilə əsrlərdir istifadə olunan təbii içkilərdən biridir. Xüsusilə sakitləşdirici təsiri və antioksidantlarla zəngin olması onu gündəli

İspaniyada hantavirusa ilk yoluxma halı qeydə alınıb

İspaniyada hantavirusa ilk yoluxma halı qeydə alınıb. Bu barədə   İspaniya Səhiyyə Nazirliyinin "X" sosial şəbəkəsindəki paylaşımına istinadən xəbər verir. Qurumun məlumatına görə, ötən gün aparılan test nəticəsind

Ətdən tam imtina etmək ciddi fəsadlar verir

Ətin rasiondan çıxarılması anemiya və dəmir çatışmazlığının inkişafına, endokrin pozğunluqlara səbəb ola bilər. -a istinadla xəbər verir ki, diyetoloq Yelena Tixomirovanın sözlərinə görə, ətdən imtina etmək qərarına gələ

Yayılan virusla bağlı ÜST-dən açıqlama

"MV Hondius" kruiz laynerində hantavirusun yayılması ilə bağlı yaranan vəziyyət COVID-19 pandemiyasının başlanğıcı ilə bənzərlik təşkil etmir. xəbər verir ki, onun sözlərinə görə, hazırda infeksiyanın qlobal təhlük

Alimlər təsdiqlədi: Bizi kökəldən əsas qida bu imiş

Hətta qida rasionunun ümumi kalori miqdarı dəyişməsə belə, bəzi məhsullar bədən çəkisinin sürətlə artmasına birbaşa təsir göstərir. Yapon mütəxəssislər müəyyən ediblər ki, gündəlik qidalanmada çörəyin payının çox olması piylənm


yeni xeberler son xeberler azerbaycan xeberleri krimnal xeber sonxəbərlər son xabarlar cəbhədən görüntüleri