Pekin alimləri: "Yerin nüvəsi fırlanmağı dayandırıb və indi əks istiqamətdə hərəkət edə bilər" - FOTO

Pekin alimləri: Pekin alimləri: "Yerin nüvəsi fırlanmağı dayandırıb və indi əks istiqamətdə hərəkət edə bilər" - FOTO
"Yerin daxili nüvəsi fırlanmağı dayandırıb və indi əks istiqamətdə fırlana bilər".
Çindəki Pekin Universitetinin alimləri İ Yan və Syadun Sun bu qənaətə gəliblər.
Onların fikrincə, Yerin daxili nüvəsi son on ildə demək olar ki, fırlanmağı dayandırıb.
"Nature Geoscience" jurnalında bununla bağlı dərc olunan məqalədə Yerin sirli daxili strukturu  nəzərdən keçirilib və nüvəni yarıb keçmiş zəlzələlərdən yaranan seysmik dalğalar araşdırılıb.  
Daxili nüvənin seysmik dalğaları ilə bağlı verilən məlumatlar 1960-cı illərdə başlayan Alyaska qeydlərinə əsaslanır.
Alimlərin ehtimallarına görə, bu dəyişikliklər "yırğalanma" dövrünün bir hissəsidir və daha yeddi onillik davam edə bilər.
Pekin Universitetinin seysmoloqu və tədqiqatın müəllifi Syadun Sun daxili nüvəni "planetin içindəki bir planet" kimi xarakterizə edib və qeyd edib ki, buna görə də onun necə hərəkət etməsi çox vacibdir. Ancaq onun hərəkət mexanizmi hələ də sirr olaraq qalır.
Hələlik Yerin daxili nüvəsinin əsasən bərk dəmirdən əmələ gəldiyi məlumdur. "National Geographic"in məlumatına görə, 1220 km radiusa və təxminən 5200 dərəcə temperatura malikdir.
Pekin alimləri: Pekin alimləri: Pekin alimləri: Pekin alimləri: Pekin alimləri: Pekin alimləri: Pekin alimləri: Mənbə: Unilad.com / oxu.az

Maraqlı     Baxılıb: 678   Tarix: 25 yanvar 2023
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

İmtahandan əvvəl yaddaşı gücləndirən QİDALAR

İmtahandan əvvəl yaddaşı gücləndirən QİDALAR. Son elmi araşdırmalara görə, tərkibində yüksək şəkər olan şirniyyatlar müvəqqəti olaraq enerjini artırsa da, yekun nəticədə konsentrasiyanı azalda bilər. Yaddaş və konsentrasiyan

Ən güclü maqnit qasırğasının nə qədər davam edəcəyi açıqlandı

Ən güclü maqnit qasırğasının nə qədər davam edəcəyi açıqlandı. Mayın 10-da başlayan güclü maqnit qasırğasının gözlənilən müddəti ən azı iki gün olacaq. Bu barədə Rusiya Elmlər Akademniyasının Günəş-Yer Fizikası İnstitutunu

Son zamanlar uşaqlar arasında geniş yayılan xəstəliklərlə necə mübarizə aparaq? - AÇIQLAMA + FOTO

Son zamanlar uşaqlar arasında geniş yayılan xəstəliklərlə necə mübarizə aparaq? - AÇIQLAMA + FOTO. Son zamanlar bir çox insanlar, xüsusən də uşaqlar arasında göy öskürək yayılıb. İnsanlar bu xəstəlikdən can qurtara bilmədiklərini

Duzlu qida sevənlərə xəbərdarlıq: Dəhşətli xəstəliyə səbəb olur

Duzlu qida sevənlərə xəbərdarlıq: Dəhşətli xəstəliyə səbəb olur. Vyana Tibb Universitetinin (Avstriya) alimləri qidaya duz əlavə etmək, həmçinin duzlu qidaların həddindən artıq istehlakı ilə mədə xərçənginə tutulma riskini

Mikrodalğalı sobada yeməyin zəhərə çevrilməməsi üçün nə etməliyik? - Mütəxəssisdən TÖVSİYƏ

Mikrodalğalı sobada yeməyin zəhərə çevrilməməsi üçün nə etməliyik? - Mütəxəssisdən TÖVSİYƏ. "Mikrodalğalı sobada yeməkləri plastik qablarda qızdırmaq məsləhət deyil. Çünki materialdan benzol ayrılır, bu da DNT-nin mutasiyasına və zədələnməsin

Fiziki fəaliyyətin xərçəng riskini necə azaltdığı məlum olub

Fiziki fəaliyyətin xərçəng riskini necə azaltdığı məlum olub. "Fiziki fəaliyyət hüceyrə funksiyasını yaxşılaşdırır və orqanizmdə xərçənglə bağlı xroniki iltihabı aradan qaldırır". Bu barədə xərçəngin reabilitasiyas

Bədii ədəbiyyat oxumaq beyinə necə təsir edir? - TƏDQİQAT

Bədii ədəbiyyat oxumaq beyinə necə təsir edir? - TƏDQİQAT. Almaniyanın Vürzburq Universitetindən olan alimlər müəyyən ediblər ki, bədii ədəbiyyat oxumağın koqnitiv bacarıqlara kiçik, lakin əhəmiyyətli təsiri var. Tədqiqa

Appendiksin çıxarılması bağırsaq xərçəngi riskini azalda bilər - TƏDQİQAT

Appendiksin çıxarılması bağırsaq xərçəngi riskini azalda bilər - TƏDQİQAT. Fukusima Tibb Universiteti və Harvard İctimai Sağlamlıq Məktəbinin alimləri müəyyən ediblər ki, appendiksin çıxarılması "Fusobacterium nucleatum"

Gündə hansı miqdarda spirtli içkinin xərçəng riskini artırdığı açıqlandı

Gündə hansı miqdarda spirtli içkinin xərçəng riskini artırdığı açıqlandı. "Gündə 45 qram etil spirti istehlakı mədə xərçəngi ehtimalını artırır". Bu barədə rusiyalı həkim-onkoloq Vladislav Yevseyev xəbərdarlıq edib


yeni xeberler azerbaycan xeberleri son xeberler cəbhədən son xəbər sosial yardim cəbhədən görüntülər ən son xəbər