Qırmızı şərab hər zaman ürəyə faydalı deyil

Qırmızı şərab hər zaman ürəyə faydalı deyilBarselona Universitetinin və Barselona Klinik Xəstəxanasının alimləri müəyyən ediblər ki, Aralıq dənizi pəhrizinə əməl etsəniz, qırmızı şərab ürək-damar xəstəlikləri riskini azalda bilər – bitki mənşəli qidalar, balıq və qoz-fındıqların xeyrinə fast food və şirniyyatlardan uzaq durun.
KONKRET.az xəbər verir ki, araşdırmada ürək-damar xəstəliyi olmayan və eksperimentin əvvəlində 2-ci tip diabeti olan 1232 könüllü iştirak edib. Yüksək qan təzyiqi, artıq çəki və ürək-damar xəstəliyinə irsi meylli xəstələrin məlumatları da nəzərə alınıb.
Bütün iştirakçılar zeytun yağı, tərəvəz, meyvə, qoz-fındıq və balıq istehlakını nəzərdə tutan Aralıq dənizi pəhrizinə riayət ediblər. Şərab istehlakını qiymətləndirmək üçün iştirakçılar müntəzəm sidik testlərindən keçiriliblər, çünki üzümdə və şərabda olan tartarik turşusu böyrəklər tərəfindən süzülür.
Təxminən 4-5 il davam edən təqib zamanı infarkt və insult kimi 685 ürək-damar xəstəliyi hadisəsi qeydə alınıb.
Nəticələr göstərib ki, ürək-damar xəstəliklərinə tutulma riski gündə yarımdan bir stəkan şərab istehlak edənlərdə, çox nadir hallarda və ya heç içməyənlərlə müqayisədə 50 faiz aşağıdır.
Orta dərəcədə spirt istehlakı (həftədə bir qədəhə qədər və ya gündə yarım qədəhdən az) riski 38 faiz azaldır. Ancaq gündə bir qədəhdən çox içənlərdə faydalı təsir itib. (lent.az)
KONKRET.az

Sağlamlıq       Tarix: 04 yanvar 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

İnfarktın qarşısını almaq üçün vacib QAYDALAR

"Mütəmadi testlər infarktın qarşısını almağa kömək edə bilər. Bunlara lipidoqrammanı (xolesterin və onun fraksiyalarının göstəricisi), eləcə də qanda qlükoza səviyyəsini nəzarətdə saxlamaq daxildir". -a istinadə

Bu meyvə xərçəngə qarşı gizli silah imiş

Mətbəxlərdə tez-tez rast gəlinən, lakin əksər hallarda dəyəri lazımi qədər bilinməyən qidalardan biri də quru gavalıdır. Adətən, qəlyanaltı kimi və ya səhər yeməyinə əlavə edilərək istehlak olunan bu meyvə, əslində, zəngi

Çox işləmək piylənməyə səbəb olur

Kvinslend Universitetinin tədqiqatçıları belə qənaətə gəliblər ki, iş saatlarının azaldılması təkcə stressi deyil, ümumilikdə sağlamlığa da müsbət təsir edir. xəbər verir ki, onlarla ölkədən toplanan məlumatların təhlil

Bu məşqlər beyin qocalmasını yavaşladır

Beynin qocalmasını yavaşlatmağın gözlənilməz yolu kəşf edilib. Güc məşqləri beynin qocalmasını yavaşladır və funksiyasını yaxşılaşdırır.   -a istinadən xəbər verir ki, yeni bir araşdırmaya görə, güc məşqləri beynin funksiyasın

Günəşdən qorunmağın yeni üsulu: Moruq tumu yağının möcüzəvi faydaları

Yay aylarının gəlməsi ilə günəşdən qorunma vasitələrinə maraq artıb. Bir çox insan yüksək qoruyucu faktorlu günəş kremlərinə üstünlük versə də, bəziləri daha təbii alternativlər axtarışındadır. Son dövrlər bu axtarışın ə

D vitamininin ən yaxşı növü: Bunu içməlisiniz

D vitamini bədənimizin düzgün işləməsi üçün lazım olan vacib qida maddələrindən biridir. Sağlam sümükləri, dişləri və əzələləri qorumaq üçün lazım olan fosfat və kalsium miqdarını tənzimləməyə kömək edir. Lazım olan D vitaminini

Günvurma zamanı uşağa ilkin yardım necə edilməlidir? – AÇIQLAMA

Yay mövsümündə uşaqlar arasında ən çox yayılan problemlərdən biri günvurmadır. Günvurma bədən hərarətinin təhlükəli dərəcədə yüksəlməsi nəticəsində yaranan təcili vəziyyətdir. Buna isə daha çox uşaqlar məruz qalırlar. KONKRET.azxəbə

Güclü istilər gəlir - Ekoloqdan xəbərdarlıq

Yay fəsli Azərbaycana daxil olsa da, hava şəraitinin hələ də yazı və ya payızı xatırlatması, üstəlik yaxın günlər üçün yağış və dolu xəbərdarlıqlarının verilməsi diqqət çəkir. İqlim dəyişikliyi fonunda bu cür kəskin hav

Məşhur içki sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib

Son dövrlər məşhurlaşmış köpüklü çay ("bubble tea") sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib. Məlum olub ki, bu içkinin tərkibinə əlavə edilən tapioka dənələri bəzi hallarda bağırsaq keçməzliyinə və boğulmaya səbə


yeni xeberler son xeberler azerbaycan xeberleri valyuta məzənnələri cəbhədən şad xəbər metbuat en son xeberleri