Duzlu qida sevənlərə xəbərdarlıq: Dəhşətli xəstəliyə səbəb olur
Duzlu qida sevənlərə xəbərdarlıq: Dəhşətli xəstəliyə səbəb olur
Vyana Tibb Universitetinin (Avstriya) alimləri qidaya duz əlavə etmək, həmçinin duzlu qidaların həddindən artıq istehlakı ilə mədə xərçənginə tutulma riskinin 39% artması arasında əlaqəni müəyyən ediblər.
Araşdırmanın nəticələri "Gastric Cancer" jurnalında dərc olunub.
Alimlər 470 mindən çox insanın sağlamlıq məlumatlarını təhlil ediblər. İştirakçılardan həmçinin hazırlanmış qidalara nə qədər tez-tez duz əlavə etdiklərini və duzlu qəlyanaltılar (çips, balıq, tərəvəz turşusu) yediklərini bildirmələri xahiş olunub.
Tədqiqatçılar lazımi məlumatları topladıqdan sonra iştirakçıların monitorinqinə başlayıblar və bu monitorinq 11 il davam edib.
Nəticədə, duzlu qida sevənlərin mədə xərçənginə daha tez-tez yoluxduğu ortaya çıxıb. Tədqiqatçılar həmçinin qeyd ediblər ki, mədə xərçənginin qarşısını almaq üçün duzdan tamamilə imtina etmək lazım deyil. Sadəcə onun istehlak miqdarını azaltmaq lazımdır. / oxu.az
Ustalar.az ustalar sayti [newsid: 0-123300]

Aybəniz Haşımovanın paylaşımı sevənlərini qorxutdu - FOTO
Azərbaycanın dövlət borcu bu qədərdir
"Azərlotereya" və Liv Bona Dea Hospitalı qadın sağlamlığı mövzusunda görüş təşkil etdi - FOTOLAR
Millimiz qalib gəldi
"Azərbaycan Biznesinin İnkişafı Fondu"na yeni səlahiyyət verildi - Fərman
Hikmət Hacıyev: 'Azərbaycanda mina qurbanlarının sayı 3500 nəfəri keçib
Prezident qeyri-neft-qaz mallarının ixrac və daşıma xərcləri ilə bağlı Fərman imzalayıb
Türkiyə İrana yeni səfir təyin etdi
İrana hücum hazırlığı: ABŞ DESANT GÖNDƏRDİ
ŞOK: Qərb Rusiyaya qarşı böyük müharibəyə başladı
Ağdamda məktəbli qız qaçırıldı - Açıqlama
"Güclü Ermənistan" partiyasının namizədləri həbs edildi
SENSASİYA: Yeni plan hazırlanır - Paşinyan və Putin gizli razılaşıb?
Neftdən asılılığın azalması davam edir – Yeni göstəricilər açıqlandı
Azercell müştəri məmnuniyyəti üzrə beynəlxalq sertifikasiyasını yenilədi