Hər gün yumurta yemək bu xəstəliyin dərmanıdır

Hər gün yumurta yemək bu xəstəliyin dərmanıdırNevrologiya mütəxəssisləri Prof. Dr. Ahmet Erdem və Prof. Dr. Lütfü Hanoğlu yumurtanın beyin sağlamlığı üçün mühüm rol oynadığını və Alzheimer xəstəliyinin qarşısını almağa kömək edə biləcəyini vurğulayıblar.
Medipol Mega Universitet Xəstəxanasının mütəxəssisləri tərəfindən aparılan son elmi tədqiqatlar göstərir ki, yumurta istehlakı yaddaşı gücləndirir və idrak funksiyalarını qoruyur. Xüsusilə xolin adlı maddə beyin hüceyrələrinin fəaliyyətini dəstəkləyərək Alzheimer riskini azalda bilər.
Prof. Dr. Hanoğlunun sözlərinə görə, yaşlı insanlarda balanslı qidalanma və fiziki fəaliyyət sağlam yaşlanmanın əsasını təşkil edir. Əvvəllər yumurtanın tərkibində yüksək xolesterin olduğu üçün sağlamlığa zərərli hesab edilsə də, müasir araşdırmalar bu fikrin yanlış olduğunu ortaya qoyub.
KONKRET.az xəbər verir ki, "Yumurta ürək və beyin sağlamlığı üçün çox faydalı bir qidadır", – deyə Dr. Mehmet Özcan bildirib.
Mütəxəssislər təkcə yumurta deyil, balanslı qidalanma və fiziki fəaliyyətin də əhəmiyyətini vurğulayırlar. Alzheimer və digər neyrodejenerativ xəstəliklərdən qorunmaq üçün aşağıdakı məqamlara diqqət yetirmək tövsiyə olunur:
Balanslı və sağlam qidalanma
Yumurta və beyin üçün faydalı qidalar istehlak etmək
Müntəzəm fiziki fəaliyyət göstərmək
Zehni fəaliyyətlərə vaxt ayırmaq (oxumaq, öyrənmək, zehni oyunlar oynamaq)
Bu tövsiyələrə əməl edərək beyin sağlamlığınızı qoruya və Alzheimer xəstəliyinin yaranma riskini azalda bilərsiniz.milli.az

Sağlamlıq       Tarix: 30 yanvar 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Məşhur içki sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib

Son dövrlər məşhurlaşmış köpüklü çay ("bubble tea") sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib. Məlum olub ki, bu içkinin tərkibinə əlavə edilən tapioka dənələri bəzi hallarda bağırsaq keçməzliyinə və boğulmaya səbə

Ebola virusu yenidən alovlandı və sürətlə yayılır - XƏBƏRDARLIQ

Konqo Demokratik Respublikasında (KDR) Ebola virusunun yayılması nəticəsində 131 nəfər həyatını itirib, 513-dən çox şübhəli yoluxma halı qeydə alınıb. xəbər verir ki, bu barədə BBC məlumat yayıb. KDR hökumətinin sözçüsü bildiri

5 ədəd badam yeyib, sonra idman et – Sirr

Gündə 5 qoz-fındıq yemək məşqin yağ yandırma təsirini artırır. Qoz-fındıq həmçinin intensiv məşqdən sonra gərginliyi və ağrını azalda bilər. -a istinadən xəbər verir ki, bunu diyetoloq Vasilisa Ponomaryova yeni elmi araşdırmada

Ölkəmizdə Hantavirus yayılıb? - RƏSMİ

Bir sıra Avropa ölkələrində Hantavirus təhlükəsi ilə bağlı izolizasiya tədbirləri görülüb. Hətta qonşu ölkələrin bir neçə vətəndaşı da virus səbəbilə karantinə alınıb. Bəs görəsən, Azərbaycanda vəziyyət necədir? Virusa yoluxm

DİQQƏT! Ölümcül xəstəliyiniz varsa, bədəndə bu dəyişikliklər baş verir

Orqanizmimizdə hər hansı bir problem yarandıqda, immun sistemi buna reaksiya verir və ümumi sağlamlığın qorunması üçün müəyyən siqnallar göndərir. Bu hal dünyanın ən təhlükəli xəstəliklərindən biri olan xərçəng zamanı d

Məktəblərdə "svinka" yayılıb? - NAZİRLİKDƏN AÇIQLAMA

"Azərbaycanda məktəblilər arasında ayrı-ayrı yoluxma faktları nadir hallarda qeydə alınsa da, hər hansı infeksiyanın, o cümlədən ictimaiyyət arasında "svinka" kimi tanınan epidemik parotit xəstəliyinin kütləv

Arteriyaları təmizləyən toxum: Necə içək?

Kətan toxumu arteriyalardan xolesterol lövhəsinin təmizlənməsinə kömək edir. -a istinadən xəbər verir ki, mütəxəssislər bu məhsulu arteriyalardakı yağ komponentlərindən, xolesteroldan və kalsiumdan ibarət çöküntüləri təmizləmə

Alimlər beyin inkişafı və dağınıq sklerozla bağlı yeni kəşfə imza atıblar

Beyindəki qlükoza səviyyəsi sinir siqnallarının sürətli ötürülməsini təmin edən mielin qatının (sinir liflərinin qoruyucu örtüyü) formalaşmasına birbaşa təsir göstərir. KONKRET.azxəbər verir ki, bu barədə "Nature Neuroscience"

Ətdən tam imtina etmək ciddi fəsadlar verir

Ətin rasiondan çıxarılması anemiya və dəmir çatışmazlığının inkişafına, endokrin pozğunluqlara səbəb ola bilər. -a istinadla xəbər verir ki, diyetoloq Yelena Tixomirovanın sözlərinə görə, ətdən imtina etmək qərarına gələ


azerbaycan xeberleri son xeberler yeni xeberler cəbhədən video son xeber 2026 cebheden xeberler son xəbər