Piylənmənin mümkün səbəbi AÇIQLANDI

Piylənmənin mümkün səbəbi AÇIQLANDIOreqon Sağlamlıq və Elm Universitetinin alimləri müəyyən ediblər ki, piylənmədən əziyyət çəkən insanlar gündüzlər daha az, gecələr isə daha çox enerji sərf edirlər, sağlam çəkisi olan insanlarda isə əksinədir.
KONKRET.az xəbər verir ki, tədqiqat "Obesity" jurnalında dərc olunub.
Eksperimentdə piylənmədən əziyyət çəkən 30 insan iştirak edib. Onlar altı gün ərzində sirkad (gündəlik) ritmləri öyrənmək üçün xüsusi olaraq hazırlanmış laboratoriyada olublar, bu zaman onların yuxu və oyaqlıq cədvəli isə daim dəyişdirilib. Bütün qrafiklərdə piylənmədən əziyyət çəkən insanlar gecə gündüzdən daha çox kalori yandırıblar. Kalori sərfiyyatını izləmək üçün enerji sərfiyyatını nəfəsi buraxan zaman orqanizmdən xaric olunan karbon qazının miqdarı ilə təyin edən kalorimetrdən istifadə edilmişdir. Tədqiqat həmçinin piylənmədən əziyyət çəkən insanlarda insulin hormonunun səviyyəsinin daha yüksək olduğunu müəyyən edib. Bu o deməkdir ki, onların orqanizmləri üçün qlükozanı emal etmək daha çətin olub.
Əvvəlki araşdırmalar göstərib ki, normal çəkidə olan insanlar isə əksinə gün ərzində daha çox enerji sərf edirlər. Alimlər kəşf etdikləri fərqlərin nədən qaynaqlandığını bilmirlər. Gün ərzində daha az enerji sərf etmək piylənməyə səbəb ola bilər və ya bunun nəticəsi ola bilər. Çəkinin artıq və ya əskik olmasını qiymətləndirmək üçün bədən kütləsi indeksi (BKİ) göstəricisindən istifadə olunur. Bunu hesablamaq üçün çəkini (kiloqramla) boyunuzun (metrlə) kvadratına bölmək lazımdır. BKİ-nin 30-dan yuxarı olması piylənmə əlaməti hesab olunur.
Qeyd edək ki, artıq çəki və ya piylənmə hipertoniya, xərçəng və 2-ci tip diabet riskini artırır.//Oxu.az

Sağlamlıq       Tarix: 20 noyabr 2023
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Estetik əməliyyatlar məhdudlaşdırılır? – Qadağalar tətbiq oluna bilər

Son illər estetik əməliyyatlara marağın artması cəmiyyətdə yeni bir tendensiya formalaşdırıb. Əgər əvvəllər yalnız burun əməliyyatları üstünlük təşkil edirdisə, bu gün bədənşəkilləndirmə, liposaksiya, sinə dikləşdirmə kim

Alimlər təsdiqlədi: Bizi kökəldən əsas qida bu imiş

Hətta qida rasionunun ümumi kalori miqdarı dəyişməsə belə, bəzi məhsullar bədən çəkisinin sürətlə artmasına birbaşa təsir göstərir. Yapon mütəxəssislər müəyyən ediblər ki, gündəlik qidalanmada çörəyin payının çox olması piylənm

Bu kartofları yeməyin – Zəhərlənmə riski var

Yaz aylarına yaxın evdə saxlanılan kartoflarda cücərmə və qabığın yaşıllaşması halları artır. xəbər verir ki, mütəxəssislər xəbərdarlıq edir ki, belə kartofları sadəcə təmizləyib istifadə etmək sağlamlıq üçün təhlükəli ol

COVID-dən daha təhlükəli — 2 günə öldürən virus sürətlə yayılır - Həkim danışdı

Koronavirusdan daha ağır fəsadlar törədən meningokok infeksiyası İngiltərədə 34 nəfərdə qeydə alınıb. İnfeksiyanın yayılma mexanizmləri isə suallar doğurur. Bəs dünyanı yeni karantin dalğası təhdid edə bilərmi?. Hadisə il

İnfarktın qarşısını almaq üçün vacib QAYDALAR

"Mütəmadi testlər infarktın qarşısını almağa kömək edə bilər. Bunlara lipidoqrammanı (xolesterin və onun fraksiyalarının göstəricisi), eləcə də qanda qlükoza səviyyəsini nəzarətdə saxlamaq daxildir". -a istinadə

Bu məşqlər beyin qocalmasını yavaşladır

Beynin qocalmasını yavaşlatmağın gözlənilməz yolu kəşf edilib. Güc məşqləri beynin qocalmasını yavaşladır və funksiyasını yaxşılaşdırır.   -a istinadən xəbər verir ki, yeni bir araşdırmaya görə, güc məşqləri beynin funksiyasın

D vitamininin ən yaxşı növü: Bunu içməlisiniz

D vitamini bədənimizin düzgün işləməsi üçün lazım olan vacib qida maddələrindən biridir. Sağlam sümükləri, dişləri və əzələləri qorumaq üçün lazım olan fosfat və kalsium miqdarını tənzimləməyə kömək edir. Lazım olan D vitaminini

Zəncəfilin faydaları və zərərləri - Mütəxəssis

Zəncəfil həm bioloji aktiv maddələrlə, həm də vitamin və minerallarla zəngindir. Tərkibində ətirli zəncəfil yağı da mövcuddur və lifli qidalar kateqoriyasına daxil olduğundan, sağlamlıq üçün çoxsaylı faydaları var.  xəbə

Nar görün hansı xəstəliyin dərmanı imiş

"Punikalin" adlı maddə xərçəng hüceyrələrinin böyüməsini ləngitmək potensialına malikdir. KONKRET. -a istinadən xəbər verir ki, bu, İspaniyanın Malaqa Universitetində aparılan və beynəlxalq elmi jurnalda dərc oluna


yeni xeberler son xeberler azerbaycan xeberleri hava metbuat xeber saytlari sonxeberler