1 ay ancaq meyvə yedi - Qeyri-adi pəhrizin sonu

1 ay ancaq meyvə yedi - Qeyri-adi pəhrizin sonuABŞ-ın Nyu-York şəhərində yaşayan 36 yaşlı Şeyd Martin keçməyən oynaq ağrılarından xilas olmaq üçün qeyri-adi bir pəhriz sınağı keçirib. O, yalnız meyvə yeyərək sağlamlığını yaxşılaşdırmağı hədəfləyib və bu müddətdə özünü daha enerjili hiss etdiyini, düşüncələrinin aydınlaşdığını bildirib.  
KONKRET.az sözegedən pəhrizlə bağlı önəmli nüansları təqdim edir:
Pəhrizin mərhələləri
Martin pəhrizinin ilk mərhələsində yalnız qarpız yeyib. Altıncı gündən etibarən üzüm əlavə edərək qidalanmasını genişləndirib. Daha sonra isə ananas, çiyələk, banan və manqo kimi meyvələrdən istifadə edib. Xüsusilə təbii şəkərlərin verdiyi yavaş enerji axını sayəsində gün ərzində daha enerjili olduğunu və zehni aydınlıq əldə etdiyini qeyd edib.
Beyin funksiyaları üzərində təsiri  
Martinin təcrübəsini dəstəkləyən elmi araşdırmalar da mövcuddur. Harvard Tibb Fakültəsinə görə, xüsusilə yaban mersini və çiyələk kimi meyvələr beynin funksiyalarını yaxşılaşdıra bilər. Bu meyvələrin tərkibindəki antioksidantlar beynin yaşlanma prosesini ləngidə və yaddaşı gücləndirə bilər.
Mütəxəssislərin rəyləri
Şeyd Martin pəhriz zamanı bədənində baş verən müsbət dəyişikliklərdən məmnun olsa da, mütəxəssislər belə məhdudlaşdırıcı pəhrizlərə ehtiyatla yanaşmağı tövsiyə edirlər. Meyvələr vitamin və mineral baxımından zəngin olsa da, yalnız meyvə ilə qidalanmaq zülal, yağ və digər vacib qida maddələrinin çatışmazlığına səbəb ola bilər.
Qidalanma mütəxəssisləri Martinin enerjisini artıran və ağrılarını azaldan təcrübəsinin qısamüddətli təsirlər ola biləcəyini bildirirlər. Uzunmüddətli sağlamlıq problemləri yaşamamaq üçün isə balanslaşdırılmış qidalanma planının seçilməsi vacibdir.
Şüurlu yanaşma vacibdir
Martin bu pəhrizin bədənini daha yaxşı anlamasına kömək etdiyini və gələcəkdə balanslı bir qidalanma rejimi qurmağı planlaşdırdığını söyləyir. Təcrübəsindən öyrəndikləri sayəsində sağlamlığını daha yaxşı idarə edəcəyinə inanır.
Belə fərdi pəhriz təcrübələri müxtəlif yanaşmaların təsirlərini göstərə bilsə də, mütəxəssis məsləhəti olmadan radikal dəyişikliklər etmək sağlamlıq riskləri daşıya bilər. Sağlam həyat üçün qida müxtəlifliyi və balansı həmişə prioritet olmalıdır./yenisabah

Sağlamlıq       Tarix: 22 yanvar 2025
f Paylaş

Tezbazar.az elanlar sayti [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Ürəyiniz sağlam, ömrünüz uzun olsun - Alimlər çarəni tapdı

Yaponiyalı alimlər ürək funksiyalarının yaşla bağlı zəifləməsini ləngidə və hətta qismən bərpa edə bilən yeni maddə aşkarlayıblar. KONKRET.azxəbər verir ki, tədqiqat Gakushuin Universiteti professoru Şigeru Yanaqi rəhbərliy

Dünyada Hantavirus təhlükəsi böyüyür: Virusla bağlı elə dəhşətli iddialar yayıldı ki

Dörd il əvvəl edilən və 2026-cı ildə hantavirusla bağlı mümkün yayılmanı "proqnozlaşdıran" paylaşım sosial şəbəkələrdə yenidən geniş müzakirə olunur. Narahatedici xəbərlərin fonunda internetdə siçanlar və digə

Ətdən tam imtina etmək ciddi fəsadlar verir

Ətin rasiondan çıxarılması anemiya və dəmir çatışmazlığının inkişafına, endokrin pozğunluqlara səbəb ola bilər. -a istinadla xəbər verir ki, diyetoloq Yelena Tixomirovanın sözlərinə görə, ətdən imtina etmək qərarına gələ

Darçın və sarıkökün təhlükəsi barədə - Xəbərdarlıq

Darçın və zərdəçal sağlamlıq üçün son dərəcə faydalı hesab olunur. Darçının faydası qan şəkərinin səviyyəsinin aşağı olması ilə əlaqələndirilir və zərdəçalın əsas komponenti olan kurkumin iltihabla mübarizə aparan güclü bi

Bu meyvə xərçəngə qarşı gizli silah imiş

Mətbəxlərdə tez-tez rast gəlinən, lakin əksər hallarda dəyəri lazımi qədər bilinməyən qidalardan biri də quru gavalıdır. Adətən, qəlyanaltı kimi və ya səhər yeməyinə əlavə edilərək istehlak olunan bu meyvə, əslində, zəngi

Təhlükəli xəstəliklərdən qoruyan - Ucuz çay

Çobanyastığı çayı antioksidant, antimikrob və iltihab əleyhinə xüsusiyyətlərə malikdir və təhlükəli xəstəliklərin inkişaf riskini azaltmağa kömək edir. Fərdi əks göstərişlər olmadığı təqdirdə, çobanyastığı çayı kofeinlə zəngi

Nar görün hansı xəstəliyin dərmanı imiş

"Punikalin" adlı maddə xərçəng hüceyrələrinin böyüməsini ləngitmək potensialına malikdir. KONKRET. -a istinadən xəbər verir ki, bu, İspaniyanın Malaqa Universitetində aparılan və beynəlxalq elmi jurnalda dərc oluna

Məşhur içki sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib

Son dövrlər məşhurlaşmış köpüklü çay ("bubble tea") sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib. Məlum olub ki, bu içkinin tərkibinə əlavə edilən tapioka dənələri bəzi hallarda bağırsaq keçməzliyinə və boğulmaya səbə

İnfarktın qarşısını almaq üçün vacib QAYDALAR

"Mütəmadi testlər infarktın qarşısını almağa kömək edə bilər. Bunlara lipidoqrammanı (xolesterin və onun fraksiyalarının göstəricisi), eləcə də qanda qlükoza səviyyəsini nəzarətdə saxlamaq daxildir". -a istinadə


son xeberler azerbaycan xeberleri yeni xeberler cəbhədən ən son xəbər cəbhədən şad xəbər dunya xeberleri en sonxeber