"AZAL Miles"ın genişmiqyaslı yenilənməsi: sərnişinlər üçün daha çox onlayn imkanlar

Azərbaycanınmilli aviadaşıyıcısı AZAL "AZAL Miles" loyallıq proqramının tamamilə yenilənməsinivə rebrendinqini başa çatdırıb.
AZXEBER..COM xəbər verir ki, aviaşirkət qabaqcıl texnologiyalar və xidmətlərin rəqəmsallaşdırılmasını tətbiq etməklə müştərilərin şəxsi kabinetinimodernləşdirib. Bu dəyişikliklər istifadəçilərə unikal imkanlar təqdim edir.
Loyallıq proqramının yenilənməsi və şəxsikabinetin təkmilləşdirilməsi aviaşirkətin daha geniş transformasiyastrategiyasının bir hissəsidir. Bu təşəbbüslərin əsas məqsədi xidmət keyfiyyətininyüksəldilməsi və AZAL-ın beynəlxalq bazarda mövqeyinin möhkəmləndirilməsidir.
Transformasiya çərçivəsində yenilənmiş şəxsikabinet daha rahat və funksional olub. Rəqəmsallaşma sayəsində sərnişinlərbütün lazımi xidmətləri – aviabiletlərin alınmasından, rezervasiyaların idarəedilməsindən tutmuş millərin idarə edilməsinə qədər – onlayn şəkildə həyatakeçirə bilərlər. Şəxsi kabinetdə tətbiq olunan innovativ həllər "AZAL Miles"proqramı ilə qarşılıqlı əlaqəni xeyli asanlaşdırır və xidmətdən istifadənimümkün qədər rahat və səmərəli edir.
"AZAL Miles" loyallıq proqramının yeniversiyası əvvəlkini əvəz etməklə yanaşı, müştərilərə əvvəl mövcud olmayanimkanlar təqdim edərək funksionallığı və imtiyazları xeyli genişləndirib.Proqramın bütün aspektləri müasir rəqəmsal standartlara uyğun olaraq yenidənişlənib. Proqramın yeni "Fürsətləri səmada tutun" ("More miles, more skies")şüarı onun müasir səyahətçilərin ehtiyaclarına yönəlmiş yenilənmiş sistem kimistatusunu vurğulayır.
Proqramın əsas yeniliklərinə aşağıdakılardaxildir:
- İmtiyazların sayının artması;
- Millərin sürətli toplanması və istifadəsi;
- Eksklüziv təkliflərə çıxış;
- "Classic", "Gold" və "Platinum"statuslarına əlavə olaraq iki yeni status – "Silver" və "Elite" tətbiq olunub.
Proqramın bütün statusları üzrəimtiyazlarına aşağıdakılar daxildir:
- Ön və geniş oturacaq seçimləri;
- Ödənişsiz baqaj;
- Sürətli keçid;
- Biznes zala pulsuz giriş;
- Xidmət sinfinin ödənişsiz yüksəldilməsi;
- Mükafatlandırıcı aviabiletin tarixinin cəriməsizdəyişdirilməsi;
- Prioritetli qeydiyyat və təyyarəyə minik;
- Prioritetli baqaj daşınması. 
"AZAL Miles"ın əsas xüsusiyyətləri:
- Ailə hesabı: ailə üzvlərinə millərini birhesabda toplamaq imkan yaradır;
- Mükafatlandırıcı aviabilet: artıq mil ilə bilet satılan istiqamətlərüzrə mükafatlandırıcı aviabiletlərə limit tətbiq olunmur;
- Millərin köçürülməsi: proqramiştirakçıları milləri bir-birilərinə köçürə biləcəklər;
- Millərin alışı: iştirakçılar həm özlərinə,həm də digər iştirakçılar üçün ödənişli şəkildə millər ala bilərlər;
- Status ballarının alışı: istifadəçilərstatuslar üzrə müəyyən tələblərdən sonra ödənişlə status ballarını ala bilərlər;
- Millərin status ballarına çevrilməsi: əlavəimtiyazlar və daha çox ölkəyə uçmaq imkanı əldə etmək üçün yeni funksiya;
- Müddəti bitmiş millərin bərpası:iştirakçılar müddəti bitmiş milləri müəyyən şərtlərlə bərpa edə bilərlər.
Yenilənmiş proqramda iştirakçılarımız üçünhədiyyələr də hazırlanıb. Belə ki, ilk uçuş və hər bir yeni statusa keçidzamanı "Xoş gəldin" milləri, eləcə də doğum günü milləri təqdim edilir.
Dəyişikliklər zamanı aşağıdakı güzəştlər tətbiqedilib:
1. Bütün iştirakçıların milləri bitmə müddətindənasılı olmayaraq 2027-ci ilin avqust ayına qədər 3 il müddətinə uzadılıb.
2. Status balları üçün son 12 ay deyil, son20 ay ərzində həyata keçirilən uçuşlar nəzərə alınıb.
3. Yeni proqram istifadəyə verilən gündənsonra uçuş edən hər bir iştirakçıya 300 "Xoş gəldin" mili hədiyyə edilir.
4. Heç bir uçuş etməyən əvvəlki "Gold"statuslu iştirakçılar ən azı "Silver", "Platinum" statuslu iştirakçılar isə ənazı "Gold" statusunda saxlanılıb. Ən azı 1 dəfə uçuş edənlər isə özstatuslarında saxlanılıb.
5. Öncəki "Classic", "Gold", "Platinum"statuslu iştirakçılar həyata keçirdikləri uçuşlardan asılı olaraq "Elite"statusuna yüksələ bilərlər.
6. 18 yaşdan yuxarı hər kəs və ya valideynköməyi ilə 2 yaşdan yuxarı uşaqlar şəxsi kabinetdə qeydiyyatdan keçməkləproqramın iştirakçısı ola bilər.
Ətraflı məlumat üçün www.azal.az/az/azal-miles/discovery/faq linkinə keçid edəbilərsiniz.
Bu dəyişikliklər şəxsi kabinetin modernləşdirilməsivə "AZAL Miles" proqramının yenilənməsinin aviaşirkətin ümumi transformasiyastrategiyasının bir hissəsi olaraq xidmət və müştəri təcrübəsini təkmilləşdirməyəyönəlmiş iki fərqli, lakin bir-biri ilə əlaqəli layihə olduğunu vurğulayır.


İqtisadiyyat     Baxılıb: 88   Tarix: 03 sentyabr 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

SOCAR-ın yaranmasından 32 il ötür

Bu gün Azərbaycan Respublikasının Dövlət Neft Şirkətinin (SOCAR) yaranma günüdür.  xəbər verir ki, Azərbaycanın milli neft şirkəti olan SOCAR 13 sentyabr 1992-ci ildə Azərineft Dövlət Konserninin və "Azərnefkimya"

Mikayıl Cabbarov: 'İqlim dəyişikliyi 'yaşıl iqtisadiyyat'ın inkişafını diktə edir

Dünyadakı iqlim dəyişikliyi, azalan təbii ehtiyatlar və artan tələbat "yaşıl iqtisadiyyat"ın inkişafını diktə edir. xəbər verir ki, bunu Bakıda İqtisadiyyat, Ekologiya və Təbii Sərvətlər nazirliklərinin dəstəyi

Bakı, Sumqayıt və Abşeron üzrə pensiyalar ödənilib

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin tabeliyində Dövlət Sosial Müdafiə Fondu bu gün Bakı, Sumqayıt şəhərləri və Abşeron rayonu üzrə sentyabr ayının pensiyalarını ödəyib. Bu barədə -a nazirlikdən məlumat verilib

Maaş və pensiya artımı ilə bağlı ŞAD XƏBƏR

İlin sonuna 3 aydan bir qədər artıq vaxt qaldığı üçün pensiya və maaşların artması məsələsi yenidən gündəmə gəlib. Vətəndaşlar artımların ilin sonunda baş verəcəyinə ümid edirlər. xəbər verir ki, iqtisadçı-analitik, Əmə

"Bank of Baku" qanvermə aksiyası keçirdi: "Qanında həyat var!" - FOTOLAR

Fəaliyyəti boyunca korporativ sosial məsuliyyətini daima ön planda tutan "Bank of Baku" talassemiya, hemofiliya və digər səbəblərdən qana ehtiyacı olan insanlara dəstək üçün addım atıb. Belə ki, bank 5 sentyab

Media nümayəndələri "Bakcell"in "Formula 1" stendini ziyarət ediblər – Fotolar

Azərbaycanın ən sürətlisi "Bakcell"in "Formula 1" stendi azarkeşlərlə yanaşı, media nümayəndələrinin də böyük marağına səbəb olub. Dənizkənarı Bulvar ərazisində yerləşən stendi ziyarət edən jurnalistlə

Azər Türk Bankdan istehlak kreditləri üzrə yeni kampaniya

Dövlət bankı Azər Türk Bank istehlak kreditləri üzrə, müştərilər üçün daha sərfəli, yeni kampaniyaya başlayır. Cari ilin 09 sentyabr tarixindən start götürən kampaniya ərzində fiziki şəxslərə illik faiz dərəcəsi 11%-dən başlaya

"Kontakt"ın "Şeş-Qoşa"sında tam 218 406 manat udulub: ŞEŞ-QOŞA AT, SEA BREEZE-DƏN MƏNZİL APAR

"Kontakt" mağazalar şəbəkəsinin mənzil uduşlu"Şeş-Qoşa" kampaniyasında uduş məbləği dayanmadan artır. Beləki, kampaniyadan yararlanan müştərilər indiyədək tam 218 406 manatlıq məbləğigeri qazana bilib

"Bank of Baku"da əmanət faizi yüksəldi, 11.5 %-dək oldu

"Bank of Baku" əmanət məhsuluna dəyişiklikləredərək müştərilərə daha çox gəlir əldə etmək fürsəti yaradıb. Əmanət şərtlərinə edilən bu artımdan sonramüştərilərin əmanətdən əldə etdiyi gəlirin aylıq ödənildiyi halla


tezbazar yeni xeberler azerbaycan xeberleri son xeberler xeberler az xeber krimnal xeber axsam az xeberler