"AZAL Miles"ın genişmiqyaslı yenilənməsi: sərnişinlər üçün daha çox onlayn imkanlar

Azərbaycanınmilli aviadaşıyıcısı AZAL "AZAL Miles" loyallıq proqramının tamamilə yenilənməsinivə rebrendinqini başa çatdırıb.
AZXEBER..COM xəbər verir ki, aviaşirkət qabaqcıl texnologiyalar və xidmətlərin rəqəmsallaşdırılmasını tətbiq etməklə müştərilərin şəxsi kabinetinimodernləşdirib. Bu dəyişikliklər istifadəçilərə unikal imkanlar təqdim edir.
Loyallıq proqramının yenilənməsi və şəxsikabinetin təkmilləşdirilməsi aviaşirkətin daha geniş transformasiyastrategiyasının bir hissəsidir. Bu təşəbbüslərin əsas məqsədi xidmət keyfiyyətininyüksəldilməsi və AZAL-ın beynəlxalq bazarda mövqeyinin möhkəmləndirilməsidir.
Transformasiya çərçivəsində yenilənmiş şəxsikabinet daha rahat və funksional olub. Rəqəmsallaşma sayəsində sərnişinlərbütün lazımi xidmətləri – aviabiletlərin alınmasından, rezervasiyaların idarəedilməsindən tutmuş millərin idarə edilməsinə qədər – onlayn şəkildə həyatakeçirə bilərlər. Şəxsi kabinetdə tətbiq olunan innovativ həllər "AZAL Miles"proqramı ilə qarşılıqlı əlaqəni xeyli asanlaşdırır və xidmətdən istifadənimümkün qədər rahat və səmərəli edir.
"AZAL Miles" loyallıq proqramının yeniversiyası əvvəlkini əvəz etməklə yanaşı, müştərilərə əvvəl mövcud olmayanimkanlar təqdim edərək funksionallığı və imtiyazları xeyli genişləndirib.Proqramın bütün aspektləri müasir rəqəmsal standartlara uyğun olaraq yenidənişlənib. Proqramın yeni "Fürsətləri səmada tutun" ("More miles, more skies")şüarı onun müasir səyahətçilərin ehtiyaclarına yönəlmiş yenilənmiş sistem kimistatusunu vurğulayır.
Proqramın əsas yeniliklərinə aşağıdakılardaxildir:
- İmtiyazların sayının artması;
- Millərin sürətli toplanması və istifadəsi;
- Eksklüziv təkliflərə çıxış;
- "Classic", "Gold" və "Platinum"statuslarına əlavə olaraq iki yeni status – "Silver" və "Elite" tətbiq olunub.
Proqramın bütün statusları üzrəimtiyazlarına aşağıdakılar daxildir:
- Ön və geniş oturacaq seçimləri;
- Ödənişsiz baqaj;
- Sürətli keçid;
- Biznes zala pulsuz giriş;
- Xidmət sinfinin ödənişsiz yüksəldilməsi;
- Mükafatlandırıcı aviabiletin tarixinin cəriməsizdəyişdirilməsi;
- Prioritetli qeydiyyat və təyyarəyə minik;
- Prioritetli baqaj daşınması. 
"AZAL Miles"ın əsas xüsusiyyətləri:
- Ailə hesabı: ailə üzvlərinə millərini birhesabda toplamaq imkan yaradır;
- Mükafatlandırıcı aviabilet: artıq mil ilə bilet satılan istiqamətlərüzrə mükafatlandırıcı aviabiletlərə limit tətbiq olunmur;
- Millərin köçürülməsi: proqramiştirakçıları milləri bir-birilərinə köçürə biləcəklər;
- Millərin alışı: iştirakçılar həm özlərinə,həm də digər iştirakçılar üçün ödənişli şəkildə millər ala bilərlər;
- Status ballarının alışı: istifadəçilərstatuslar üzrə müəyyən tələblərdən sonra ödənişlə status ballarını ala bilərlər;
- Millərin status ballarına çevrilməsi: əlavəimtiyazlar və daha çox ölkəyə uçmaq imkanı əldə etmək üçün yeni funksiya;
- Müddəti bitmiş millərin bərpası:iştirakçılar müddəti bitmiş milləri müəyyən şərtlərlə bərpa edə bilərlər.
Yenilənmiş proqramda iştirakçılarımız üçünhədiyyələr də hazırlanıb. Belə ki, ilk uçuş və hər bir yeni statusa keçidzamanı "Xoş gəldin" milləri, eləcə də doğum günü milləri təqdim edilir.
Dəyişikliklər zamanı aşağıdakı güzəştlər tətbiqedilib:
1. Bütün iştirakçıların milləri bitmə müddətindənasılı olmayaraq 2027-ci ilin avqust ayına qədər 3 il müddətinə uzadılıb.
2. Status balları üçün son 12 ay deyil, son20 ay ərzində həyata keçirilən uçuşlar nəzərə alınıb.
3. Yeni proqram istifadəyə verilən gündənsonra uçuş edən hər bir iştirakçıya 300 "Xoş gəldin" mili hədiyyə edilir.
4. Heç bir uçuş etməyən əvvəlki "Gold"statuslu iştirakçılar ən azı "Silver", "Platinum" statuslu iştirakçılar isə ənazı "Gold" statusunda saxlanılıb. Ən azı 1 dəfə uçuş edənlər isə özstatuslarında saxlanılıb.
5. Öncəki "Classic", "Gold", "Platinum"statuslu iştirakçılar həyata keçirdikləri uçuşlardan asılı olaraq "Elite"statusuna yüksələ bilərlər.
6. 18 yaşdan yuxarı hər kəs və ya valideynköməyi ilə 2 yaşdan yuxarı uşaqlar şəxsi kabinetdə qeydiyyatdan keçməkləproqramın iştirakçısı ola bilər.
Ətraflı məlumat üçün www.azal.az/az/azal-miles/discovery/faq linkinə keçid edəbilərsiniz.
Bu dəyişikliklər şəxsi kabinetin modernləşdirilməsivə "AZAL Miles" proqramının yenilənməsinin aviaşirkətin ümumi transformasiyastrategiyasının bir hissəsi olaraq xidmət və müştəri təcrübəsini təkmilləşdirməyəyönəlmiş iki fərqli, lakin bir-biri ilə əlaqəli layihə olduğunu vurğulayır.

İqtisadiyyat     Baxılıb: 172   Tarix: 03 sentyabr 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

AccessBank "Qızıl Şans" lotereyasının ilk tirajının qaliblərini elan etdi

AccessBank "Qızıl Şans"  lombard lotereyasını –nın ilk tirajının qaliblərini açıqladı. xəbər verir ki, 8 avqust tarixində saat 15:00-da keçirilən tirajda 3 00-ə yaxın yeni və aktiv lombard kredit müştərisi iştira

AZAL "Uçuş Təhlükəsizliyi Günü" tədbiri keçirib: yeni yanaşmalar və beynəlxalq təcrübə

AZCON Holdingşirkətlərindən olan "Azərbaycan Hava Yolları" QSC (AZAL) uçuş təhlükəsizliyininidarə olunmasının təkmilləşdirilməsi və məsuliyyət mədəniyyətinin gücləndirilməsiməqsədilə Bakıda "AZAL Uçuş Təhlükəsizliy

Azercell qadınlara növbəti dəstək proqramına start verir

Azercell "Bağlantını asanlaşdırır, həyatı daha dolğun edirik" strateji məqsədini rəhbər tutaraq, qadınların ictimai fəallığını artırmaq və sosial rifahını gücləndirmək məqsədilə növbəti sosial layihə müsabiqəsin

Unibank beynəlxalq proqramlaşdırma yarışına dəstək verir

Unibank Azərbaycanın rəqəmsal gələcəyinə yönəlmiş təşəbbüslərin daimi dəstəkçisidir. Bank bu dəfə dünyanın ən nüfuzlu intellektual yarışlarından birinə – Bakıda keçirilən 49-cu Beynəlxalq Proqramlaşdırma Müsabiqəsinin (ICPC

Azərbaycan - Türk Dünyasının iqtisadi körpüsü

Dünyada iqtisadi və geosiyasi meyllərin dəyişdiyi bir dövrdə regional iqtisadi birliklərin əhəmiyyəti daha da artır. Bu kontekstdə Türk Dövlətləri Təşkilatı artıq təkcə mədəni və siyasi platforma deyil, həm də böyük iqtisad

Sədərək'dəki yanğında sahibkarlara dəymiş ziyanı kim ödəyəcək?

Qaradağ rayonu ərazisində yerləşən "Sədərək" ticarət mərkəzində yenidən yanğın hadisəsi baş verdi. Bu, son 8 ildə sözügedən ticarət mərkəzində onuncu belə hadisə idi. Aydındır ki, bu dəfə də sahibkarlara xeyil

Unibankdan avqustun son kampaniyası: 0% komissiyalı kredit

Avqustda bütün həftəsonları müştərilərini 0 %komissiyalı nağd kredit kampaniyası ilə sevindirən Unibank, ayın sonuncukampaniyasını təqdim edir. Avqustun 29 və 30-da keçirilən aksiya çərçivəsindəbankdan nağd kredit götürənlə

Kapital Bank-dan kiberdələduzluqla mübarizədə növbəti addım

zÖlkənin birinci bankı Kapital Bank kiberdələduzluqla mübarizə üsullarını genişləndirir. Bank bu dəfə Birbank mobil tətbiqinə yeni funksionallıq gətirib. Artıq müştərilər bank tərəfindən gələn zəngin həqiqətən də banka ai


azerbaycan xeberleri yeni xeberler son xeberler valyuta en sonxeber cəbhədən son məlumatlar iqtisadiyyat xeberleri bugun