Bol meyvə, tərəvəz, sağlam yağlar... İdrak sağlamlığını gücləndirən pəhriz

Bol meyvə, tərəvəz, sağlam yağlar... İdrak sağlamlığını gücləndirən pəhriz</p> 
 <p>Uşaqlıqda sağlam qidalanmaya riayət etmək fərdlərin zehni kəskinliyini qoruyub saxlamağa omkan verir.
KONKRET.azxəbər verir ki, tədqiqatlar göstərir ki, uşaqlıq dövründə bol meyvə, tərəvəz, taxıl və sağlam yağlar istehlak edən şəxslərin yaşlandıqca bilişsel funksiyaları daha yaxşı olur. Tədqiqatçılar sağlam qidalanmanın beyin sağlamlığına müsbət təsir göstərdiyini, sonrakı yaşlarda demans və digər koqnitiv pozğunluqlar riskini azaltdığını bildiriblər.
Araşdırma qrupu sübut edib ki, sağlam qidalanma uzunmüddətli faydaları ilə yanaşı qəfil xəstəliklərin yaratdığı təhlükələrə qarşı immun sistemini hədsiz geclü edir.
Tədqiqat 1950-ci illərdən bəri doğulmuş minlərlə insanı izləyib, onların yemək vərdişləri ilə idrak sağlamlığı arasındakı əlaqəni araşdırıb. Nəticələr göstərib ki, sağlam pəhriz saxlayan fərdlər yaşlandıqca daha az idrak zəifliyi yaşayıblar və demans simptomlarına daha davamlıdırlar.
Tədqiqatın nəticələri göstərir ki, ictimai səhiyyə siyasəti və təhsil proqramları uşaqlıq dövründə sağlam qidalanmanın təşviqinə diqqət yetirməlidir. Bu, gələcəkdə daha sağlam və koqnitiv cəhətdən daha güclü cəmiyyətin yaradılması istiqamətində mühüm addım hesab olunur.
Rəsmiyyə Şərifova,
KONKRET.az

Sağlamlıq       Tarix: 02 iyul 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Qan qrupunuz sənəddə belə yazılıb: Bəs xəstəxanada yenidən yoxlanıla bilərmi?

Qan köçürülməsi zamanı xəstənin qan qrupunun düzgün müəyyən edilməsi həyati əhəmiyyət daşıyır. Vətəndaşların şəxsiyyət vəsiqəsində qan qrupu barədə məlumat qeyd olunsa da, bu məlumatın tibbi prosedur zamanı nə dərəcədə əsa

Məşhur uşaq qidasında siçan zəhəri aşkarlanıb

Avstriyada məşhur "Hipp" markalı uşaq qidası bankalarında siçan zəhəri tapılıb. KONKRET.azxəbər verir ki, bu barədə "CBC News" Avstriya polisinə istinadən məlumat yayıb. Polisin məlumatına görə, Burgenlan

Bu meyvələr diabet yaradır? - Həkimdən XƏBƏRDARLIQ

Yay aylarında ərik, gilas, çiyələk, qarpız kimi mövsümi meyvələrə maraq artır. Lakin insanlar arasında geniş yayılmış fikirlərdən biri də şirin meyvələrin həddindən artıq istehlakının şəkər xəstəliyinə səbəb olması ilə bağlıdır

Yaponiyada 2028-ci ildən insanlara donuz böyrəyi köçürüləcək

Yapon startapı PorMedTec 2028-ci ildə genetik modifikasiya edilmiş donuz böyrəklərinin insanlara transplantasiyası üzrə ilk klinik sınaqlara başlamağı, 2029-cu ildə isə bu texnologiyanın şərti təsdiqi üçün müraciət etməy

Çox işləmək piylənməyə səbəb olur

Kvinslend Universitetinin tədqiqatçıları belə qənaətə gəliblər ki, iş saatlarının azaldılması təkcə stressi deyil, ümumilikdə sağlamlığa da müsbət təsir edir. xəbər verir ki, onlarla ölkədən toplanan məlumatların təhlil

Alimlər beyin inkişafı və dağınıq sklerozla bağlı yeni kəşfə imza atıblar

Beyindəki qlükoza səviyyəsi sinir siqnallarının sürətli ötürülməsini təmin edən mielin qatının (sinir liflərinin qoruyucu örtüyü) formalaşmasına birbaşa təsir göstərir. KONKRET.azxəbər verir ki, bu barədə "Nature Neuroscience"

Alimlər təsdiqlədi: Bizi kökəldən əsas qida bu imiş

Hətta qida rasionunun ümumi kalori miqdarı dəyişməsə belə, bəzi məhsullar bədən çəkisinin sürətlə artmasına birbaşa təsir göstərir. Yapon mütəxəssislər müəyyən ediblər ki, gündəlik qidalanmada çörəyin payının çox olması piylənm

Bu çay ürəyi qoruyur, stressi azaldır

Yasəmən çayı (jasmine tea) həm xoş ətri, həm də sağlamlıq üçün faydalı xüsusiyyətləri ilə əsrlərdir istifadə olunan təbii içkilərdən biridir. Xüsusilə sakitləşdirici təsiri və antioksidantlarla zəngin olması onu gündəli

Bu qidalar ishala səbəb ola bilər

Qəbizlik zamanı bağırsaqları hərəkətə gətirən qidalar tez-tez axtarılır. Liflə zəngin, bağırsaq hərəkətlərini sürətləndirən və həzm sistemini stimullaşdıran bəzi qidalar bu təsirə malikdir. KONKRET.azpravdaaz-a istinadə


azerbaycan xeberleri yeni xeberler son xeberler metbuat cəbhədən görüntüleri son xabarlar son xəbərlər