Bu qida ürək-damar xəstəliklərini artırır
Alimlər açıqlayıb ki, inək südü, o cümlədən yağsız süd, tərkibindəki iltihabı və hüceyrə zədələnməsini təşviq edən laktoza səbəbindən təhlükəlidir. Tədqiqatçılar qeyd edirlər ki, bu risk qadınlarda daha çox olur, çünki kişilər bu şəkəri daha yaxşı qəbul edirlər.
KONKRET.az xəbər verir ki, 101.000 insan üzərində apardığı araşdırmada qrup, gündə 400 mililitr süd içməyin koroner ürək xəstəliyi riskini 5 faiz artırdığını müəyyən edib. "Səssiz qatil" kimi tanınan xəstəlik Böyük Britaniyada 2,3 milyon insana təsir edən əsas ölüm səbəblərindən biri hesab olunur.
Araşdırmaya görə, daha çox süd içən qadınlarda ürək xəstəliyi riski artıb: gündə 600 mililitr istehlak etdikdə 12 faiz, gündə 800 mililitr istehlak etdikdə isə 21 faiz. Böyük Britaniya sakinləri orta hesabla həftədə təxminən 1,2 litr süd istehlak edirlər.
Tədqiqatçılar sağlamlığı yaxşılaşdırmaq üçün südü qatıqla əvəz etməyi məsləhət görürlər.
Tədqiqatın müəllifi Karl Mişelson, "Sağlam qidalanma ürək-damar xəstəliklərinin qarşısının alınmasında əsas rol oynayır. Bizim təhlilimiz gündə 300 ml-dən çox süd istehlakı ilə koroner ürək xəstəliyi və miokard infarktı riskinin artması arasında əlaqəni təsdiqləyir, xüsusən qadınlarda, lakin kişilərdə deyil", deyə bildirib.
Alim vurğulayıb ki, qadınlar üçün artan risk südün yağlılığından asılı olmayaraq müşahidə olunur və turş olmayan südün orta dərəcədə istehlak edilən mayalanmış süd məhsulları ilə əvəzlənməsi bu riski azaltmağa kömək edə bilər.
Fermentasiya edilmiş süd məhsullarına həmçinin qatıq, ayran və xama daxildir. Britaniya Ürək Fondu deyir ki, süd yaxşı bir protein və kalsium mənbəyinə çevrilib. İnsanlar ondan tamamilə imtina etməməlidirlər, lakin kalori qəbulunu azaltmaq üçün az yağlı qidalara keçə bilərlər.Lent.az
Xidmetler [newsid: 0-123300]

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə
Çörək niyə tez xarab olur? — Bunu dəyişə biləcək sadə üsul
Rusiya uşaq əməyinə və sovet düşərgələrinə qayıtdı
Kreml ilə Kiyev arasında GİZLİ VASİTƏÇİ: Zelenski ilə görüşən rusiyalı milyarder KİMDİR... - FOTO
Kremlin Zelenskiyə mesajının PƏRDƏARXASI: Müharibə nə vaxt bitəcək?
Rusiyadan azərbaycanlıların ölümü ilə bağlı AÇIQLAMA
Kəlbəcər sakinini ildırım vurdu
Göygöldə güclü yağış fəsadlar törədib - FOTO
Milli komandanın heyətindən çıxarıldılar
Zaxarova: Moskva ilə Bakı 'Natra' və 'Zirkon' gəmilərinə hücumla bağlı sıx təmasdadır
Bakıda kütləvi dava: Yeddi nəfər saxlanıldı
Bakcell-in dəstəyi ilə boolood İçərişəhərin əsrlərə şahidlik edən qala divarları önündə
Dünya birjalarında neft ucuzlaşıb
Millimiz Almaniya ilə qarşılaşacaq
Millimiz böyük hesabla qalib gəldi