Bu vitaminlər xərçəng riskini ARTIRIR

Bu vitaminlər xərçəng riskini ARTIRIRAmerikalı həkimlər B6 və B12 vitaminlərinin yüksək qəbulu ilə xüsusilə siqaret çəkən kişilər arasında ağciyər xərçəngi riskinin artması arasında mümkün əlaqəni müəyyən ediblər. 
KONKRET.az lent.az-a istinadən bildirir ki, tez-tez enerji artırmaq, görmə qabiliyyətini yaxşılaşdırmaq, depressiya ilə mübarizə aparmaq və sinir sistemini dəstəkləmək üçün istifadə edilən bu vitaminlər həddindən artıq qəbul edildikdə potensial mənfi təsirlərə də səbəb ola bilər.
Siqaret çəkənlər üçün təhlükə
Araşdırmalar göstərib ki, vitamin B6 və B12 əlavələri qəbul edən kişilərdə ağciyər xərçənginə tutulma ehtimalı əhəmiyyətli dərəcədə artır. Əlavələr istehlak edən siqaret çəkənlər xüsusi risk altındadırlar: onların riski üç-dörd dəfə artır. Bunu 77 min insanın sağlamlıq məlumatlarını təhlil edən Ohayo Dövlət Universitetinin tədqiqatçıları aşkar ediblər.
Araşdırmanın nəticələri
Araşdırmanın müəlliflərindən biri, dosent Teodor Braski, gündəlik 55 mikroqramdan çox B12 qəbul edən kişilərin heç bir əlavə qəbul etməmişlərlə müqayisədə ağciyər xərçəngi riskinin 98 faiz artdığını bildirib. Eyni şəkildə, B6 vitamininin artıq olması xəstəlik riskinin 40 faiz artması ilə əlaqələndirilib.
Risk mexanizmləri: B6 və B12 vitaminləri niyə təhlükəli ola bilər?
Elm adamları yüksək dozada B vitaminlərinin hüceyrə böyüməsini təşviq edən metabolik prosesləri aktivləşdirə biləcəyini təklif edirlər. Xərçəngdən əvvəlki hüceyrələr və ya hüceyrə bölünməsinin həddindən artıq stimullaşdırılması varsa, bu, bir şişin inkişafına səbəb ola bilər. B6 və B12 vitaminləri də şişlərin əmələ gəlməsi ilə əlaqəli genlərin ifadəsinə təsir göstərə bilən DNT metilasiyası prosesində iştirak edir.
Riskdən necə qaçmaq olar: ekspert tövsiyələri
Riski azaltmaq üçün həkimlər məsləhət görürlər:
1. Yaş qrupunuza və sağlamlıq vəziyyətinizə görə göstərilən B6 və B12 vitaminlərinin tövsiyə olunan dozalarına əməl edin.
2. Qidalandırıcı pəhriz kifayət qədər B vitaminləri təmin edərsə, vitamin əlavələrinin istifadəsini məhdudlaşdırın.
3. Xüsusilə siqaret çəkmək kimi risk faktoru varsa yüksək dozada B6 və B12 qəbul etməyə başlamazdan əvvəl mütəxəssislə məsləhətləşin.
4. Siqareti azaldın və ya tamamilə dayandırın ki, bu da özlüyündə ağciyər xərçəngi riskini əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər.
Vitamin qəbuluna fərdi yanaşmanın əhəmiyyəti
B6 və B12 vitaminləri bir çox orqanizm funksiyaları üçün hələ də vacibdir, lakin onların əlavə formada qəbulu faktiki, sınaqdan keçirilmiş ehtiyaclara əsaslanmalıdır. Ekspertlər vurğulayırlar ki, bir çox insan bu vitaminləri ət, balıq, yumurta, süd məhsulları və yarpaqlı göyərtidən ibarət qidalı qidalanmadan kifayət qədər ala bilər.
Xülasə, araşdırma xüsusilə risk faktorlarının mövcudluğunda vitamin əlavələrində ehtiyatlı olmağın zəruriliyini vurğulayır. Doza tövsiyələrinə əməl etmək və həkiminizlə məsləhətləşmək potensial sağlamlıq risklərinin qarşısını almağa kömək edəcəkdir.

Sağlamlıq       Tarix: 12 noyabr 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Yaponiyada 2028-ci ildən insanlara donuz böyrəyi köçürüləcək

Yapon startapı PorMedTec 2028-ci ildə genetik modifikasiya edilmiş donuz böyrəklərinin insanlara transplantasiyası üzrə ilk klinik sınaqlara başlamağı, 2029-cu ildə isə bu texnologiyanın şərti təsdiqi üçün müraciət etməy

Pəncərə və qapılara dəfnə yarpağı qoyun: Həşəratlara qarşı "qalxan"

Yay tətili üçün evdən uzun müddətə ayrılarkən hamımızın ağlımızda eyni qorxu olur: "Geri qayıdanda evimi hamamböceği və ya qarışqalar basıb?" Kimyəvi dərmanlardan istifadə etmədən, evinizi bu "qonaqlardan"

İnfarktın qarşısını almaq üçün vacib QAYDALAR

"Mütəmadi testlər infarktın qarşısını almağa kömək edə bilər. Bunlara lipidoqrammanı (xolesterin və onun fraksiyalarının göstəricisi), eləcə də qanda qlükoza səviyyəsini nəzarətdə saxlamaq daxildir". -a istinadə

Çox yaşamaq istəsəniz

ABŞ-də aparılan bir araşdırmada pozitiv insanların daha çox ömür sürdüyü məlum olub. xəbər verir ki, təcrübədə onminlərlə qadın və kişilər 10 il boyunca izlənilib. Pozitiv insanların 11-15 il daha çox yaşadığı məlum olub

D vitamininin ən yaxşı növü: Bunu içməlisiniz

D vitamini bədənimizin düzgün işləməsi üçün lazım olan vacib qida maddələrindən biridir. Sağlam sümükləri, dişləri və əzələləri qorumaq üçün lazım olan fosfat və kalsium miqdarını tənzimləməyə kömək edir. Lazım olan D vitaminini

Bu əməliyyat pulsuz edilə bilər - Sığorta ilə bağlı vacib açıqlama

Burun çəpərinin əyriliyi (septum deviasiyası) təkcə estetik deyil, həm də sağlamlıq baxımından ciddi narahatlıqlara səbəb olan problemlərdən biridir. Nəfəsalma çətinliyi, tez-tez təkrarlanan sinus iltihabları, xorultu v

Tünd şokoladın ürəyə necə təsir etdiyi AÇIQLANDI

Kardioloqlar bildirirlər ki, tünd şokolad ürək sağlamlığı üçün südlü şokoladdan daha faydalı hesab olunur. Bunun əsas səbəbi kakaonun tərkibində olan flavanollar, güclü antioksidant maddələrdir. xəbər verir ki, mütəxəssisləri

Yayda ən çox 3-4 dəfə kabab yeyə bilərsiniz - SƏBƏB

Əti açıq odda qızartmaqla kabab şəklində yemək orqanizmə zərərlidir. Ona görə də kababı yayda ən çox üç dəfə – ayda bir dəfə yesəniz, sağlamlığınıza zərər verməz. KONKRET. -a istinadən xəbər verir ki, bu fikri Perm Mill

Yayda kondisioner istifadə edənlərin diqqətinə: Bu səhv sağlamlığınıza zərər vurur

Yay aylarında havaların kəskin istiləşməsi ilə kondisionerlərdən istifadə demək olar ki, hər yerdə adi hala çevrilib. Evlərdə, ofislərdə, ticarət mərkəzlərində və digər qapalı məkanlarda sərin hava rahatlıq yaratsa da, bəz


son xeberler azerbaycan xeberleri yeni xeberler xeber.az 2026 idman xeberleri şou biznes xəbərləri son xəbərlər azərbaycanda