İnfarkt və insult riskini azaldır - MÖCÜZƏVİ QİDA
Böyük Britaniyanın Aberdin Universitetinin alimləri müəyyən ediblər ki, şokolad tromboz riskini azaltmağa kömək edir.
KONKRET.az xəbər verir ki, tədqiqatda müxtəlif cinslərdən olan 42 sağlam könüllü iştirak edib. Onlardan xüsusi olaraq kakao ekstraktı ilə zənginləşdirilmiş bir neçə ədəd tünd şokolad yemək tələb olunub.
Daha sonra könüllülər trombositlərin, yəni laxtalanmaya məsul olan elementlərin fəaliyyətini qiymətləndirmək üçün alimlərə qan nümunələrini təqdim ediblər. Məlum olub ki, kişilər qara şokolad yedikdən sonra onlarda daha çox azot oksidi əmələ gəlir. Bu birləşmə qan damarlarını genişləndirir, orqan və toxumalara qan axınını asanlaşdırır.
Alimlər, həmçinin aşkar ediblər ki, tünd şokolad trombositlərin yığılmasının (bir-birinə yapışmasının) və qan damarlarında qan laxtalarının əmələ gəlməsinin qarşısını ala bilir. Bu, infarkt və insult riskini əhəmiyyətli dərəcədə azaldır.
Tədqiqatçılar bu faydalı təsirin kakaonun tərkibindəki bitki polifenollarının yüksək olması ilə bağlılığını irəli sürüblər. Bu birləşmələr antioksidant, iltihab əleyhinə və damar gücləndirici təsirlərə malikdir.//Oxu.az

"Azərlotereya" və Liv Bona Dea Hospitalı qadın sağlamlığı mövzusunda görüş təşkil etdi - FOTOLAR
Azərbaycanın dövlət borcu bu qədərdir
Millimiz qalib gəldi
İrana hücum hazırlığı: ABŞ DESANT GÖNDƏRDİ
ŞOK: Qərb Rusiyaya qarşı böyük müharibəyə başladı
Ağdamda məktəbli qız qaçırıldı - Açıqlama
"Güclü Ermənistan" partiyasının namizədləri həbs edildi
TəhsilPlus kartlarının ilk kütləvi təqdimatına Gəncə-Daşkəsən regionundan start verildi
EBRD növbəti dəfə "Bank Respublika"nı "Azərbaycanda ən fəal emitent bank" elan etdi
SENSASİYA: Yeni plan hazırlanır - Paşinyan və Putin gizli razılaşıb?
DÇ-də yeni QAYDALAR
Mourinyo "Real Madrid"in baş məşqçisi oldu
Gəncədə kütləvi dava - Yaralılar var
Mağazadan oğurluq edən şəxsə elektron qolbaq taxıldı
Bakıda "Qazel"lə motosiklet toqquşdu: ölən var