Qaraciyərin piylənməsi xərçəng xəstəliyinə necə səbəb olur?

Qaraciyərin piylənməsi xərçəng xəstəliyinə necə səbəb olur?Kaliforniya Universitetinin Tibb fakültəsinin alimləri müəyyən ediblər ki, qaraciyərdə piylərin yığılması DNT-nin zədələnməsinə və qaraciyər xərçənginin ən çox yayılmış forması olan hepatoselüler karsinomanın inkişafına səbəb ola bilər.
KONKRET.az xəbər verir ki, tədqiqatın nəticələri "Nature" jurnalında dərc olunub.
Son iki onillikdə hepatoselüler karsinomanın yayılması 25-30 % artıb. Artımın əsas səbəbinin hazırda amerikalı yaşlıların 25 %-ni əhatə edən qaraciyər piylənməsi xəstəliyinin sürətlə yayılması olduğu güman edilir. Onların təxminən 20 %-də xəstəliyin metabolik disfunksiya ilə əlaqəli steatohepatit adlanan ağır forması var.
Alimlərin sözlərinə görə, qaraciyər piylənməsi xəstəliyindən steatohepatitə qədər qaraciyər xərçəngi xəstəliyinə keçmək potensial ölümcül nəticələri olan ümumi ssenaridir. Lakin prosesin molekulyar səviyyədə necə baş verdiyi məlum deyil.
Alimlər bu bilik boşluğunu doldurmaq üçün siçanlar və insan toxuması nümunələri üzərində bir sıra tədqiqatlar aparıblar. Onlar yağ və şəkərlə zəngin qidaların steatohepatitin inkişafına və sonradan qaraciyər hüceyrələrində DNT-nin zədələnməsinə kömək etdiyini təsdiqləyiblər.
Bu zədə metabolik aktivləşən, lakin bölünmə qabiliyyətini itirən hüceyrələrin vaxtından əvvəl qocalmasına səbəb olur.
Alimlər izah ediblər ki, qocalma hüceyrə stressinə normal cavabdır, ideal olaraq bədənə zədələri bərpa etmək və zədələnmiş hüceyrələrin bölünməsinin qarşısını almaq üçün vaxt verir. Ancaq hepatosit adlanan qaraciyər hüceyrələrində proses pozula bilər. Bəzi zədələnmiş hepatositlər mövcud olmağa davam edir, bu da xərçəng xəstəliyinin inkişafına kömək edə bilər./report

Sağlamlıq     Baxılıb: 610   Tarix: 03 yanvar 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Ağrıkəsicilər ağrıları niyə kəsmir? - Saxta, keyfiyyətsiz dərmanlar

Son dövrlər sosial şəbəkələrdə və ictimai müzakirələrdə dərman preparatlarının, xüsusilə də ağrıkəsicilərin əvvəlki kimi təsir göstərmədiyi ilə bağlı iddialar daha tez-tez səsləndirilir. Vətəndaşlar eyni dərmanı qəbul etdiklər

Ebola virusu yenidən alovlandı və sürətlə yayılır - XƏBƏRDARLIQ

Konqo Demokratik Respublikasında (KDR) Ebola virusunun yayılması nəticəsində 131 nəfər həyatını itirib, 513-dən çox şübhəli yoluxma halı qeydə alınıb. xəbər verir ki, bu barədə BBC məlumat yayıb. KDR hökumətinin sözçüsü bildiri

Hər gün bir fincan cökə çayı içməyin möcüzəvi təsirləri

Qış aylarının əvəzolunmaz içkilərindən biri olan cökə çayı təkcə gözəl qoxusu ilə deyil, həm də saysız-hesabsız sağlamlıq faydaları ilə seçilir. -a istinadən xəbər verir ki, əsrlər boyu mətbəxdə mühüm yer tutan cökə çay

Məşhur içki sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib

Son dövrlər məşhurlaşmış köpüklü çay ("bubble tea") sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib. Məlum olub ki, bu içkinin tərkibinə əlavə edilən tapioka dənələri bəzi hallarda bağırsaq keçməzliyinə və boğulmaya səbə

Peyğəmbərin təriflədiyi toxum: Hər gün 2-3 ədəd

"Qara toxum" hesab edilən və Peyğəmbərimiz Məhəmməd (s.ə.s.) tərəfindən tövsiyə edilən çörək otu əsrlər boyu şəfa mənbəyi kimi istifadə edilib.   -a istinadən xəbər verir ki, Səhih Müslim və Buxariyə görə, Peyğəmbərimi

Ətdən tam imtina etmək ciddi fəsadlar verir

Ətin rasiondan çıxarılması anemiya və dəmir çatışmazlığının inkişafına, endokrin pozğunluqlara səbəb ola bilər. -a istinadla xəbər verir ki, diyetoloq Yelena Tixomirovanın sözlərinə görə, ətdən imtina etmək qərarına gələ

Nar görün hansı xəstəliyin dərmanı imiş

"Punikalin" adlı maddə xərçəng hüceyrələrinin böyüməsini ləngitmək potensialına malikdir. KONKRET. -a istinadən xəbər verir ki, bu, İspaniyanın Malaqa Universitetində aparılan və beynəlxalq elmi jurnalda dərc oluna

Ödemi azaltmağa kömək edən bitki çayları - Hansı daha FAYDALIDIR?

Bədəndə mayenin normadan artıq toplanması nəticəsində yaranan ödem bir çox insanın qarşılaşdığı problemlərdən biridir. xəbər verir ki, xüsusilə isti havalarda, uzun müddət hərəkətsiz qalanda və ya duzlu qidaların həddində

İnfarktın qarşısını almaq üçün vacib QAYDALAR

"Mütəmadi testlər infarktın qarşısını almağa kömək edə bilər. Bunlara lipidoqrammanı (xolesterin və onun fraksiyalarının göstəricisi), eləcə də qanda qlükoza səviyyəsini nəzarətdə saxlamaq daxildir". -a istinadə


azerbaycan xeberleri yeni xeberler son xeberler son xabar xabar az kriminal xeberler havanın temperaturu