Qida əlavələri və vitaminlərin ziyanları haqda bilmədiklərimiz
Qida əlavələri və vitaminlərin ziyanları haqda bilmədiklərimiz
Təbii qida əlavələrindən sui-istifadə və onlara qarşı qərəzli münasibət böyrək daşlarının əmələ gəlməsinə, həzm problemlərinin yaranmasına və dərmanların yanlış hərəkətinə səbəb ola bilər. Bu barədə Corc Vaşinqton Universitetinin tədqiqatçısı Keti Suleta məlumat verib.
Mütəxəssisin sözlərinə görə, insanlar "təbii" birləşmələrin sağlamlığa zərər verə bilməyəcəyinə inanırlar, ona görə də həkim resepti olmadan və orqanizmdə hər hansı vitamin və mineralların çatışmazlığından əmin olmadan müxtəlif əlavələr qəbul edirlər.
Bəzi hallarda bu, lazımsız maliyyə israfına səbəb olur. Fakt budur ki, insan bədəni artıq vitaminləri "saxlaya" bilmir - çatışmazlıqlar olmadıqda, sidiklə birlikdə xaric olur. Eyni zamanda, insan öz sağlamlığına nəzarət illüziyası yaradır.
Tədqiqatçı onu da diqqətə çatdırıb ki, qida əlavələrində çox vaxt müəyyən bir vitamin və ya mineral tövsiyə olunan gündəlik normadan dəfələrlə çox olur. Onların nəzarətsiz istifadəsi təhlükəli ola bilər. Həddindən artıq C vitamini ishal, ürəkbulanma və qarın ağrısına səbəb ola bilər, çox D vitamini isə böyrək daşlarının əmələ gəlməsinə səbəb ola bilər. Bundan əlavə, qida əlavələrinin bəzi bitki komponentləri kontraseptivlər, immunosupressantlar və statinlərlə qarşılıqlı təsir göstərə bilər, onların gözlənilən təsirini dəyişdirə və ya müalicəyə müdaxilə edə bilər.
Mənbə: Gazeta.ru / oxu.az
Ustalar.az ustalar sayti [newsid: 0-123300]

Aybəniz Haşımovanın paylaşımı sevənlərini qorxutdu - FOTO
Azərbaycanın dövlət borcu bu qədərdir
"Azərlotereya" və Liv Bona Dea Hospitalı qadın sağlamlığı mövzusunda görüş təşkil etdi - FOTOLAR
Millimiz qalib gəldi
"Azərbaycan Biznesinin İnkişafı Fondu"na yeni səlahiyyət verildi - Fərman
Hikmət Hacıyev: 'Azərbaycanda mina qurbanlarının sayı 3500 nəfəri keçib
Prezident qeyri-neft-qaz mallarının ixrac və daşıma xərcləri ilə bağlı Fərman imzalayıb
Türkiyə İrana yeni səfir təyin etdi
İrana hücum hazırlığı: ABŞ DESANT GÖNDƏRDİ
ŞOK: Qərb Rusiyaya qarşı böyük müharibəyə başladı
Ağdamda məktəbli qız qaçırıldı - Açıqlama
"Güclü Ermənistan" partiyasının namizədləri həbs edildi
SENSASİYA: Yeni plan hazırlanır - Paşinyan və Putin gizli razılaşıb?
Neftdən asılılığın azalması davam edir – Yeni göstəricilər açıqlandı
Azercell müştəri məmnuniyyəti üzrə beynəlxalq sertifikasiyasını yenilədi