Tropik siklonun elmə məlum olmayan növü tapıldı - FOTO

Tropik siklonun elmə məlum olmayan növü tapıldı - FOTOTropik siklonun elmə məlum olmayan növü tapıldı - FOTO
Avstraliyanın Flinders Universitetinin okeanoloqları Hind okeanında Sumatra yaxınlığında yeni siklon növünü müəyyən ediblər.
Bununla bağlı araşdırma "Journal of Southern Hemisphere Earth Systems Science" nəşrində dərc olunub.
Bildirilir ki, alimlər Hind okeanının dipolunu (tropik sularda atmosferin və okeanın qarşılıqlı təsirini, hansı ki, qonşu ölkələrin iqliminə və yağıntılarına əhəmiyyətli dərəcədə təsir edir - red.) araşdırıblar. Onlar küləklərin gücü və istiqaməti ilə bağlı peyk məlumatlarını təhlil edərək müəyyən ediblər ki, bu bölgədə əvvəllər məlum olmayan siklon tipi formalaşır. Bu siklon SETIO (South-East Tropical Indian Ocean, tərcümədə Cənub-Şərqi Tropik Hind Okeanı) adlandırılıb.
Elm adamlarının sözlərinə görə, bu tip siklonlar qısa ömürlüdür, tez-tez qış və yaz aylarında baş verir və regionda havanı isti saxlamağa kömək edir. Ancaq bəzi illərdə "dramatik dəyişikliklər" olur və SETIO siklonları əmələ gəlmir. Belə dövrlərdə küləklər okeanın geniş ərazilərinə soyuq su gətirir ki, bu da həm hava axınlarında, həm də yağıntı xarakterində pozuntulara səbəb olur.
Alimlər SETIO siklonları kimi təbii prosesləri öyrənərkən səbəb-nəticə əlaqələrinin dəqiq qurulmasının vacib olduğunu vurğulayıblar. Bu cür tədqiqatlar Hind okeanının dipolunun təbiətini daha yaxşı başa düşməyə və nəticədə daha dəqiq hava proqnozlarına imkan verir.
Tropik siklonun elmə məlum olmayan növü tapıldı - FOTOMənbə: Gazeta.ru / oxu.az

Maraqlı       Tarix: 02 dekabr 2022
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Günəşdə nəhəng ləkə peyda oldu - FOTO

Günəşdə nəhəng ləkə peyda oldu - FOTO. Günəşdə nəhəng ləkə peyda olub. Bu barədə alimlər xəbərdarlıq ediblər. Bildirilib ki, "AR3664" adlandırılan günəş ləkəsi hazırda o qədər böyüyüb ki, Yerdən 15 dəfə genişdir

Appendiksin çıxarılması bağırsaq xərçəngi riskini azalda bilər - TƏDQİQAT

Appendiksin çıxarılması bağırsaq xərçəngi riskini azalda bilər - TƏDQİQAT. Fukusima Tibb Universiteti və Harvard İctimai Sağlamlıq Məktəbinin alimləri müəyyən ediblər ki, appendiksin çıxarılması "Fusobacterium nucleatum"

Nebahat Çehredən pərəstişkarlarını qorxudan xəbər - FOTO

Nebahat Çehredən pərəstişkarlarını qorxudan xəbər - FOTO. Türkiyənin məşhur aktrisası Nebahat Çehredən pərəstişkarlarını kədərləndirən xəbər gəlib. Belə ki, aktrisa təcili xəstəxanaya yerləşdirilib. Məlumata görə, N.Çehreni

Qalkinin keçmiş sevgilisinə dair məlumatlar yayıldı: Puqaçova ərinin kiminlə evlənməsinə "mane olub"? - FOTO

Qalkinin keçmiş sevgilisinə dair məlumatlar yayıldı: Puqaçova ərinin kiminlə evlənməsinə "mane olub"? - FOTO. Məşhur rusiyalı aktyor və yumorist Maksim Qalkinin arvadı Alla Puqaçovadan əvvəl kiminlə sevgili olduğ

Azad Ajans – Azərbaycanda Yeganə Rəsmi TikTok Canlı Yayım Ajansı

Son illərdə sosial media platformalarında, xüsusilə TikTok üzərindən canlı yayım trendləri sürətlə artmaqdadır. Minlərlə istifadəçi öz istedadını nümayiş etdirmək, izləyici kütləsini artırmaq və gəlir əldə etmək məqsədil

Həkim məsləhəti: Maqnit qasırğası zamanı səfərə çıxmaq olarmı?

Həkim məsləhəti: Maqnit qasırğası zamanı səfərə çıxmaq olarmı?. "Maqnit qasırğası zamanı uçuşlar və avtomobil səfərləri xroniki ürək-damar xəstəlikləri olan insanlar üçün əlavə sağlamlıq riskləri yaradır. Onların vəziyyət

Arktikada strateji əhəmiyyət daşıyan torpaq sahəsi satışa çıxarılıb

Arktikada strateji əhəmiyyət daşıyan torpaq sahəsi satışa çıxarılıb. Arktikada Şpitsbergen arxipelaqında torpaq sahəsi 300 milyon avroya (323 milyon dollar) satışa çıxarılıb. Qeyd olunub ki, geosiyasi əhəmiyyəti olan əraz

Gündə hansı miqdarda spirtli içkinin xərçəng riskini artırdığı açıqlandı

Gündə hansı miqdarda spirtli içkinin xərçəng riskini artırdığı açıqlandı. "Gündə 45 qram etil spirti istehlakı mədə xərçəngi ehtimalını artırır". Bu barədə rusiyalı həkim-onkoloq Vladislav Yevseyev xəbərdarlıq edib

Duzlu qida sevənlərə xəbərdarlıq: Dəhşətli xəstəliyə səbəb olur

Duzlu qida sevənlərə xəbərdarlıq: Dəhşətli xəstəliyə səbəb olur. Vyana Tibb Universitetinin (Avstriya) alimləri qidaya duz əlavə etmək, həmçinin duzlu qidaların həddindən artıq istehlakı ilə mədə xərçənginə tutulma riskini


yeni xeberler son xeberler azerbaycan xeberleri valyuta mezennesi 2026 xeberler sonxeber.az cəbhədən son vəziyyət