Uşaqlarda dırnaq yemə vərdişinin səbəbləri - Həkim açıqladı

Uşaqlarda dırnaq yemə vərdişinin səbəbləri - Həkim açıqladıUşaqlarda dırnaq yemə vərdişi (onikofaqiya) alimlərin maraq dairəsindədir və bunun səbəbləri tam aydın deyil. Statistikaya görə, insanların 20-30%-i bu vərdişə sahibdir. Adətən 3-4 yaşlarında başlayan onikofaqiya yetkinlik dövrünə qədər və bəzi hallarda daha uzun müddət davam edə bilər.
KONKRET.az xəbər verir ki, alimlər bu vərdişin səbəblərinə dair müxtəlif nəzəriyyələr irəli sürüblər. Bəzi tədqiqatçılar hesab edir ki, dırnaq yemək ailədaxili problemlər və stresslə bağlı ola bilər. Digər tədqiqatçılar isə stresdən çox, cansıxıntı və məyusluğun bu vərdişi ortaya çıxardığını düşünürlər.
Başqa bir nəzəriyyə onikofaqiya ilə hiperaktivlik arasında əlaqə olduğunu göstərir. Məsələn, hiperaktivlik pozğunluğu (DEHB) olan uşaqların 74%-də bu vərdişin olması müşahidə edilib. Ancaq dırnaq yeməyin təkcə DEHB əlaməti olduğunu söyləmək mümkün deyil. Əgər bu vərdiş digər simptomlarla müşayiət olunursa, uşağı psixoterapevtə aparmaq məsləhət görülür.
Bundan əlavə, onikofaqiya hər hansı bir pozğunluq və ya stresslə əlaqəli olmaya da bilər. Bəzən bu vərdiş sadəcə şüursuz olaraq, hər hansı psixoloji səbəb olmadan da yarana bilər.//Milli.Az

Sağlamlıq       Tarix: 07 noyabr 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Yayda ən çox 3-4 dəfə kabab yeyə bilərsiniz - SƏBƏB

Əti açıq odda qızartmaqla kabab şəklində yemək orqanizmə zərərlidir. Ona görə də kababı yayda ən çox üç dəfə – ayda bir dəfə yesəniz, sağlamlığınıza zərər verməz. KONKRET. -a istinadən xəbər verir ki, bu fikri Perm Mill

Çox işləmək piylənməyə səbəb olur

Kvinslend Universitetinin tədqiqatçıları belə qənaətə gəliblər ki, iş saatlarının azaldılması təkcə stressi deyil, ümumilikdə sağlamlığa da müsbət təsir edir. xəbər verir ki, onlarla ölkədən toplanan məlumatların təhlil

Bu çay ürəyi qoruyur, stressi azaldır

Yasəmən çayı (jasmine tea) həm xoş ətri, həm də sağlamlıq üçün faydalı xüsusiyyətləri ilə əsrlərdir istifadə olunan təbii içkilərdən biridir. Xüsusilə sakitləşdirici təsiri və antioksidantlarla zəngin olması onu gündəli

Qreypfrutun qabığının faydaları

Qreypfrut təkcə şirəli və vitaminlə zəngin meyvə kimi deyil, həm də qabığı ilə faydalı hesab olunur. KONKRET.azmilliaz-a istinadən xəbər verir ki, mütəxəssislər bildirirlər ki, bir çox insanın tulladığı qreypfrut qabığı əslind

Təhlükəli xəstəliklərdən qoruyan - Ucuz çay

Çobanyastığı çayı antioksidant, antimikrob və iltihab əleyhinə xüsusiyyətlərə malikdir və təhlükəli xəstəliklərin inkişaf riskini azaltmağa kömək edir. Fərdi əks göstərişlər olmadığı təqdirdə, çobanyastığı çayı kofeinlə zəngi

Bu kartofları yeməyin – Zəhərlənmə riski var

Yaz aylarına yaxın evdə saxlanılan kartoflarda cücərmə və qabığın yaşıllaşması halları artır. xəbər verir ki, mütəxəssislər xəbərdarlıq edir ki, belə kartofları sadəcə təmizləyib istifadə etmək sağlamlıq üçün təhlükəli ol

Peyğəmbərin təriflədiyi toxum: Hər gün 2-3 ədəd

"Qara toxum" hesab edilən və Peyğəmbərimiz Məhəmməd (s.ə.s.) tərəfindən tövsiyə edilən çörək otu əsrlər boyu şəfa mənbəyi kimi istifadə edilib.   -a istinadən xəbər verir ki, Səhih Müslim və Buxariyə görə, Peyğəmbərimi

Ətdən tam imtina etmək ciddi fəsadlar verir

Ətin rasiondan çıxarılması anemiya və dəmir çatışmazlığının inkişafına, endokrin pozğunluqlara səbəb ola bilər. -a istinadla xəbər verir ki, diyetoloq Yelena Tixomirovanın sözlərinə görə, ətdən imtina etmək qərarına gələ

Vitamin çatışmazlığı ilə mübarizədə ən yaxşı BEŞ MƏHSUL

Soyuqdəymə və qrip mövsümü milyonlarla insanın həyat keyfiyyətinə təsir göstərir. xəbər verir ki, rusiyalı diyetoloq-qastroenteroloq Nuriya Dianova -ya pəhriz əlavələrinə müraciət etmədən qida vasitəsilə immunitet sistemini


azerbaycan xeberleri son xeberler yeni xeberler valyuta məzənnələri en son xeberler bu gun zelzele bugünki xəbərlər