Azercell-in Müştəri Məmnuniyyəti indeksi 94%-i ötüb

Azercell-in Müştəri Məmnuniyyəti indeksi 94%-i ötübLider mobil operator Əlaqə Mərkəzinin 2023-cü il üzrə nəticələrini açıqlayıb
Müştərilərinə operativ və keyfiyyətli şəkildə xidmət göstərməyi hədəfləyən Azercell müraciətlərin vaxtlı-vaxtında cavablandırılmasını, eləcə də müştərilər tərəfindən irəli sürülən bütün təklif və şərhlərin diqqətlə araşdırılmasını təmin etməyə müvəffəq olub.
2023-cü il ərzində Azercell-in Əlaqə Mərkəzi ümumilikdə 3 milyona yaxın zəng qəbul edib. Daxil olan müraciətlər ortalama ilə 2 dəqiqə 20 saniyə ərzində cavablandırılıb ki, bu da dünyada qəbul edilmiş 6-7 dəqiqə standartı ilə müqayisədə yüksək göstəricidir. 
Təqdim etdiyi xidmət keyfiyyətini daha da artırmağı hədəfləyən Azercell bu sahədə önəmli texnoloji yeniliyə də imza atıb. Şirkət ötən ilin noyabr ayında Azərbaycan dilində tam spektr xidməti göstərən süni zəka əsaslı ilk virtual assistenti istifadəyə verib. Müştəriləri Əlaqə Mərkəzinin operatorlarına yönləndirmədən bir çox servisi dərhal özü həyata keçirən  AiCell adlı bot abunəçi sorğularını daha operativ şəkildə emal etməyə dəstək olur. Bununla da Azercell daha qısa müddət ərzində daha çox müraciət cavablandırır və eyni zamanda, müştərilərinin vaxtına qənaət edir. Qeyd edək ki, virtual assistentin ünsiyyət funksiyaları və xidmət imkanları daima genişləndirilir və yaxın bir neçə ay ərzində bota daha iki özünəxidmət funksiyası əlavə ediləcək.
Eyni zamanda, Azercell rəqəmsal kanallar vasitəsilə də fasiləsiz xidmət göstərməyə davam edib. Ötən il ərzində şirkətə onlayn kanallar üzərindən 1,5 milyona yaxın müraciət daxil olub ki,  onlardan təxminən 440 000-i sosial şəbəkələrdən ünvanlandırılıb. Hazırda Azercell-in müştəri xidmətləri Facebook,  Instagram, Twitter, LinkedIn və YouTube platformalarında fəaliyyət göstərir.  
Müştəri Xidmətləri sahəsində beynəlxalq standartlara uyğun fəaliyyət göstərən Azercell ötən il "ISO 18295-1:2017 : Əlaqə Mərkəzlərinin idarə edilməsi sahəsində uyğunluq" sertifikatına da layiq görülüb.
Yuxarıda adı çəkilən tədbirlərin nəticəsi olaraq 2023-cü il ərzində Azercell-in Əlaqə Mərkəzinin Müştəri Məmnuniyyəti indeksi 94,9%-ə çatıb ( dünya standartlarına əsasən 85%-dən yuxarı olan nəticə artıq çox yüksək göstərici kimi hesab olunur). 
Xatırladaq ki, Azercell-in Telefon Mərkəzi ilə 7/24 rejimində çalışan *1111 qısa nömrəsi, eləcə də  012-4904949 (Fakturasız Xətt abunəçilər üçün) və 012-4905252 (Fakturalı Xətt abunəçilər üçün)  şəhər nömrələri vasitəsilə, həmçinin Kabinetim tətbiqi üzərindən onlayn əlaqə saxlamaq mümkündür. / azxeber.com

İqtisadiyyat     Baxılıb: 157   Tarix: 26 yanvar 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Bank Avrasiya'nın kredit və depozit portfeli azaldı

"Bank Avrasiya" 2025-ci ilin I rübü üzrə maliyyə hesabatlarını açıqlayıb. banka istinadən xəbər verir ki, 2025-ci ilin yanvar-mart ayları ərzində "Bank Avrasiya"nın xalis mənfəəti ötən ilin müvafiq dövr

2025-də bu şəxslərin lotereyada bəxti gətirəcək — MÜSAHİBƏ

Numerologiya son zamanlar mistik sahə kimi populyarlıq qazanıb. Əksər insanlar həyatlarında rəqəmlərin xüsusi rola sahib olduğunu düşünürlər. Hətta tirajlı lotereya oyunlarında belə sevimli rəqəmlərinin onlara şans gətirəcəyin

Martda bu məhsullar bahalaşıb - Rəsmi

2025-ci ilin mart ayında istehlak qiymətləri indeksi 2024-cü ilin mart ayına nisbətən 105,9 faiz, o cümlədən qida məhsulları, içkilər və tütün məmulatları üzrə 106,5 faiz, qeyri-qida məhsulları üzrə 102,8 faiz, əhaliyə göstərilmi

"Azərsun Holdinq" ödənişli yay təcrübə proqramını elan edir

"Azərsun Holdinq" uzun müddətdir ki, təhsilə dəstək sahəsində bir sıra layihələr həyata keçirir. . Bunlardan biri də gələcək, potensiallı kadrların yetişdirilməsi üçün nəzərdə tutulan "GələcəkSƏN"-dir

Yelo Bank-ın Məlumat Mərkəzi artıq 24/7 xidmətində

Müştəri məmnuniyyətini prioritet seçən Yelo Bank, daha rahat vəoperativ xidmət üçün "981" Məlumat Mərkəzini 24 saatlıq rejimə keçirdi. Artıq həftənin bütün günləri, istənilən saatda, o cümlədən bayram və istirahə

ATB və Ziraat Bankının rəhbərliyi arasında görüş keçirilib

"Azər-Türk Bank" ASC-nin (ATB) Müşahidə Şurası və İdarə Heyətinin üzvləri ilə ATB-nin səhmdarı olan Ziraat Bankının Baş icraçı direktoru və İdarə Heyətinin üzvü Alpaslan Çakar arasında görüş keçirilib. xəbər veri

Baş nazirdən onların maaşı ilə bağlı - Qərar

Ədliyyə Nazirliyinin Penitensiar xidmətinin və Tibb Baş İdarəsinin xüsusi rütbəsi olan əməkdaşlarının aylıq vəzifə maaşlarının məbləğləri yeni redaksiyada təsdiq edilib. xəbər verir ki, Baş nazir Əli Əsədov bu barədə Qəra

Əmtəə bazarlarında qızıl və gümüş ucuzlaşıb

Əmtəə bazarlarında qızılın bir troya unsiyası (31,1 qram) üzrə fyuçerslərin qiyməti azalıb. "APA-Economics" birja məlumatlarına istinadən xəbər verir ki, Nyu-Yorkun COMEX əmtəə birjasında qızılın bir troya unsiyas

Kapital Bank' 6 nominasiyada mükafatlandırılıb

"Azərbaycan Banklar Assosiasiyası" (ABA) İctimai Birliyinin təşkilatçılığı ilə ənənəvi "Bankçılıq Mükafatları – 2024" ün qalibləri müəyyən olunub və "Kapital Bank" ASC nominasiyada mükafat qazanıb


azerbaycan xeberleri son xeberler yeni xeberler cəbhədən görüntülər sonxabar az cəbhədən son xeber krimnal xeber