Azercell-in Müştəri Məmnuniyyəti indeksi 94%-i ötüb

Azercell-in Müştəri Məmnuniyyəti indeksi 94%-i ötübLider mobil operator Əlaqə Mərkəzinin 2023-cü il üzrə nəticələrini açıqlayıb
Müştərilərinə operativ və keyfiyyətli şəkildə xidmət göstərməyi hədəfləyən Azercell müraciətlərin vaxtlı-vaxtında cavablandırılmasını, eləcə də müştərilər tərəfindən irəli sürülən bütün təklif və şərhlərin diqqətlə araşdırılmasını təmin etməyə müvəffəq olub.
2023-cü il ərzində Azercell-in Əlaqə Mərkəzi ümumilikdə 3 milyona yaxın zəng qəbul edib. Daxil olan müraciətlər ortalama ilə 2 dəqiqə 20 saniyə ərzində cavablandırılıb ki, bu da dünyada qəbul edilmiş 6-7 dəqiqə standartı ilə müqayisədə yüksək göstəricidir. 
Təqdim etdiyi xidmət keyfiyyətini daha da artırmağı hədəfləyən Azercell bu sahədə önəmli texnoloji yeniliyə də imza atıb. Şirkət ötən ilin noyabr ayında Azərbaycan dilində tam spektr xidməti göstərən süni zəka əsaslı ilk virtual assistenti istifadəyə verib. Müştəriləri Əlaqə Mərkəzinin operatorlarına yönləndirmədən bir çox servisi dərhal özü həyata keçirən  AiCell adlı bot abunəçi sorğularını daha operativ şəkildə emal etməyə dəstək olur. Bununla da Azercell daha qısa müddət ərzində daha çox müraciət cavablandırır və eyni zamanda, müştərilərinin vaxtına qənaət edir. Qeyd edək ki, virtual assistentin ünsiyyət funksiyaları və xidmət imkanları daima genişləndirilir və yaxın bir neçə ay ərzində bota daha iki özünəxidmət funksiyası əlavə ediləcək.
Eyni zamanda, Azercell rəqəmsal kanallar vasitəsilə də fasiləsiz xidmət göstərməyə davam edib. Ötən il ərzində şirkətə onlayn kanallar üzərindən 1,5 milyona yaxın müraciət daxil olub ki,  onlardan təxminən 440 000-i sosial şəbəkələrdən ünvanlandırılıb. Hazırda Azercell-in müştəri xidmətləri Facebook,  Instagram, Twitter, LinkedIn və YouTube platformalarında fəaliyyət göstərir.  
Müştəri Xidmətləri sahəsində beynəlxalq standartlara uyğun fəaliyyət göstərən Azercell ötən il "ISO 18295-1:2017 : Əlaqə Mərkəzlərinin idarə edilməsi sahəsində uyğunluq" sertifikatına da layiq görülüb.
Yuxarıda adı çəkilən tədbirlərin nəticəsi olaraq 2023-cü il ərzində Azercell-in Əlaqə Mərkəzinin Müştəri Məmnuniyyəti indeksi 94,9%-ə çatıb ( dünya standartlarına əsasən 85%-dən yuxarı olan nəticə artıq çox yüksək göstərici kimi hesab olunur). 
Xatırladaq ki, Azercell-in Telefon Mərkəzi ilə 7/24 rejimində çalışan *1111 qısa nömrəsi, eləcə də  012-4904949 (Fakturasız Xətt abunəçilər üçün) və 012-4905252 (Fakturalı Xətt abunəçilər üçün)  şəhər nömrələri vasitəsilə, həmçinin Kabinetim tətbiqi üzərindən onlayn əlaqə saxlamaq mümkündür. / azxeber.com

İqtisadiyyat     Baxılıb: 168   Tarix: 26 yanvar 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

TuranBank 33 yaşını qeyd edir

Azərbaycanın aparıcı maliyyə institutlarından biri olan, biznesdə etibarlı tərəfdaş imicini qoruyub saxlayan TuranBank bu gün 33 yaşını qeyd edir. 1992-ci ilin 12 iyununda fəaliyyətə başlayan Bank bu illər ərzində geniş inkişa

AccessBank-da "Qızıl Şans" lotereyası davam edir

Hər zaman müştəriyönümlü məhsul və kampaniyaları ilə seçilən AccessBank "QızılŞans" adlı stimullaşdırıcı lombardlotereyasını davam etdirir. xəbər verir ki, müştərilərə dəyərli hədiyyələrqazanmaq imkanı təqdim edə

Bank of Baku və "KPMG" audit şirkəti əməkdaşlığa başlayıb

Ölkənin seçilən banklarından olanBank of Baku beynəlxalq audit şirkəti "KPMG" ilə əməkdaşlığa başlayıb. xəbər verir ki, Bank of Baku kənar audityoxlamasını dünyanın məşhur auditor şirkətlərindən olan və "Böyü

"Azərlotereya" 2024-cü ildə 92.4 milyon vergi ödəyib

Ölkəninqanuni lotereya təşkilatçısı və idman mərc oyunları operatoru "Azərlotereya"ASC 2024-cü il üzrə maliyyə hesabatını təqdim edib. xəbər verir ki, 2024-cü ildə "Azərlotereya" ASC-nin satışdan gəlirlər

Elgin Cümşüdov AccessBank-ın Baş Satış İnzibatçısı vəzifəsinə təyin edildi

AccessBank-da yeni struktur dəyişiklikləri başverib. xəbər verir ki, 1 iyun 2025-ci il tarixindən etibarən Elgin Cümşüdov bankın Baş Satışİnzibatçısı vəzifəsinə təyin edilib. Elgin Cümşüdovun AccessBank-da 20 illik peşəka

Yelo Bank-ın dəstəyi ilə uşaq yaradıcılığını tanıdan tədbir keçirilib - FOTOLAR

Yelo Bank,Azərbaycanın ən böyük sosial yönümlü uşaq moda layihələrindən biri olan"Azerbaijan Kids Festival"-a dəstək olub. "Nine Senses" mərkəzində keçiriləntədbirdə 4-15 yaş arası 20 uşaq moda nümayişind

"Unibank"dan kredit götürün — premium səviyyəli səyahət hədiyyəniz olsun

Səyahətlərsadəcə bilet və çamadan deyil. Bu yay istirahətinizi qeyri-adi edən detallarsizə hədiyyə oluna bilər. Unibank iyunun 30-dək həm sərfəli, həm dəimtiyazlarla dolu yay krediti kampaniyası keçirir. Kredit götürürsünü

"Qurban payı" aksiyası çərçivəsində 376 ailəyə yardım edildi

Qırmızı Ürəklər Fondu Qurban bayramı münasibətiləölkənin 34 şəhər və rayonunu əhatə edən genişmiqyaslı "Qurban Payı" aksiyasınıuğurla yekunlaşdırıb. Aksiya çərçivəsində aztəminatlı və sosial cəhətdən həssaskateqoriyay

AccessBank QSC Fortinet üzrə tender elan edir

AccessBankQSC maraqlanan təşkilatları tenderdə iştirak etməyə dəvət edir. xəbər verir ki, bankın məlumatındadeyilir ki, tender Fortinet üzrə tender elan olunub. Tenderdəiştirak etməkdə maraqlı olan şirkətlər ətraflı məluma


yeni xeberler azerbaycan xeberleri son xeberler son xəbər xeberlər sou xeberler en yeni xeberler