Azercell-in Müştəri Məmnuniyyəti indeksi 94%-i ötüb

Azercell-in Müştəri Məmnuniyyəti indeksi 94%-i ötübLider mobil operator Əlaqə Mərkəzinin 2023-cü il üzrə nəticələrini açıqlayıb
Müştərilərinə operativ və keyfiyyətli şəkildə xidmət göstərməyi hədəfləyən Azercell müraciətlərin vaxtlı-vaxtında cavablandırılmasını, eləcə də müştərilər tərəfindən irəli sürülən bütün təklif və şərhlərin diqqətlə araşdırılmasını təmin etməyə müvəffəq olub.
2023-cü il ərzində Azercell-in Əlaqə Mərkəzi ümumilikdə 3 milyona yaxın zəng qəbul edib. Daxil olan müraciətlər ortalama ilə 2 dəqiqə 20 saniyə ərzində cavablandırılıb ki, bu da dünyada qəbul edilmiş 6-7 dəqiqə standartı ilə müqayisədə yüksək göstəricidir. 
Təqdim etdiyi xidmət keyfiyyətini daha da artırmağı hədəfləyən Azercell bu sahədə önəmli texnoloji yeniliyə də imza atıb. Şirkət ötən ilin noyabr ayında Azərbaycan dilində tam spektr xidməti göstərən süni zəka əsaslı ilk virtual assistenti istifadəyə verib. Müştəriləri Əlaqə Mərkəzinin operatorlarına yönləndirmədən bir çox servisi dərhal özü həyata keçirən  AiCell adlı bot abunəçi sorğularını daha operativ şəkildə emal etməyə dəstək olur. Bununla da Azercell daha qısa müddət ərzində daha çox müraciət cavablandırır və eyni zamanda, müştərilərinin vaxtına qənaət edir. Qeyd edək ki, virtual assistentin ünsiyyət funksiyaları və xidmət imkanları daima genişləndirilir və yaxın bir neçə ay ərzində bota daha iki özünəxidmət funksiyası əlavə ediləcək.
Eyni zamanda, Azercell rəqəmsal kanallar vasitəsilə də fasiləsiz xidmət göstərməyə davam edib. Ötən il ərzində şirkətə onlayn kanallar üzərindən 1,5 milyona yaxın müraciət daxil olub ki,  onlardan təxminən 440 000-i sosial şəbəkələrdən ünvanlandırılıb. Hazırda Azercell-in müştəri xidmətləri Facebook,  Instagram, Twitter, LinkedIn və YouTube platformalarında fəaliyyət göstərir.  
Müştəri Xidmətləri sahəsində beynəlxalq standartlara uyğun fəaliyyət göstərən Azercell ötən il "ISO 18295-1:2017 : Əlaqə Mərkəzlərinin idarə edilməsi sahəsində uyğunluq" sertifikatına da layiq görülüb.
Yuxarıda adı çəkilən tədbirlərin nəticəsi olaraq 2023-cü il ərzində Azercell-in Əlaqə Mərkəzinin Müştəri Məmnuniyyəti indeksi 94,9%-ə çatıb ( dünya standartlarına əsasən 85%-dən yuxarı olan nəticə artıq çox yüksək göstərici kimi hesab olunur). 
Xatırladaq ki, Azercell-in Telefon Mərkəzi ilə 7/24 rejimində çalışan *1111 qısa nömrəsi, eləcə də  012-4904949 (Fakturasız Xətt abunəçilər üçün) və 012-4905252 (Fakturalı Xətt abunəçilər üçün)  şəhər nömrələri vasitəsilə, həmçinin Kabinetim tətbiqi üzərindən onlayn əlaqə saxlamaq mümkündür. / azxeber.com

İqtisadiyyat     Baxılıb: 184   Tarix: 26 yanvar 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Biznesini böyütmək artıq daha əlçatandır

Hər sahibkarın arzusu var – biznesini böyütmək, yeni imkanlar yaratmaq və daha çox gəlir qazanmaq. Amma çox vaxt bu arzuların qarşısında maliyyə çətinlikləri dayanır. Yelo Bank sahibkarların gündəlik ehtiyaclarını anlayara

Dünya Bankı: Qızılın qiyməti 2027-ci ilə kimi artmaqda davam edəcək

Dünya bazarında qızılın orta qiyməti 2025-ci ildə 3400 dollar təşkil edəcək. Bu barədə Dünya Bankının hesabatında bildirilib. Qeyd edilib ki, bu il üzrə qızılın orta qiyməti 42,4% faiz artacaq. Dünya Bankı 2026-cı il üzr

ADA Universiteti və Bank of Baku "Mini-MBA" proqramı uğurla yekunlaşdı - FOTOLAR

ADA Universiteti ilə Bank of Baku-nun əməkdaşlıq memorandumu çərçivəsində universitetin İxtisasartırma proqramı tərəfindən təşkil edilən "Mini-MBA" Proqramı uğurla başa çatıb. Bu münasibətlə ADA Universitetind

AccessBank "Access2Success" layihəsinə dördüncü dəfə start verdiyini elan edir

AccessBank qadın sahibkarların biznes bacarıqlarını, idarəetmə qabiliyyətini və maliyyə savadlılığını artırmaq məqsədilə "Access2Success" layihəsinə növbəti dəfə start verdiyini elan edir. Layihə Avropa Yenidənqurm

İpoteka ilə bağlı qərar - BUNDAN SONRA

İpotekaya dair tələblərin ödənilməsində üstünlük hüququnun dəyişdirilməsi mexanizmi təkmilləşdirilir. Bu barədə məsələ Milli Məclisin bugünkü iclasında müzakirə edilən "İpoteka haqqında" qanunda dəyişiklik edilməs

Access2Success Lənkəranda qadın sahibkarların biznes bacarıqlarını inkişaf etdirməyə dəstək oldu

AccessBank qadın sahibkarlığının gücləndirilməsi istiqamətində həyata keçirdiyi regional "Access2Success: Biznes idarəçiliyinin əsasları" təşəbbüsünü bu dəfə Lənkəran şəhərində reallaşdırdı. xəbər verir ki, görüşd

Gələn ildən sosial yardım nə qədər artacaq?

"2026-cı ildən Azərbaycanda yaşayış minimumu və ehtiyac meyarının 300 manat olması nəzərdə tutulur. Yeni ehtiyac meyarının müəyyənləşdirilməsi ünvanlı sosial yardımın aylıq məbləğinin artırılması və müraciətin genişləndirilməs

"4-cü Marsol Zəfər Kuboku" intellektual yarışı keçirildi - FOTOLAR

1 noyabr tarixində Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi (KOBİA), Marsol Academy və İş Adamları Cəmiyyətinin Milli Assosiasiyasının (İCMA) təşkilatçılığı, "Unilegal Consulting" şirkətinin baş sponsorluğu v

Aİ-95 markalı benzinə tələbat niyə azalıb? - İqtisadçı səbəbi açıqladı

Azərbaycanda Aİ-95 markalı avtomobil benzininin istehsalı kəskin azalıb. Belə ki, 2025-ci ilin yanvar-sentyabr aylarında ölkədə 1 milyon 81,3 min ton avtomobil benzini istehsal edilib. Bu, ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisəd


yeni xeberler azerbaycan xeberleri son xeberler bugunun xeberleri cəbhədən son dəqiqə cəbhədən görüntülər xeber.az bu gun