Bəzi vitaminlərin çox qəbulu orqanizmə ziyan vurur - Həkimdən XƏBƏRDARLIQ

Bəzi vitaminlərin çox qəbulu orqanizmə ziyan vurur - Həkimdən XƏBƏRDARLIQBəzi vitaminlərin həddindən artıq qəbulu ürək-damar sisteminə mənfi təsir göstərə bilər. Məsələn, orqanizmdə "E" vitamininin artıq olması insult riskini artırır.
KONKRET.az xəbər verir ki, bu barədə rusiyalı kardioloq İosif Şubitidze məlumat verib.
"E vitamini yüksək dozada qəbul edildikdə ürək üçün təhlükəli ola bilər. Araşdırmalar göstərib ki, onun həddindən artıq qəbulu ürək-damar xəstəlikləri və insult riskini artırır. Bu, vitamin "E"nin qanın laxtalanmasına təsir etməsi və damar sisteminin vəziyyətinə mənfi təsir göstərməsi ilə bağlıdır. Həmçinin "A" vitamininin yüksək dozası da toksik ola bilər. Onun həddindən artıq qəbulu arterial təzyiqin yüksəlməsinə və ürək fəaliyyətinin tənzimlənməsində pozulmalara səbəb ola bilər. "A" vitaminini ən yaxşı şəkildə təbii mənbələrdən – tərəvəz və meyvələrdən (məsələn, yerkökü, ispanaq, şirin kartof) almaq tövsiyə olunur, əlavə preparatlar şəklində deyil", – deyə Şubitidze vurğulayıb.
Bundan əlavə, "omega-3" yağ turşularının artıq qəbulu da ürəyə zərər verə bilər. Həddindən artıq miqdarda qəbul edildikdə, bu maddə ürək ritminin pozulmasına və ürək əzələsi hüceyrələri (kardiomiositlər) arasında impuls ötürülməsinin zəifləməsinə səbəb ola bilər.
"Həmçinin geniş yayılmış əlavələrdən biri də kaliumdur. Bu, həyati vacib mikroelementdir və ürək-damar sisteminin normal fəaliyyəti üçün əsas rol oynayır. Kalium ürək ritmini tənzimləməyə və qan təzyiqini normada saxlamağa kömək edir. Lakin onun yüksək səviyyəsi ciddi ürək aritmiyalarına və hətta ürəyin dayanmasına səbəb ola bilər", – deyə kardioloq əlavə edib.
Mütəxəssislər bildirirlər ki, xüsusilə ürəklə bağlı problemlər mövcuddursa, hər hansı bir qida əlavəsi qəbul etməzdən əvvəl mütləq həkimlə məsləhətləşmək vacibdir.

Sağlamlıq       Tarix: 08 mart 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Zəncəfilin faydaları və zərərləri - Mütəxəssis

Zəncəfil həm bioloji aktiv maddələrlə, həm də vitamin və minerallarla zəngindir. Tərkibində ətirli zəncəfil yağı da mövcuddur və lifli qidalar kateqoriyasına daxil olduğundan, sağlamlıq üçün çoxsaylı faydaları var.  xəbə

Arteriyaları təmizləyən toxum: Necə içək?

Kətan toxumu arteriyalardan xolesterol lövhəsinin təmizlənməsinə kömək edir. -a istinadən xəbər verir ki, mütəxəssislər bu məhsulu arteriyalardakı yağ komponentlərindən, xolesteroldan və kalsiumdan ibarət çöküntüləri təmizləmə

Ürəyiniz sağlam, ömrünüz uzun olsun - Alimlər çarəni tapdı

Yaponiyalı alimlər ürək funksiyalarının yaşla bağlı zəifləməsini ləngidə və hətta qismən bərpa edə bilən yeni maddə aşkarlayıblar. KONKRET.azxəbər verir ki, tədqiqat Gakushuin Universiteti professoru Şigeru Yanaqi rəhbərliy

D vitamininin ən yaxşı növü: Bunu içməlisiniz

D vitamini bədənimizin düzgün işləməsi üçün lazım olan vacib qida maddələrindən biridir. Sağlam sümükləri, dişləri və əzələləri qorumaq üçün lazım olan fosfat və kalsium miqdarını tənzimləməyə kömək edir. Lazım olan D vitaminini

Ağrıkəsicilər ağrıları niyə kəsmir? - Saxta, keyfiyyətsiz dərmanlar

Son dövrlər sosial şəbəkələrdə və ictimai müzakirələrdə dərman preparatlarının, xüsusilə də ağrıkəsicilərin əvvəlki kimi təsir göstərmədiyi ilə bağlı iddialar daha tez-tez səsləndirilir. Vətəndaşlar eyni dərmanı qəbul etdiklər

Çox işləmək piylənməyə səbəb olur

Kvinslend Universitetinin tədqiqatçıları belə qənaətə gəliblər ki, iş saatlarının azaldılması təkcə stressi deyil, ümumilikdə sağlamlığa da müsbət təsir edir. xəbər verir ki, onlarla ölkədən toplanan məlumatların təhlil

Alimlər təsdiqlədi: Bizi kökəldən əsas qida bu imiş

Hətta qida rasionunun ümumi kalori miqdarı dəyişməsə belə, bəzi məhsullar bədən çəkisinin sürətlə artmasına birbaşa təsir göstərir. Yapon mütəxəssislər müəyyən ediblər ki, gündəlik qidalanmada çörəyin payının çox olması piylənm

Ətdən tam imtina etmək ciddi fəsadlar verir

Ətin rasiondan çıxarılması anemiya və dəmir çatışmazlığının inkişafına, endokrin pozğunluqlara səbəb ola bilər. -a istinadla xəbər verir ki, diyetoloq Yelena Tixomirovanın sözlərinə görə, ətdən imtina etmək qərarına gələ

Müalicəsi olmayan və gizli yayılan mərəz – Hantavirus COVID-i geridə qoyacaqmı?

"MV Hondius" kruiz gəmisi ətrafında vəziyyət gərgin olaraq qalır: səkkiz nəfər xəstələnib, beş nəfərin And virusuna (təhlükəli hantavirus növü) yoluxduğu laboratoriyada təsdiqlənib. Yoluxanlardan üçü gəmidən kənard


son xeberler yeni xeberler azerbaycan xeberleri son xeberler bu gun xeberler bu qun futbol xeberleri novruz bayramı