Bizi bu inkişaf həddinə müştərilərimizin tələbləri çatdırdı - 'Unibank'ın İdarə Heyətinin sədri Faiq Hüseynov

Bizi bu inkişaf həddinə müştərilərimizin tələbləri çatdırdı - 'Unibank'ın İdarə Heyətinin sədri Faiq HüseynovUnibank son illərdə öz inkişafında yeni mərhələyə qədəm qoydu. Bu proses necə getdi, Bankın inkişaf hədəfləri nədir və müştəriləri hansı yeniliklər gözləyir? Bu sualları Unibank KB-nin İdarə Heyətinin sədri Faiq Hüseynov cavablandırıb. 
- Faiq müəllim, Bankın tarixinə baxanda görürük ki, Unibank bir neçə inkişaf mərhələsi keçib. 2021-2023-cü illəri əhatə edən yeni inkişaf strategiyasını bu prosesin davamı hesab etmək olarmı?
Dəyişiklik və inkişaf "Unibank"ın hər zaman daimi prosesi olub. Bir az keçmişə baxsaq, "Unibank"ın bəlli bir transformasiya xətti var. İlk transformasiyadan sonra, ikinci mərhələ 2012-2014-cü illərdə baş verdi. Bu zaman bank pərakəndə seqmentə kreditləşmə bankı kimi təqdim edildi və kifayət qədər uğurlu oldu. 2018-ci ildən bankda yenidən aktiv kreditləşmə dövrü başladı və bu proses 2020-ci ilədək davam etdi.  Həmin ildən etibarən isə Unibank bazarda özünün təqdimetməsini dəyişərək, yalnız kredit bankı deyil, müştərinin günlük bütün ehtiyaclarını özündə cəmləyərək  "ilk seçim bankı" olmağı məqsəd qoydu. 2021-2023-cü illəri əhatə edən "Sənin Bankın" adlı yeni inkişaf strategiyası çərçivəsində, 30 illik yubileyimizin təsadüf etdiyi 2022-ci ili "Unibank 3.0" transformasiya ili saya bilərik. "Müştərinin ilk seçim bankı" olmaq üçün yeni ekosistem yaradıldı ki, müştəri bu ekosistemdə ona lazım olan bütün bank məhsul və xidmətlərini 24/7 rejimdə və rahat ala bilsin. Bu ekosistem "Unibank"ın transformasiya olunmuş filial şəbəkəsi (Upoint) , transformasiya olmuş müştəri xidməti prosesləri, yeni kart məhsulu (UCard) və bu kartın xidmət göstərdiyi yeni özünəxidmət aparatları şəbəkəsi (UTM), mobil (UBank) tətbiqidir.
- Bankın hazırkı inkişaf mərhələsini nəzərdə tutan strategiyanın hazırlanmasını şərtləndirən hansı amillər oldu? 
Müasir dövrdə dəyişikliklər o qədər tez- tez baş verir ki, şirkətlər ən azı ildə bir dəfə strategiyalarını nəzərdən keçirməlidirlər. "Unibank"da bu strateji dəyişikliyi şərtləndirən əsas amil dünyada və ölkədə baş verən yeniliklər, bazarda artan rəqabət, potensial imkanlar, müştərilərin tələbkarlığının daha da artması oldu. Bu dəyişikliklərə uyğunlaşmaq üçün Türkiyə və Ukrayna bazarında bu işdə böyük təcrübəsi olan konsultantlarla birgə çox geniş bir bazar araşdırması həyata keçirdik, müştərilərin ehtiyaclarını, istəklərini öyrəndik, gündəlik həyatını müşahidə etdik və onların çətinliklərini, istəklərini ortaya çıxardıq. Bu araşdırmaların nəticəsi olaraq "Sənin Bankın" konsepti yarandı. "Sənin Bankın" konsepsiyasının məqsədi müştəriyə daha yaxın olmaqdır. Yəni Sənin bankın sənin bütün ehtiyaclarını ödəməlidir. Ona görə müştərinin istədiyi bank məhsul və xidmətlərini təklif etdik: çoxfunksiyalı, multivalyutalı UCard-ı müştəriyə təqdim etdik, "Rəqəmsal filial" konseptini yaratdıq, Apple Pay və Google Pay ödəniş imkanları müştərilərin istifadəsinə verildi.. 
-Demək olar ki, Leobank da bu yeni strategiyadan irəli gələn bir layihədir?
-Bəli. "Sənin bankın" konsepsiyasında araşdırma zaman iki mühüm aspektə diqqət etdik. Birinci - müştərilərin ehtiyac və istəkləri, ikinci isə bu ehtiyacların və istəklərin  bank məhsulları və xidmətləri çərçivəsində həlli. Azərbaycanda ilk dəfə olaraq «mobile-only» (filialsız bank) prinsipinə uyğun olaraq istifadəyə verilən Leobank da müştərilərin istəklərinə, tələblərinə, onların rahatlığına, müştəriyə seçim imkanı yaratmağa yönəlmiş bir layihədir. Leobank-a olan yüksək maraq, çox qısa müddətdə yüzminlərlə müştərinin seçiminə çevrilməsi, layihənin nə qədər müştəriyönümlü olduğunun göstəricisidir. Biz bu bir il ərzində müşahidə etdik ki, müştəri üçün məsafəli bank xidmətlərinin əlçatanlığını təmin edən Leobank mobil bankçılıq xidməti ölkə əhalisinin maliyyə xidmətlərinə marağının əhəmiyyətli dərəcədə artırılmasına xidmət edib. Bu gün Leobank kartlarının 80%-nin gündəlik aktiv kartlar olması da, layihənin müştəriyönümlülüyündən xəbər verir.
- Yeni strategiya çərçivəsində görülən işlər yəqin ki, böyük sərmayə qoyuluşları hesabına başa gəlib?
- Mərkəzində müştəri və onun məmnuniyyəti dayanan bu konsepsiya çoxsaylı və kifayət qədər büdcəli layihələrin icrası ilə müşayiət olunur. Müştərilərimizin istəyinə uyğun olaraq xidmət və məhsulların ən yaxşısını etmək üçün son iki ildə böyük sərmayəli layihələr həyata keçiririk və bu proses davam edir. Bu layihələrin bəzilərinin nəticəsini müştəri indi hiss edir, bəziləri isə yaxın gələcəkdə xidmət və məhsullarımızda hiss olunacaq. UCard, Leobank, UPoint -yeni filial modeli, davamlı təkmilləşdirilən mobil tətbiqlər, xüsusi İT infrastruktur,  daxili prosessinq mərkəzi bu layihələrin yalnız bir hissəsidir. Bütün bu layihələr müştəriləri daha yüksək bank xidmət və məhsulları ilə təmin etmək üçündür. 
- İlin sonuna az qalıb, "Sənin Bankın" konsepsiyası çərçivəsində nəzərdə tutulan tədbirləri tam yekunlaşdırdığınızı demək olarmı? Bu iş yəqin ki komandanızın son illərdəki böyük uğurlarından biridir. 
- Müştərilərimizin tələbləri, istəkləri davam etdikcə, Sənin Bankın davamlı təkmilləşəcək. Çünki konsepsiyanın  əsas məqsədi davamlı olaraq müştəri məmnuniyyətini təmin etməkdir. Bu böyük dəyişiklik, layihə təbii ki, beynəlxalq ekspertlərin yaxından iştirakı ilə komandamızın gərgin zəhmətinin bəhrəsidir. Amma burda əsas təşəkkür müştərilərimizə düşür. Unibank olaraq biz bu yenilənməyimizi, inkişafımızı, bazardakı yerimizi öz tələbkar müştərilərimizə borcluyuq. Fikir vermisinizsə, bizim müştərilərimiz bazarın ən tələbkar, ən iddialı, xidmətin, məhsulun ən yaxşısını istəyən müştəriləri sırasındadır. Mən üzümü müştərilərimizə tutub demək istəyirəm: Sizin tələbləriniz, istəkləriniz  sayəsində daha sürətli inkişaf yolu keçib, ölkənin ən innovativ banklarından biri olduq. Bizdən hər zaman yüksək bank xidmətləri tələb etdiyiniz üçün sizə təşəkkür edirik. Siz "Unibank"ı ölkənin ən inkişaflı, öncül banklarından birinə çevirdiniz. 
Bu illərdə sərfəli təklifləri, loyallıqları ilə daim  yanımızda olan partnyorlarımıza da minnətdarıq. Sonda ən müştəriyönümlü bank olmağa çıxdığımız bu yolda bizimlə addımlayan 1,5 milyondan çox müştərinin hər birinə bir daha loyallıqları və etibarlı olduqları üçün təşəkkür edirəm. 
-Maraqlı müsahibəyə görə təşəkkür edirik! / azxeber.com

İqtisadiyyat     Baxılıb: 348   Tarix: 11 noyabr 2022
f Paylaş

Ustalar.az ustalar sayti [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Doğuş və dəfn üçün ayrılan vəsait ARTIRILIR

Əvvəlki illərdə olduğu kimi, cari və növbəti illərdə də əvəzetmə əmsalı, yəni orta aylıq pensiya məbləğinin orta aylıq əməkhaqqı məbləğinə nisbəti müvafiq olaraq 49 % və 50,4% olmaqla Beynəlxalq Əmək təşkilatının sosial təminatını

Gələn ildən sosial yardım nə qədər artacaq?

"2026-cı ildən Azərbaycanda yaşayış minimumu və ehtiyac meyarının 300 manat olması nəzərdə tutulur. Yeni ehtiyac meyarının müəyyənləşdirilməsi ünvanlı sosial yardımın aylıq məbləğinin artırılması və müraciətin genişləndirilməs

Dünya Bankı: Qızılın qiyməti 2027-ci ilə kimi artmaqda davam edəcək

Dünya bazarında qızılın orta qiyməti 2025-ci ildə 3400 dollar təşkil edəcək. Bu barədə Dünya Bankının hesabatında bildirilib. Qeyd edilib ki, bu il üzrə qızılın orta qiyməti 42,4% faiz artacaq. Dünya Bankı 2026-cı il üzr

Maye gübrələr - Aqrar istehsalın yeni dövrü

Fermerlər illərlə torpağı qidalandırmaqla məhsuldarlığı artırmağa çalışdı, amma indi dünyanın ən inkişaf etmiş təsərrüfatları fərqli yol seçib — torpağa yox, birbaşa bitkiyə qida verir. xəbər verir ki, bu dəyişiklik təsadüf

Azercell "CyberCell Hackathon" müsabiqəsinin qaliblərini elan etdi

27 oktyabr 2025-ci il tarixində "Azercell Telekom" MMC və Bakı Mühəndislik Universitetinin (BMU) birgə təşkilatçılığı ilə keçirilən "CyberCell Hackathon"un final mərhələsi baş tutub. xəbər verir ki, yarı

Bir ekosistemindən ticarət sənayesinin inkişafı üçün daha bir addım

Bir ekosisteminin e-ticarət platforması olan Birmarket, ölkədə biznes mühitinin inkişafına töhfə vermək məqsədilə tərəfdaşlarını Ticarətçilər Forumunda bir araya topladı. xəbər verir ki, 3 noyabr 2025-ci il tarixində ba

Azərbaycan Futbolunda yenilik – 14 il sonra yeni sponsorluq müqaviləsi imzalandı

Azərbaycan futbolunda yeni bir mərhələ başlayır. Peşəkar Futbol Liqası və "Avrora Qrup"un "Bizon" brendi arasında sponsorluq müqaviləsi imzalanıb. Müqaviləyə əsasən, ölkəmizin ən nüfuzlu futbol turnirlərində

Unibankdan "Zəfər kampaniyası": 0% komissiyalı kredit

Unibank Azərbaycan xalqını 8 Noyabr – Zəfər Gününün 5 illiyi münasibətilə təbrik edir!.  Bu böyük tarix xalqımızın birliyinin, qəhrəmanlığının və qürurunun simvoludur. Unibank bu böyük sevinci bölüşərək, müştərilərə bayram ruhunda xüsusi kredit kampaniyası təqdim edir. 

İpoteka ilə bağlı qərar - BUNDAN SONRA

İpotekaya dair tələblərin ödənilməsində üstünlük hüququnun dəyişdirilməsi mexanizmi təkmilləşdirilir. Bu barədə məsələ Milli Məclisin bugünkü iclasında müzakirə edilən "İpoteka haqqında" qanunda dəyişiklik edilməs


azerbaycan xeberleri son xeberler yeni xeberler cəbhədən son durum valyuta mezenesi azerbaycan son xeber bugun son xeberler 2025