Bu balıq qan şəkərinin stabilləşdirilməsində ən faydalısıdır
Sardina balığı qan şəkərini nəzarətdə saxlayan insanlar üçün faydalı məhsul hesab olunur.
azxeber.com oxu.az-a istinadən xəbər verir ki, "Health" jurnalının araşdırmalarında bu barədə bildirilir.
Qeyd olunub ki, sardinanın tərkibində sadə karbohidratlar yer almır, bu da yeməkdən sonra şəkər artımını əngəlləyir.
Balığın tərkibindəki "Omeqa-3" yağ turşuları iltihabı azaldır və insulin həssaslığını yaxşılaşdırır, maqnezium və D vitamini şəkər səviyyəsini stabilləşdirir, taurinin isə insulinə reaksiya effektivliyini artırır.
2021-ci ildə 152 nəfər arasında aparılan birillik tədqiqat göstərib ki, həftədə təxminən 200 qram sardina yeyənlərdə diabet riski 37%-dən 8%-ə düşüb.
Tezbazar.az elanlar sayti [newsid: 0-123300]

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə
Çörək niyə tez xarab olur? — Bunu dəyişə biləcək sadə üsul
Putin İlham Əliyevə təşəkkür etdi
Rusiya uşaq əməyinə və sovet düşərgələrinə qayıtdı
Kreml ilə Kiyev arasında GİZLİ VASİTƏÇİ: Zelenski ilə görüşən rusiyalı milyarder KİMDİR... - FOTO
Kremlin Zelenskiyə mesajının PƏRDƏARXASI: Müharibə nə vaxt bitəcək?
Mərkəzi Bankda 'Manato' üzrə daxil olan şikayətlər araşdırılır
Rusiyadan azərbaycanlıların ölümü ilə bağlı AÇIQLAMA
"Sıfır Tullantı" həmrəylik marafonuna start verildi
Kəlbəcər sakinini ildırım vurdu
Azər Türk Bankın şəhid əməkdaşının xatirəsi anılıb -FOTOLAR
Göygöldə güclü yağış fəsadlar törədib - FOTO
Milli komandanın heyətindən çıxarıldılar
Zaxarova: Moskva ilə Bakı 'Natra' və 'Zirkon' gəmilərinə hücumla bağlı sıx təmasdadır
Bakıda kütləvi dava: Yeddi nəfər saxlanıldı