Metronun 'Həzi Aslanov' - 'İçərişəhər' istiqamətində kondisionerli qatarlar niyə azdır? - AÇIQLAMA
Hər gün vətəndaşlar mənzil başına çatmaq üçün ictimai nəqliyyatdan istifadə edir.
Ən çox istifadə olunan ictimai nəqliyyatlardan biri isə Bakı Metropolitenidir. İsti havada, yerin altında kondisioner olmayan qatarlardan istifadə edən insanların hansı çətinliklərlə üzləşdiyini təxmin etmək mümkündür.
"Həzi Aslanov"-"İçərişər" istiqamətində yalnız 3 yeni nəsil qatarların hərəkət etdiyini nəzərə alsaq, həmin istiqamətdə vətəndaşların istidən və havalandırma sistemi olmayan qatarlardan istifadə etdiyini deyə bilərik. Vətəndaşlar isti yay günlərində kondesionersiz qatarlardan şikayət edirlər.
Bəs niyə "Həzi Aslanov"- "İçərişəhər" istiqamətində cəmi 3 yeni qatar fəaliyyət göstərir?
"Bakı Metropoliteni" QSC-nin mətbuat xidmətinin rəhbəri Bəxtiyar Məmmədov azxeber.com-a açıqlamasında sərnişinlərin ən böyük axın istiqaməti yaşıl xətt üzrə, yəni "Dərnəgül"-"Həzi Aslanov" istiqamətində olduğu üçün daha çox yeni nəsil qatarların o istiqamətdə fəaliyyəti təmin olunub deyə bildirib:
"Nəzərə alsaq ki, Bakı Metropolitenində qatarların fəaliyyəti və hərəkət istiqamətləri bir neçə məsləyə uyğun olaraq təmin olunur. Onlardan ən vacibi yeni nəsil qatarların hərəkət istiqamətləridir. Bu gün 23 yeni nəsil qatar var ki, onlardan 3-ü İçərişəhər, qalan 20-i isə "Dərnəgül" istiqamətində hərəkət edir.
Burada birinci vacib məsələ ondan ibarətdir ki, metropolitendə sərnişinlərin ən böyük axın istiqaməti yaşıl xətt üzrə, "Dərnəgül"- "Həzi Aslanov" istiqamətindədir. Bu səbəbdən də yeni nəsil qatarların böyük əksəriyyəti həmin istiqamətə yönləndirilib. Bundan əlavə burada metropolitenin mürəkkəb infrastrukturu və texniki məqamlar da mühüm rol oynayır. Yeni nəsil qatarlar üçün ən uyğun istiqamət yenə də yaşıl istiqamət hesab olunur.
Bununla belə bundan sonra yeni nəsil qatarların sayı artdıqca qırmızı xətt üzrə hərəkət "İçərişəhər"- "Həzi Aslanov" istiqamətində ayrıca olaraq baxılacaq və buna uyğun qərar veriləcək".
Qarşıdakı 3 il ərzində Bakı Metropoliteninə 65 yeni vaqon gətiriləcək deyən Bəxtiyar Məmmədov bu qatarlardan bir neçəsinin "İcərişəhər" istiqamətində istifadə üçün ayrılacağını qeyd edib:
"Qarşıdakı 3 ilə ərzində 65 yeni vaqon gətiriləcək. Bu da 13 qatar deməkdir. Bunlardan 7-si yəni 35 vaqon bu il ərzində gətiriləcək. 7 qatar xəttə verilərkən bu məsələyə baxılması mümkündür. Həmin qatarların hərəkət istiqaməti müəyyən olunarkən ümumi olaraq xəttlər üzrə hərəkət prinsipi ilə texniki məqamlara xüsusi diqqət yetiriləcək. Yeni qatarlar gəldikcə ictimaiyyətə bu haqda məlumat veriləcək".
Bakı metropoliteninin iki xətti - yaşıl və qırmızı xətt "28 may" stansiyasından birləşdiyindən faktiki olaraq əsas hərəkət zonası olan həmin stansiyada bütün yeni nəsil qatarların hərəkət zonasına daxildir. Qırmızı xətt üzrə hərəkət edən sərnişinlərin də böyük qismi "28 may"a qədər yeni nəsil qatarlardan rahat istifadə edə bilirlər. Yalnız 2 stansiya istiqamətində qırmızı xətt bölgüsü həyata keçirilir" deyə qurumun sözcüsü bildirib.
Günel Hüseynli