Nar' abunəçiləri onlayn müştəri xidmətlərini seçir
Müştəriyönümlü yanaşması ilə seçilənmobil operator "Nar", istifadəçilərinin müxtəlif xidmət kanalları üzrə məmnuniyyətgöstəricilərini açıqlayıb. Göstəricilər bütün xidmət kanalları üzrə daxil olan müraciətlərəsasında noyabr ayınadək olan dövr üçün hesablanıb.
azxeber.com xəbər verir ki, istifadəçilərin mobil təcrübəsinidaha da rahatlaşdıran "Nar+" tətbiqinin onlayn çat xidmətinə 88 min müraciətdaxil olub. Bu göstərici ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 77% daha çoxdur. Sorğularınsayı artsa da, "Nar+"ndə olan şəxsi kabinetlər,eyni zamanda "Facebook", "Twitter" və digər sosial şəbəkələr üzərindənabunəçilərə yüksək xidmət göstərir.
Mobil operatorun ənənəvi xidmət kanallarınıseçən abunəçiləri də göstərilən xidməti yüksək qiymətləndirirlər. Belə ki, builin noyabr ayına qədər 777 Çağrı Mərkəzinə zəng edən abunəçilərin xidmətdənrazılıq səviyyəsi 89% olub. "Nar"ın yenilənmiş xidmət mərkəzləri vəmağazalarında göstərilən xidmətdən razılıq səviyyəsi isə artaraq 98%-ə çatıb.
"Nar" hal-hazırda 2,2 milyon abunəçiyə yüksəkkeyfiyyətli rabitə xidmətləri göstərməkdədir. "Nar" son 3 ildə MüştəriLoyallığı İndeksinə görə ölkədə lider mobil operatordur. Mobil operator müştəriyönümlülükstrategiyasına sadiq qalaraq sərfəli qiymət qarşılığında üstün xidmət təqdimedir.
f Paylaş