Pepsi dünyada 120 ölkədə vizual görkəmini dəyişərək 14 ildən sonra yeni görünüşünü təqdim edir - FOTO
Pepsi yeni dövrə qədəmqoyaraq idman, musiqi və video oyunları sahəsində cəsarətli layihələrə startverir.
14 ildən sonra ilk dəfə olaraq brendyeni loqotip və korporativ üslub sistemini təqdim edir, bu da yeni hekayələr və tərəfdaşlıqlara yol açır. Bu hadisəni qeyd etmək üçün Pepsi insanlarıyeniliklər və gözlənilməz hadisələrlə tanış olmağa ruhlandıran "Thirsty forMore" fəlsəfəsini ortaya qoyur. Brend yenilikçi məhsullar və əhəmiyyətlikollaborasiyalar təklif edərək zamanla ayaqlaşmağa davam edir. Pepsi idman vəmusiqidə müasir texnologiyalardan və yaradıcı tərəfdaşlıqlardan istifadə edərəkqabaqcıl imkanlar yaradır.
Yeni loqotip və korporativ üslubkeçmiş elementləri müasir həllərlə birləşdirir.
Əsas elementlər:
• Pepsi loqotipi müxtəlifkontekstlərdə harmonik şəkildə birləşir.
• Yeni rəng palitrası, Pepsi Zero Sugar seriyasına xüsusi diqqətyetirərək elektrik mavi və qara rəngləri əhatə edir.
• Brendin ikonik simvolunaçevrilmiş fərqli banka silueti.
• Brendin inamını və cəsarətli düşüncəsiniəks etdirən müasir, orijinal şrift.
• Pepsi loqosundakı dalğapulsasiyasını, cızıltısını xatırladır, musiqinin ritmini və enerjisinisimvolizə edir.
PepsiCo haqqında
PepsiCo dünyada 200-dən çox ölkədə 1milyarddan çox insana xidmət göstərir. Qeyd edək ki, 2023-cü ildə şirkətinxalis gəliri Lays, Doritos, Gatorade və SodaStream kimi markalar sayəsində 91milyard dollardan çox olub.
Ətraflı məlumat üçün www.pepsico.com saytına daxil olun və X (Twitter), Instagram, Facebook və LinkedIn @PepsiCo səhifələrinə abunə olun.
/ azxeber.com
f Paylaş