Şəbəkə marketlərinin kiçik və orta bizneslərə təsiri, beynəlxalq təcrübə: inkişaf və imkanlar

Şəbəkə marketlərinin kiçik və orta bizneslərə təsiri, beynəlxalq təcrübə: inkişaf və imkanlarAzərbaycanın iqtisadi inkişaf strategiyasında qeyri-neft sektorunun genişləndirilməsi və yerli istehsalın gücləndirilməsi mühüm yer tutur. Bu baxımdan, şəbəkə marketlərinin rolu təkcə istehlakçıların gündəlik tələbatını qarşılamaqla məhdudlaşmır, eyni zamanda yerli istehsalçılar üçün geniş bazar imkanları yaradır. Pərakəndə sektorun güclənməsi kiçik və orta sahibkarların məhsullarını daha geniş auditoriyaya çatdırmasına, kənd təsərrüfatı və emal sənayesinin inkişafına və bütövlükdə, ölkə iqtisadiyyatının böyüməsinə şərait yaradır. Yerli istehsalın təşviqi eyni zamanda işsizlik səviyyəsinin azaldılmasına və iqtisadiyyatın şaxələndirilməsinə də kömək edir. Şəbəkə marketləri kiçik və orta sahibkarlar üçün etibarlı satış kanalı rolunu oynayır. Əgər əvvəllər yerli istehsalçılar öz məhsullarını daha çox bazarlarda və kiçik mağazalarda satışa çıxarırdılarsa, indi böyük marketlər onlara yeni imkanlar təqdim edir. Xüsusilə, kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsalçıdan birbaşa marketlərə çatdırılması vasitəçi sayını azaldır və məhsulların maya dəyərini optimallaşdırır. Bu, həm istehsalçılar üçün daha çox qazanc əldə etmək imkanı yaradır, həm də istehlakçılar üçün daha keyfiyyətli və sərfəli məhsulların əlçatanlığını artırır. Bu proses eyni zamanda istehsalın intensivləşməsinə və təchizat zəncirinin daha səmərəli idarə edilməsinə imkan verir.
Beynəlxalq təcrübə də göstərir ki, şəbəkə marketlərinin yerli istehsalın inkişafında rolu olduqca böyükdür. Məsələn, Fransada Carrefour və Auchan kimi iri marketlər kənd təsərrüfatı istehsalçıları üçün xüsusi bölmələr ayıraraq onların məhsullarını təşviq edir. ABŞ-də Walmart "Local Supplier" proqramı vasitəsilə kiçik biznesləri öz təchizat zəncirinə daxil edərək onların geniş alıcı kütləsinə çıxmasını təmin edir. Bu, sadəcə yerli istehsalçıları təşviq etmək deyil, həm də məhsulun keyfiyyətinin yüksəlməsinə və istehsalçıların rəqabət qabiliyyətinin artırılmasına xidmət edir. Türkiyədə isə BİM və A101 kimi marketlər yerli istehsalçılarla uzunmüddətli əməkdaşlıq quraraq onları daimi tədarükçü qismində cəlb edir. Bu əməkdaşlıqlar təkcə bazar güclərini deyil, həm də iqtisadi inkişafı sürətləndirir, yerli istehsalçıların uzunmüddətli maliyyə stabilik əldə etmələrinə imkan yaradır. Bu modelin Azərbaycanda da geniş tətbiqi vacibdir. Ölkəmizdə şəbəkə marketlərinin fəaliyyəti kənd təsərrüfatı və yüngül sənaye məhsullarının istehsalını artırmaq üçün böyük potensiala malikdir. Dövlət tərəfindən sahibkarlara dəstək proqramları, vergi güzəştləri və maliyyələşdirmə mexanizmləri tətbiq edildikcə, şəbəkə marketlərinin yerli istehsalçıları dəstəkləməsi daha məqsədəuyğun olacaq. Məsələn, müasir logistika infrastrukturu və tədarük zəncirləri yerli istehsalçılara daha əlverişli şərait yaradır. Bu, həmçinin şəbəkə marketlərinin vergi ödəyiciləri olaraq iqtisadiyyata töhfəsini artırır. Yerli istehsalın stimullaşdırılması həm də ərzaq təhlükəsizliyinin gücləndirilməsinə səbəb olacaq.
Şəbəkə marketləri yalnız istehsalçı və istehlakçı arasında vasitəçilik funksiyasını yerinə yetirmir, həm də məşğulluq bazarına mühüm təsir göstərir. Bu sahə minlərlə insan üçün yeni iş yerləri yaradır. Xüsusilə, qadınlar və gənclər üçün satış, logistika və marketinq sahələrində geniş imkanlar mövcuddur. Həmçinin, şəbəkə marketlərindəki yeni iş yerləri yüksək gəlir əldə etmək üçün insanları daha keyfiyyətli iş şəraitinə və müasir iş metodlarına yönəldir. Marketlərdə satılan məhsulların keyfiyyətinə nəzarət dövlət qurumları tərəfindən daha effektiv şəkildə həyata keçirilir, bu da istehlakçı məmnuniyyətinin artmasına səbəb olur. Gələcəkdə şəbəkə marketləri və yerli istehsalçılar arasında əməkdaşlığın daha da inkişaf etdirilməsi vacibdir. Marketlər şəbəkəsinin kiçik və orta sahibkarlara verdiyi dəstəyi artırmaq üçün dövlət və özəl sektor arasında koordinasiya gücləndirilməlidir. Bunu etmək üçün bizneslərə xüsusi təşviq proqramları, yerli məhsulların təşviqi üçün əlavə mexanizmlər tətbiq oluna bilər. Xarici təcrübədə olduğu kimi bu təşviqlər istehsalçıların bazara çıxışını asanlaşdıra və onların beynəlxalq bazarlara inteqrasiyasına da kömək edə bilər. Şəbəkə marketlərinin yerli istehsal ilə əlaqələrini gücləndirərək ölkə iqtisadiyyatının dayanıqlı inkişafını təmin etmək mümkündür.
Ümumilikdə, şəbəkə marketlərinin inkişafı təkcə pərakəndə ticarət sektorunu deyil, bütövlükdə ölkə iqtisadiyyatını gücləndirən əsas amillərdən biridir. Bu sahənin strateji inkişafı yerli sahibkarların bazara inteqrasiyasını artıracaq, iqtisadiyyatın şaxələndirilməsinə töhfə verəcək və istehlakçıların daha keyfiyyətli məhsullara çıxışını təmin edəcək.
Günel Hüseynli
Yazı Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunun, Azərbaycan Mətbuat Şurasının və Ticarət Şəbəkələrinin İnkişafı İctimai Birliyinin "Orta və kiçik biznesin inkişafında pərakəndə sektorun rolu" mövzusundakı birgə müsabiqəsinə təqdim olunur" / azxeber.com

İqtisadiyyat     Baxılıb: 170   Tarix: 08 aprel 2025
f Paylaş

Xidmetler [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

TuranBank' DOST Agentliyi ilə birgə həssas qrupdan olan uşaqları sevindirib

Sosial məsuliyyətli bankçılıq prinsiplərinə sadiq qalan TuranBank 1 İyun - Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günü münasibətilə növbəti aksiyaya imza atıb. Belə ki, Bank Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi yanında Dayanıql

Yelo Bank II Beynəlxalq Aqrar İnnovasiyalar Forumuna qatıldı

Yelo Bank,18-ci Azərbaycan Beynəlxalq Kənd Təsərrüfatı sərgisi (Caspian Agro) və 30-cuYubiley Azərbaycan Beynəlxalq Qida Sənayesi Sərgisi (Interfood Azerbaijan)çərçivəsində keçirilən II Beynəlxalq Aqrar İnnovasiyalar Forumund

Yelo Bank-ın növbəti rəqəmsal filialı Zabratda - FOTOLAR

Yelo Bankxidmət dairəsini genişləndirməkdə davam edir. xəbər verir ki, bu dəfə Bank paytaxtın Zabratqəsəbəsində müasir və rəqəmsal konseptli yeni filialını müştərilərin ixtiyarına verdi. Yelo-nun "Parlaq bankçılıq"

"Bakcell" regionun ən nüfuzlu innovasiya sammitinin tərəfdaşı olacaq

İnnovasiya və sürət lideri "Bakcell" regionun ən nüfuzlu innovasiya tədbiri -"INMerge" Sammitinin tərəfdaşı olacaq. xəbər verir ki, sammit çərçivəsində "Bakcell"in dəstəyi ilə baş tutacaq "Telc

Kapital Bank Visa şirkəti tərəfindən 4 mükafata layiq görüldü

Ölkənin birinci bankı Kapital Bank Visa şirkətininkeçirdiyi qiymətləndirmədə 4 nominasiya üzrə mükafat qazanıb. Bu mükafatlarKapital Bank-ın müxtəlif hədəf qruplarına yönəlik yenilikçi və funksional həllərininuğurla tətbi

Yelo Bank-ın dəstəyi ilə növbəti 'SHE Congress' uğurla başa çatdı - FOTOLAR

Yelo Bank buil də regionun qadın liderliyinə həsr olunmuş ən böyük tədbiri — "SHECongress 2025"in əsas tərəfdaşı oldu. xəbər verir ki, konqres bu dəfə "Beyond Now – Creating What Lives On" (BuGündən Kəna

Azər Türk Bankdan uşaqlar üçün 20% cashback kampaniyası

Dövlət bankı Azər TürkBank Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günü münasibətilə atb Junior kartı ilə ödənişlərüzrə yeni kampaniyaya başlayır. xəbər verir ki, 1 iyun 2025-ci il tarixindən etibarənölkə daxilindəki:. ·əyləncə mərkəzlərində

TuranBank "Yaşıl ASAN" proqramı çərçivəsində ekoloji layihəni uğurla başa vurub - FOTOLAR

Ölkənin aparıcı banklarından biri olan TuranBank ASC "ASAN Könüllüləri"nin "Yaşıl ASAN" ekoloji proqramı çərçivəsində kağız tullantılarının toplanması və onların təkrar emalına yönəlmiş ekoloji layihən

Faizlərdən də faiz qazandıran əmanət - Yelo Sərbəst

Yelo Bankcəlbedici əmanət şərtləri ilə müştərilərini sevindirməyə davam edir. xəbər verir ki, təqdimedildiyi ilk günlərdən böyük marağa səbəb olan Yelo Sərbəst əmanəti indi dahasərfəli oldu. Bu əmanətlə vəsaitini istədiyi


azerbaycan xeberleri yeni xeberler son xeberler zelzele az xeber hava durumu