Ürək sağlamlığını effektiv şəkildə gücləndirən təbii maddələr açıqlandı

Ürək sağlamlığını effektiv şəkildə gücləndirən təbii maddələr açıqlandıPortsmut Universitetinin alimləri adətən avokado və çərəzdə olan keton monoefirlərin ürəyin iş indeksini və kiçik damarlarda qan dövranını yaxşılaşdıra biləcəyini müəyyən ediblər.
KONKRET.az xəbər verir ki, tədqiqatın nəticələri "Journal of Applied Physiology" (JAP) jurnalında dərc edilib.
Sözügedən məhsullarda olan ketonlar orqanizmdə ketoz adlanan karbohidrat aclığı nəticəsində əmələ gələ bilər. Bu proses orqanizmə yağlardan enerji istehsal etməyə kömək edir ki, bu da qanda qlükozanın aşağı səviyyəsində sağ qalmağa imkan verir.
Bəzi araşdırmalar göstərib ki, ketonlar piylənmədən əziyyət çəkən insanlarda koqnitiv pozuntuların qarşısını ala bilir. Lakin yeni araşdırmada əsas diqqət keton efirlərinin ürəyə necə təsir etməsinə yönəlib.
Tədqiqatda ikinci tip diabetdən əziyyət çəkən insanlar iştirak ediblər. Orqanizmi ketoz vəziyyətinə gətirmək üçün könüllülərə keton efirləri olan maye əlavəsini qəbul etmək təlimatı verilib. İkinci mərhələdə təcrübə plasebo ilə təkrarlanıb. Bütün tədqiqat müddətində alimlər ürəyin işini, baldır əzələlərində oksigen səviyyəsini və iştirakçıların damar funksiyasını qiymətləndiriblər.
Nəticələr göstərib ki, ketonlu içki qəbulundan sonra iştirakçıların ürəyi həm istirahət vəziyyətində, həm də mülayim fiziki yükləmələr zamanı daha səmərəli işləyib. Həmçinin kiçik damarlarda qan dövranının yaxşılaşması qeydə alınıb.
Alimlər izah ediblər ki, keton monoefirləri təkcə əlavələr vasitəsilə deyil, həm də qida ilə əldə etmək mümkündür. İspanaq, brokkoli, avokado, qoz, zeytun və kokos yağı, pendir və balığın müntəzəm olaraq qida rasionuna daxil edilməsi ürək sağlamlığı üçün çox faydalı ola bilər.

Sağlamlıq       Tarix: 10 fevral 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Məşhur içki sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib

Son dövrlər məşhurlaşmış köpüklü çay ("bubble tea") sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib. Məlum olub ki, bu içkinin tərkibinə əlavə edilən tapioka dənələri bəzi hallarda bağırsaq keçməzliyinə və boğulmaya səbə

Bu meyvələr diabet yaradır? - Həkimdən XƏBƏRDARLIQ

Yay aylarında ərik, gilas, çiyələk, qarpız kimi mövsümi meyvələrə maraq artır. Lakin insanlar arasında geniş yayılmış fikirlərdən biri də şirin meyvələrin həddindən artıq istehlakının şəkər xəstəliyinə səbəb olması ilə bağlıdır

Alimlər beyin inkişafı və dağınıq sklerozla bağlı yeni kəşfə imza atıblar

Beyindəki qlükoza səviyyəsi sinir siqnallarının sürətli ötürülməsini təmin edən mielin qatının (sinir liflərinin qoruyucu örtüyü) formalaşmasına birbaşa təsir göstərir. KONKRET.azxəbər verir ki, bu barədə "Nature Neuroscience"

5 ədəd badam yeyib, sonra idman et – Sirr

Gündə 5 qoz-fındıq yemək məşqin yağ yandırma təsirini artırır. Qoz-fındıq həmçinin intensiv məşqdən sonra gərginliyi və ağrını azalda bilər. -a istinadən xəbər verir ki, bunu diyetoloq Vasilisa Ponomaryova yeni elmi araşdırmada

Həkim məsləhəti olmadan ağrıkəsici qəbul edənlərə XƏBƏRDARLIQ

Ağrıkəsicilərdən istifadə artıq çox insan üçün gündəlik vərdişə çevrilib. Azacıq ağrı hiss edən kimi həkimə yox, aptekə üz tuturuq. Yəni, ağrının səbəbini öyrənmədən nəticəni aradan qaldırmağa çalışırıq. Halbuki həkim rəy

İnfarkt ən çox nə vaxt baş verir? - Kardioloqlar izah edir

Kardioloqlar qadınlar və kişilərdə infarktın əlamətləri fərqli ola biləcəyi qənaətindədirlər. Həm kişilər, həm də qadınlar sinədə güclü ağrı və narahatlıq hiss edə bilərlər. . xəbər verir ki, kardioloqlar qadınlarda əlav

Kimlərə qarğıdalı yemək olmaz?

Qarğıdalı güclü enerji mənbəyi olmaqla yanaşı, tərkibindəki lif, B və C vitaminləri, həmçinin kalium və maqnezium kimi minerallar sayəsində həzmi yaxşılaşdırır, ürək-damar sistemini qoruyur və göz sağlamlığını dəstəkləyir

Tünd şokoladın ürəyə necə təsir etdiyi AÇIQLANDI

Kardioloqlar bildirirlər ki, tünd şokolad ürək sağlamlığı üçün südlü şokoladdan daha faydalı hesab olunur. Bunun əsas səbəbi kakaonun tərkibində olan flavanollar, güclü antioksidant maddələrdir. xəbər verir ki, mütəxəssisləri

D vitamininin ən yaxşı növü: Bunu içməlisiniz

D vitamini bədənimizin düzgün işləməsi üçün lazım olan vacib qida maddələrindən biridir. Sağlam sümükləri, dişləri və əzələləri qorumaq üçün lazım olan fosfat və kalsium miqdarını tənzimləməyə kömək edir. Lazım olan D vitaminini


yeni xeberler son xeberler azerbaycan xeberleri cebheden xeberler xəbər az son xeberler azerbaycan cəbhədən şad xəbər