AccessBank Əlaqə Mərkəzinin rəhbəri: "Bizi "görünməz cəbhənin döyüşçüləri" adlandırmaq olar"

AccessBank-ın simaları rubrikasında bugünkü həmsöhbətimiz AccessBank-ın Əlaqə Mərkəzinin rəhbəri Xanım Muradovadır.
Azxeber.com həmin müsahibəni təqdim edir:
- Xanım, AccessBank ilk iş yerinizdir? Neçə ildir Bankda işləyirsiniz?
- Bu sualdan sonra düşündüm bu haqda. Həqiqətən də universitetdən dərhal sonra bir ildən çox işlədiyim birinci iş yeri məhz AccessBank oldu. Banka gəlməzdən əvvəl - tələbəlik illərində tədris kurslarındaturizm agentliyində işləmişəm. AccessBank sıralarına isə 13 il əvvəl qoşuldum. Ofis menecer kimi başladım, sonra əməliyyatlar şöbəsində işlədim, indi AccessBank-ın Əlaqə Mərkəzinin rəhbəriyəm.
- "Görünməz cəbhənin döyüşçüləri" şöbəsinə rəhbərlik etdiyinizi deyə bilərik. Bankın Əlaqə Mərkəzinin əsas funksiyası nədir? Namizəddən nə tələb olunur?
- "Görünməz simalar" olduğumuzu düzgün vurğuladınız. Çox az adam bizi üzdən tanıyır. Amma eyni zamanda, əməkdaşlarımız ən çətin işi görürlər - Atlant kimi müştərilər ilə bağlı bütün işləri çiyinlərində daşıyırlar, hər gün yüzlərlə zəng qəbul edib, çoxsaylı istək və problemləri həll edirlər. İşimizdə ən vacib meyarlar müştərini anlamaq, onun ehtiyacını tez müəyyən etmək, düzgün məlumat vermək, həmçinin imkanlarımız daxilində müştəriyə dərhal kömək etmək bacarığıdır. Ünsiyyət, pozitiv münasibət, səbr, stressə qarşı dözümlülük, mükəmməl dil bilikləri, xoş səs - bütün bunlar komandamıza qoşulmaq istəyən namizədlər üçün əsas meyarlardır. Həmkarlarımız zəngə gülümsəyərək cavab verirlər və məqsədimiz müştərinin bizimlə ünsiyyətdən sonra telefonu gülümsəyərək qoymasıdır.
AccessBank Əlaqə Mərkəzinin rəhbəri: - Ümumiyyətlə, telefonla danışarkən müştərilərlə ümumi dil tapmaq nə qədər asan və ya çətindir?
- Bizimlə əlaqə saxlayan müştəri suallarına cavab tapmaq və yaranmış probleminin dərhal həll olunmasını gözləyir. Buna görə də mərkəzimizin operatorları müştərinin istək və problemlərinə çox həssas yanaşırlar. Operatorlarımızın bankın "səsi" olduqlarını nəzərə alsaq, dedikləri hər sözə görə məsuliyyət daşıyırlar. Mərkəzlə əlaqə saxlayan hər bir müştəri fərdi yanaşma tələb edir və bizdən də bunu alır. Bəzən operatorlarımız müştəri adından zəng edərək, digər şəxs haqqında məlumatlar əldə etmək istəyən insanlarla da üzləşirlər. Bu zaman iş yoldaşlarım intuisiya və təcrübə ilə silahlanaraq əsl detektivə çevrilirlər. Yəni həmkarlarım təkcə "bankın səsləri" deyil, həm də müştərilərin şəxsi həyatlarının müdafiə və mühafizəçiləridirlər. Və onları aldatmaq mümkün deyil!
- Əlaqə Mərkəzinin bankın bütün bölmələri arasında ən səsli-küylü və ən emosional olduğunu söyləsəm, yəqin inciməzsiniz. Müştərilərinizlə hansı məzəli və ya aqressiv anlar yaşamışınız?
- Bəli, biz çox emosionalıq. Amma müştərilər səsimizdə heç vaxt mənfi emosiya hiss etmirlər. Telefon danışığı zamanı müştərilərlə ortaq dil tapmaq üz-üzə danışmaqdan daha çətindir. Mərkəzimizin operatoru bankın "siması" olmasa da, şübhəsiz ki, "səsi"dir. Müştərinin söhbət bitdikdən sonra hansı əhval -ruhiyyədə olması operatorun peşəkarlığından və təmkinli olmağından asılıdır. Həmkarlarımın bəzən psixoloji hiylələrə əl atmalı olduğu vaxtlar olur: müştərini sözünü kəsmədən dinləyir, diqqəti yayındıran bir sual verir, empatiya qurur, müştəriyə probleminin nəzarət altında olduğunu və onu aradan qaldırmaq üçün bütün mümkün tədbirlərin görüldüyünü bildirir və müştərinin bank üçün əhəmiyyətini vurğulayır. Çox vaxt müştərinin bankımıza olan münasibəti əlaqə mərkəzimizin əməkdaşının müştəriyə göstərilən reaksiyasından asılıdır. Bunun səbəbi müştərinin problemini həll etməsinə kömək edən insanlar olmağımızdır. Həmişə həmkarlarıma deyirəm: "müştəri qəzəblənirsə, özünüzü zəng edənin yerinə qoyun və şəxsin problemini həll etmək üçün mümkün olan hər şeyi edin." Bu iş üsulu müştərilərimizin razı qalması üçün yeganə yoldur. Ünsiyyət qurmaqdan həqiqətən zövq aldığımız müştərilərimizin də olduğunu qeyd etmək istərdim. Operatorlarımız belə müştərilərlə söhbət etdikdən sonra "kaşki bütün müştərilər belə olardı" deyirlər. Əsas məqsədimiz operatorlarımızla danışdıqdan sonra müştərilərin də: "Kaş ki, başqa yerlərdəki bütün operatorlar belə olardı".
Əlbəttə ki, gülməli hadisələr də yaşayırıq. Operatorlarımız arasında çoxlu gənc qızlar var. Elə bir müştərimiz olub ki, zəng edib bütün suallarına cavab alıb, operatorun peşəkarlığına heyran olaraq, harada təhsil alması və hətta evli olub-olmaması barədə maraqlanıb. Həmkarım bu sualların nəyə görə verildiyini soruşduqda, müştəri etiraf edib ki, subay oğluna evlilik niyyətiylə yaxşı qız axtarır.
- Xanım, siz də iki oğul anasısınız. Düşünürəm ki, onların öhdəsindən gəlmək Bankın Əlaqə Mərkəzinə müraciət edən bütün müştərilərlə danışıqlar aparmaq daha çətin olmalıdır. Ümumiyyətlə, iş-həyat balansını necə qoruyursunuz?
- Bəli, doğrudur, 2 oğlum var, onlarla ünsiyyət qurmaq həm çətin, həm də asan, əyləncəli və həyəcanlıdır. Eyni zamanda hər gün Mərkəzə 500 -ə qədər zəng gəlir. Bu da çox maraqlı işdir, hər gün yeni bir şey öyrənirsən. Əlbəttə ki, bəzən 15 əməkdaşın və yüzlərlə müştərinin öhdəsindən gəlmək 2 dəcəl uşağın öhdəsindən gəlməkdən qat-qat asan olur.
AccessBank Əlaqə Mərkəzinin rəhbəri: Ailə ilə iş arasında tarazlığın qorunması işləyən insanın həyatında həmişə ən çətin məqamlardan biridir. Lakin bu, mümkünsüz də deyil. Prioritetləri düzgün təyin etmək və vaxtında doğru qərarlar qəbul etmək çox vacibdir. Əminəm ki, hər bir insanın tam istifadə etmədiyi böyük bir potensialı var, ancaq potensialınızı maksimum dərəcədə istəsəniz və istifadə etsəniz, daha böyük nəticələr əldə edə bilərsiniz. Bunun üçün özünə inanmalı və uğursuzluqdan qorxmamalısınız. Beləliklə həm məqsədinizə çataçaqsınız, həm də əvəzolunmaz təcrübə əldə edəcəksiz. Belə bir məsəl var. Uğurlu adamdan uğurunun sirrini soruşurlar. O isə cavabında doğru qərarlar vermək olduğunu deyir. "Bəs, doğru qərarlar necə verirsiniz?" sualına "təcrübə ilə" cavabını verir. "Təcrübəni necə əldə edirsiniz?" sualına cavabı "Yanlış qərarlar vermək və səhv olduqlarını vaxtında başa düşməklə" olur. Beləliklə, həm şəxsi həyatda, həm də işdə düzgün qərarla qəbul etmək üçün təcrübə yığırıq.

İqtisadiyyat     Baxılıb: 273   Tarix: 03 noyabr 2021
f Paylaş

Ustalar.az ustalar sayti [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Unibankın sahibkarlar üçün yay kampaniyası davam edir

Yayın ən məhsuldar günlərində yeni biznes planlarınızı reallaşdırmağın əsl vaxtıdır. Çünki "Unibank"ın sahibkarlar üçün başlatdığı "Yay kampaniyası" hələ də qüvvədədir. Unibank yay boyu sahibkarların yanınd

"Azərlotereya Şans Karvanı" ölkə boyu yola çıxır

Ölkənin qanuni lotereya təşkilatçısı və idman mərc oyunları operatoru "Azərlotereya" bu dəfə fərqli formatda görüşünüzə gəlir. "Şans Karvanı" adlı yay kampaniyası çərçivəsində ölkəmizin 30-dan çox şəhər və rayonunda böyük əyləncə və həyəcan dolu anlar yaşanacaq. 

AZAL Ürgəncə müntəzəm uçuşları bərpa edir

Azərbaycanın milli aviadaşıyıcısı AZAL avqust ayından etibarən Özbəkistanın Ürgənc şəhərinə müntəzəm reysləri bərpa edəcək. İlk reys 2 avqust tarixində həyata keçiriləcək. Uçuşlar həftədə iki dəfə – çərşənbə və şənbə günlər

Mingəçevirdə "8 Noyabr" Elektrik Stansiyasının açılış mərasimi baş tutub

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin iştirakı ilə Mingəçevirdə "8 Noyabr" Elektrik Stansiyasının açılışı keçirilib. xəbər verir ki, açılış mərasimində İtaliya Respublikasının şirkətlər və "Mad

Biləcəridə ev sahibi olmaq istəyənlərə şad xəbər: yeni satış mərhələsi başladı

"Kristal" "Biləcəri" yaşayış kompleksində yeni, məhdud sayda mənzilləri satışa çıxardı! . "Avtovağzal" metro stansiyasının yaxınlığında yerləşən bu kompleksdə mənzil almaq istəyənlər üçün müxtəli

AccessBank və Xəzər Universitetindən birgə inkişaf təşəbbüsü

İnsan kapitalının davamlı peşəkar inkişafını strateji prioritet kimi müəyyən edən AccessBank, Xəzər Universiteti ilə birgə həyata keçirdiyi "İdarəetmənin əsasları" təlim proqramını uğurla yekunlaşdırıb. Müasir i

"Veysəloğlu"nun elan etdiyi "Qida Təhlükəsizliyi Ayı" çərçivəsində növbəti məhsuldar görüş AQİSA ilə keçirildi

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunda (VŞQ) elan edilən "Qida Təhlükəsizliyi Ayı" çərçivəsində Azərbaycan Qida və İçki Sənayeçiləri Assosiasiyasının (AQİSA) İdarə Heyəti ilə dəyirmi masa formatında görüş keçirilib. Görü

Yelo Bank-dan 50 000 AZN-dək krediti sərfəli və sürətli əldə et

Avtomobilini yeniləmək istəyirdin? Ev təmirinin vaxtı çoxdan çatıb? Övladın bu il tələbə sevincini yaşayır, ya da uzun zamandır xəyal etdiyin səyahətə çıxmaq istəyirsən? Sən də bütün planlarını yaya saxlamışdınsa, o zama

Yelo kartların cashback şərtləri yeniləndi - daha çox limit, daha yüksək cashback

Müştərilərinin istəklərini hər zaman prioritet tutan Yelo Bank cashback şərtlərini daha cəzbedici etdi! 1 iyul 2025 tarixindən etibarən sahib olduğunuz istənilən Yelo kartla (debet, taksit/kredit) həm ölkədaxili, həm də ölkəxaric


azerbaycan xeberleri son xeberler yeni xeberler gunun xeberleri son.xeber cəbhədən son xəbərlər son xeberler 2025