Alimlər təsdiqlədi: Bizi kökəldən əsas qida bu imiş

Alimlər təsdiqlədi: Bizi kökəldən əsas qida bu imişHətta qida rasionunun ümumi kalori miqdarı dəyişməsə belə, bəzi məhsullar bədən çəkisinin sürətlə artmasına birbaşa təsir göstərir. Yapon mütəxəssislər müəyyən ediblər ki, gündəlik qidalanmada çörəyin payının çox olması piylənmə riskini ciddi şəkildə artırır.
KONKRET.az Demokrat.az-a istinadla xəbər verir ki, Osaka Şəhər Universitetinin alimləri çörək istehlakının orqanizmdə piy toxumasının artmasına səbəb olduğunu üzə çıxarıblar.
"Molecular Nutrition & Food Research" jurnalında dərc olunan araşdırmaya görə, əsas məsələ çox yemək deyil, qidanın metabolizmə təsiridir. Siçanlar üzərində aparılan sınaqlarda standart yemlərlə yanaşı, tərkibi çörək, buğda və düyü unu ilə zənginləşdirilmiş rasionlar müqayisə edilib. Məlum olub ki, eyni miqdarda kalori qəbul etmələrinə baxmayaraq, un məmulatları ilə bəslənən heyvanlar daha çox çəki yığıblar.
Analizlər göstərib ki, "çörək pəhrizi" zamanı orqanizmdə enerji sərfiyyatı azalır və bədən daxil olan maddələri birbaşa ehtiyat piy qatına çevirməyə başlayır. Tədqiqatçılar bu prosesin genetik səviyyədə baş verdiyini bildirirlər. Belə ki, un məmulatları karbohidratların yağa çevrilməsinə cavabdeh olan genləri aktivləşdirir. Heyvanlar normal qidalanma rejiminə qayıtdıqda isə bu mənfi dəyişikliklər aradan qalxıb.
Alimlər hələlik bu nəticələrin insanlar üzərində tam eyni effekti verəcəyini iddia etməkdən çəkinirlər. Lakin əldə olunan faktlar "hər bir kalori eynidir" yanaşmasının yanlış olduğunu bir daha sübut edir. Hazırda mütəxəssislər müxtəlif növ karbohidratların, xüsusən də tam taxıllı məhsulların maddələr mübadiləsinə təsirini öyrənməyə davam edirlər. Bu cür tədqiqatların gələcədə daha dəqiq pəhriz tövsiyələrinin hazırlanmasına kömək edəcəyi gözlənilir.
Yəni, çörək və un məmulatları orqanizmdə enerjinin yandırılmasını zəiflədir və kalori miqdarı az olsa belə, bədənin piy yığmasına şərait yaradır

Sağlamlıq     Baxılıb: 219   Tarix: 24 aprel 2026
f Paylaş

Tezbazar.az elanlar sayti [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Ətdən tam imtina etmək ciddi fəsadlar verir

Ətin rasiondan çıxarılması anemiya və dəmir çatışmazlığının inkişafına, endokrin pozğunluqlara səbəb ola bilər. -a istinadla xəbər verir ki, diyetoloq Yelena Tixomirovanın sözlərinə görə, ətdən imtina etmək qərarına gələ

COVID-dən daha təhlükəli — 2 günə öldürən virus sürətlə yayılır - Həkim danışdı

Koronavirusdan daha ağır fəsadlar törədən meningokok infeksiyası İngiltərədə 34 nəfərdə qeydə alınıb. İnfeksiyanın yayılma mexanizmləri isə suallar doğurur. Bəs dünyanı yeni karantin dalğası təhdid edə bilərmi?. Hadisə il

Alimlər beyin inkişafı və dağınıq sklerozla bağlı yeni kəşfə imza atıblar

Beyindəki qlükoza səviyyəsi sinir siqnallarının sürətli ötürülməsini təmin edən mielin qatının (sinir liflərinin qoruyucu örtüyü) formalaşmasına birbaşa təsir göstərir. KONKRET.azxəbər verir ki, bu barədə "Nature Neuroscience"

Qulaqlarınızı kar edə bilər - Hər kəs istifadə edir

Son illərdə qulaqcıqlardan gündəlik istifadə xeyli artıb. Musiqi dinləmək, film izləmək və telefon danışıqları üçün geniş istifadə olunan bu cihazların sağlamlığa təsiri isə tez-tez müzakirə olunur. Mütəxəssislər bildirirlə

Dünyada Hantavirus təhlükəsi böyüyür: Virusla bağlı elə dəhşətli iddialar yayıldı ki

Dörd il əvvəl edilən və 2026-cı ildə hantavirusla bağlı mümkün yayılmanı "proqnozlaşdıran" paylaşım sosial şəbəkələrdə yenidən geniş müzakirə olunur. Narahatedici xəbərlərin fonunda internetdə siçanlar və digə

D vitamininin ən yaxşı növü: Bunu içməlisiniz

D vitamini bədənimizin düzgün işləməsi üçün lazım olan vacib qida maddələrindən biridir. Sağlam sümükləri, dişləri və əzələləri qorumaq üçün lazım olan fosfat və kalsium miqdarını tənzimləməyə kömək edir. Lazım olan D vitaminini

40 yaşdan yuxarı insanlar üçün təhlükəli qidalar - Xəbərdarlıq

40 yaşından etibarən pəhrizinizə əlavə diqqət yetirməlisiniz. xəbər verir ki, 40 yaşlarınızda bədəndə bir çox fizioloji dəyişikliklər başlayır. Metabolizm yavaşlayır, əzələ kütləsi azalır və bədən yağı artmağa meyllidir

Bu kartofları yeməyin – Zəhərlənmə riski var

Yaz aylarına yaxın evdə saxlanılan kartoflarda cücərmə və qabığın yaşıllaşması halları artır. xəbər verir ki, mütəxəssislər xəbərdarlıq edir ki, belə kartofları sadəcə təmizləyib istifadə etmək sağlamlıq üçün təhlükəli ol

Ağrıkəsicilər ağrıları niyə kəsmir? - Saxta, keyfiyyətsiz dərmanlar

Son dövrlər sosial şəbəkələrdə və ictimai müzakirələrdə dərman preparatlarının, xüsusilə də ağrıkəsicilərin əvvəlki kimi təsir göstərmədiyi ilə bağlı iddialar daha tez-tez səsləndirilir. Vətəndaşlar eyni dərmanı qəbul etdiklər


son xeberler yeni xeberler azerbaycan xeberleri metbuat xeberleri oxu.az xeberler ensonxeberler en sonxeber