Alimlər ürək üçün problem yaradacaq şirin qidaların adlarını açıqlayıblar
Lund Universitetinin (İsveç) alimləri müəyyən ediblər ki, az miqdarda şirniyyat şəkər tərkibli içkilərdən sui-istifadədən fərqli olaraq, ürək-damar xəstəliklərinin inkişaf riskini artırmır.
KONKRET.az foodinfo.az-a istinadən xəbər verir ki, araşdırmanın nəticələri "Frontiers in Public Health" jurnalında dərc olunub.
Müxtəlif növ şəkər qəbulunun ürək-damar xəstəliyi riskinə necə təsir etdiyini anlamaq üçün tədqiqatçılar iki böyük tədqiqatın məlumatlarından istifadə etdilər: İsveç Mammoqrafiya Kohortu (SMC) və İsveç Kişi Kohortu. Bu tədqiqatlarda iştirakçılara (cəmi 69,705 nəfər) 1997 və 2009-cu illərdə pəhrizləri ilə bağlı suallar verildi ki, bu da tədqiqatçılara zamanla iştirakçıların qidalanma modellərini izləməyə imkan verib.Nəticələr göstərib ki, şəkərli içkilərin qəbulu işemik insult, ürək çatışmazlığı, atrial fibrilasiya və abdominal aorta anevrizması riskini əhəmiyyətli dərəcədə artırır.

Putin sərt danışdı: "Ölkənin boşalmasına..."
Sülh Sammitinin birinci ildönümü ilə bağlı - Birgə Bəyanat
Deputatın həyətindən 12 yaşlı məktəblinin meyiti tapıldı - Bu ölkədə
Kolumbiyada güclü zəlzələ baş verdi
Lukaku "Fənərbağça"ya keçməyə razılıq verdi
XİN Kolumbiyaya başsağlığı verdi
Bu gün təyin olunan səfirlər kimdir? - DOSYE
Əvvəl Azərbaycanla sülh - Ankaradan İrəvana mesaj
AZAL sərnişinlərə müraciət etdi
Azərbaycan vətəndaşının müəmmalı ölümü: Bacısı da evdə olub
Bakının bəzi küçələri tam bağlanacaq
Kreml öhdəlik qoydu: 409 min nəfər orduya göndərilməlidir
Elşən Nəsirov vəfat etdi
Sabah yağış yağacaq
DYP-dən velosipedçilərə müraciət