Azercell-in müştəri məmnuniyyəti üzrə sertifikasiyası uğurla yenilənib

Azercell-in müştəri məmnuniyyəti üzrə sertifikasiyası uğurla yenilənibLider mobil operator ISO 10002:2018 Keyfiyyətin İdarə Olunması /Müştəri Məmnuniyyəti /Müəssisələrdə Şikayətlərə Baxılması standartına uyğunluq sertifikatı əldə edib.
Abunəçilərinə ən yaxşı müştəri təcrübəsitəqdim etməyi hədəfləyən "Azercell Telekom" MMC növbəti dəfə ISO 10002:2018 Keyfiyyətin İdarə Olunması /Müştəri Məmnuniyyəti /Müəssisələrdə Şikayətlərə Baxılması standartına uyğunluq üzrə resertifikasiya mərhələsindən müvəffəqiyyətlə keçib. Keyfiyyət auditi "TÜV AUSTRIA AZƏRBAYCAN" MMCtərəfindən aparılıb.
Standart müştəri şikayətlərinin qeydə alınması, vaxtlı-vaxtında cavablandırılması və həll olunması prosesini qiymətləndirir. Uyğunluq sertifikatımüştərilər tərəfindən irəli sürülən bütün təklif və şərhlərin diqqətlə araşdırılmasını, eləcə də şikayətlərə baxılması prosesinin davamlı təhlilini təmin edən şirkətlərə verilir. Həmçinin müştərilərlə iş üzrə cavabdeh olan əməkdaşların professional inkişafı üçün lazımi şəraitin yaradılması da diqqət mərkəzində saxlanılır.
Azercell ilk dəfə bu sertifikatı 2011-ci ildə əldə edib. Xatırladaq ki, məhz Azercell ölkədə birinci 24/7 rejimində fəaliyyət göstərən Telefon Mərkəzini və onlayn müştəri xidmətlərini işə salıb. Abunəçilərinə rəqəmsal kanallar vasitəsilə də fasiləsiz xidmətgöstərən lider mobil operator Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və YouTube platformaları üzərindən də müştəri sorğularını cavablayır.
Eyni zamanda, ötən il şirkət müştəri xidmətləri sahəsindəönəmli texnoloji yeniliyə də imza atıb. Azərbaycan dilində tam spektr xidməti göstərən süni zəka əsaslı ilk virtual assistenti – "Aicell"i istifadəyə verən Azercell abunəçi sorğularının daha operativ şəkildə emal edilməsinə nail olub.
Yuxarıda adı çəkilən tədbirlərin nəticəsi olaraq 2023-cü il ərzində Azercell-in Əlaqə Mərkəzinin Müştəri Məmnuniyyəti indeksi 94,9%-ə çatıb ( dünya standartlarına əsasən 85%-dən yuxarı olan nəticə artıq çox yüksək göstərici kimi hesab olunur). 
Azercell-in Telefon Mərkəzi ilə 7/24 rejimində çalışan *1111 qısa nömrəsi, eləcə də  012-4904949 (Fakturasız Xətt abunəçilər üçün) və 012-4905252 (Fakturalı Xətt abunəçilər üçün)  şəhər nömrələri vasitəsilə, həmçinin Kabinetim tətbiqi üzərindən onlayn əlaqə saxlamaq mümkündür. / azxeber.com

İqtisadiyyat     Baxılıb: 125   Tarix: 28 iyun 2024
f Paylaş

Xidmetler [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Azər Türk Bank kartlardakı qalıqlar üzrə faiz kampaniyasını davam etdirir

Dövlət bankı Azər TürkBanka məxsus atbdebit kart, yeni nəsil atb əmək haqqı kartıvə atbpremium kart hesablarındakı qalıq vəsaitinəhesablanan faiz dərəcəsi ilə bağlı, müştərilər üçün sərfəli kampaniyanın vaxtını uzatdı. Dava

Yelo Bank güzəştli biznes krediti ilə sahibkarlığa dəstək olur

Yelo Bank, Sahibkarlığın İnkişafı Fondunun (SİF)vəsaiti hesabına biznes sahiblərinə illik cəmi 5 % ilə yüksək məbləğdə güzəştlikreditlər təklif edir. xəbər veirr ki, sahibkarlar Bank-dan 10 milyon AZN-ə qədər kredit əld

"Azercell"in yeni tarif dəyişikliyi narazılıq doğurdu – Ekspert rəsmi qurumlara müraciət etdi

Azərbaycanın aparıcı mobil rabitə operatorlarından biri olan "Azercell" yeni ödəmə kartı şərtləri və internet paketlərinin qiymət artımı ilə bağlı dəyişikliklərə gedib. Yeniliklər 1 iyul 2025-ci ildən qüvvəyə minəcək

TuranBank "Yaşıl ASAN" proqramı çərçivəsində ekoloji layihəni uğurla başa vurub - FOTOLAR

Ölkənin aparıcı banklarından biri olan TuranBank ASC "ASAN Könüllüləri"nin "Yaşıl ASAN" ekoloji proqramı çərçivəsində kağız tullantılarının toplanması və onların təkrar emalına yönəlmiş ekoloji layihən

Gənclər sosial təsir üçün yarışdı - Trendyol və PAŞA Holding ideya marafonu təşkil etdi

Dünyanın aparıcı elektron ticarət platformalarından biri və Türkiyənin aparıcı e-ticarət platforması Trendyol, PAŞA Holding ilə birlikdə "Sosial təsir üçün Hakaton" ("Hack for social impact") adlı rəqəmsa

Prezident AAYDA-ya 1,5 milyon manat ayırdı

Qaraməryəm-İsmayıllı-Şəki magistralını Oğuz rayonunun altı kəndi ilə birləşdirən avtomobil yollarının əsaslı təmirinə 1,5 milyon manat ayrılıb. xəbər verir ki, Prezident İlham Əliyev bununla bağlı Sərəncam imzalayıb. Sərəncam

Yeni sayt, yeni rahatlıq – kristal.az artıq istifadədə

"Kristal"danyeni veb-sayt – mənzil axtarışı artıq daha asan!. "Kristal"rebrendinq çərçivəsində tamamilə yenilənmiş və funksional imkanlarla zənginləşdirilmişww. veb-saytını ictimaiyyətin istifadəsinə təqdimedib

Yelo Bank-ın dəstəyi ilə növbəti 'SHE Congress' uğurla başa çatdı - FOTOLAR

Yelo Bank buil də regionun qadın liderliyinə həsr olunmuş ən böyük tədbiri — "SHECongress 2025"in əsas tərəfdaşı oldu. xəbər verir ki, konqres bu dəfə "Beyond Now – Creating What Lives On" (BuGündən Kəna

Bank of Baku-nun İdarə Heyətinə yeni təyinat

"Bank of Baku"ASC-nin İdarə Heyətinə yeni üzv seçilib. Rəşad MəlikovRasim oğlu "Bank of Baku" ASC-ninİdarə Heyətinin üzvü, eləcə də İdarə heyəti sədrinin müavini və Baş maliyyə inzibatçısı təyin olunub


son xeberler azerbaycan xeberleri yeni xeberler en son xeberler bu gun hava haqqinda cəbhədən yeni xəbərlər sonxeber az