"Azercell"in yeni tarif dəyişikliyi narazılıq doğurdu – Ekspert rəsmi qurumlara müraciət etdi

Azərbaycanın aparıcı mobil rabitə operatorlarından biri olan "Azercell" yeni ödəmə kartı şərtləri və internet paketlərinin qiymət artımı ilə bağlı dəyişikliklərə gedib. Yeniliklər 1 iyul 2025-ci ildən qüvvəyə minəcək.
Yeni dəyişikliklərə əsasən, bütün nominallı (1, 2, 3, 5, 10, 25, 50 və 100 AZN) ödəmə kartlarının yükləmə müddəti nominaldan asılı olaraq müəyyənləşir və +90 gün istifadə müddəti qüvvədə qalır. Bu müddət ərzində istifadəçi balansına yeni kart yükləyərək həm əvvəlki vəsaiti, həm də yeni balansı sərbəst şəkildə istifadə edə bilər.
Bundan başqa, elektron ödənişlər üçün minimal məbləğ 1 AZN-ə qaldırılıb. Əvvəllər 3 manatla 20 gün aktiv olan mobil xətt üçün artıq 25 manat tələb olunur ki, bu da istifadəçilər arasında ciddi narazılığa səbəb olub.
Yeni tariflərə əsasən, 1 və 3 saatlıq limitsiz internet paketləri müvafiq olaraq 0.4 AZN və 0.5 AZN bahalaşıb. Bu artım da istifadəçilər tərəfindən tənqid edilir.
Sosial media istifadəçiləri "Azercell"in son qərarlarına etiraz edərək, şirkətə qarşı boykot çağırışları ediblər. 
İqtisadçı ekspert Natiq Cəfərli azxeber.com-a açıqlamasında bildirib ki, bu qərar istehlakçının hüquqlarını məhdudlaşdırır və rəqabət mühitinə ziddir:
"Əgər "Azercell" müştərilərini itirmək istəmirsə, bu qərarı ləğv etməlidir. Çünki qərar həddindən artıq absurddur və müştərilərə seçim imkanı vermir. Ona görə də "Azercell" xeyli abonentə sahib mobil operator şəbəkəsi kimi bu addıma yenidən baxmalı və qərarı ləğv etməlidir. Dünyanın heç yerində belə sərt qərarlar yoxdur. Yəni, ay ərzində işlətmədiyin qədər vəsait xərcləmək doğru-düzgün deyil. Mənə elə gəlir "Azercell" bu qərarına yenidən baxsa, daha yaxşı olar"
Azərbaycan İnternet Forumunun prezidenti Osman Gündüz də mövzu ilə bağlı geniş açıqlama verib. 
Ekspert bildirib ki, açıqlanan məlumatlardan dərhal görünür ki, Azercell "müştəri yönümlü" deyil, "yalnız gəlir gətirən müştəri" yönümlü siyasətə üstünlük verib:
1 iyul 2025-dən etibarən Azercell fakturasız (SimSim) istifadəçilər üçün yeni şərtlər tətbiq edəcək. Açıqladıqları mücərrəd məlumatlardan dərhal görünür ki, Azercell "müştəri yönümlü" deyil, "yalnız gəlir gətirən müştəri" yönümlü siyasətə üstünlük verib.
Azercell yeni qiymət siyasətində balanssız nömrələrin qarşısını almaq, daha aktiv istifadəçi davranışı yaratmaq və daha çox kontur yükləmə stimulu yaratmaq niyyəti güdüb. Yəni pulun, balansın var nömrən bəlli müddətə aktiv olacaq, yoxsa nömrən bağlanacaq.
İlk öncə qeyd edim ki, Azercell–də çox güman ki, kimlərsə, bəlkə də məqsədyönlü olaraq yeni qaydalarını ağlabatan formada, istifadəçilərin dərk edə biləcəyi formada şərh etmək istəməyiblər. Əlbəttə, bu Azercell-in marketinq şöbəsində çalışanların peşəkarlığından deyil, verilən göstərişdən asılı bir məsələdir. Yeni Qaydalara, yeni tariflərə nəzər salanda nələri müşahidə etmək olar? Əvvəllər sadəcə 1–2 manat balans yükləməklə insanlar nömrələrini daha çox açıq saxlaya bilirdilər.
Osman Gündüz qeyd edib ki, əvvəllər sadəcə 1–2 manat balans yükləməklə insanlar nömrələrini daha çox açıq saxlaya bilirdilər:
"Bu sistem azgəlirli ailələr, yaşlı istifadəçilər, yalnız əlaqə üçün nömrə saxlayan uşaqlı ailələr və kənd yerlərində yaşayanlar üçün müəyyən rahatlıq təmin edirdi. Məsələn, indiyədək 5 manat ödəyib 1 ay aktiv nömrə işlətmək, yəni kiməsə zəng etməklə danışmaq mümkün idi.
İndi təklif olunan qaydalara görə isə bu 5 manatla vətəndaşın nömrəsi yalnız 5 gün aktiv olacaq. Balansda pul olsa da, danışmaq mümkün olmayacaq, bundan sonra sizin konturunuzun bəlli bir danışıq günü olacaq.
Tarifə qoşulanlar üçün isə vəziyyət daha incədir: Tarifiniz varsa, yalnız o tarifin tam haqqını yüklədikdə (məsələn, 10 manat), nömrəniz 30 gün açıq qalacaq. Əgər balansa 1 və ya 2 manat yükləsəniz – heç bir resurs aktivləşməyəcək, nömrə də cəmi 1-2 gün açıq qalacaq. Tarif "varmış" kimi görünür, amma realda istifadə etməyə icazə verilmir.
Digər ciddi məsələ isə budur: "Azercellim", "Bölgə", "GəncSim", "Sadə6" və digər az da olsa sərfəli tariflərə yeni qoşulmalar da dayandırılır. Beləliklə, Azercell həm də istifadəçilərin seçim imkanlarını məhdudlaşdırır, bazar daxilində "məcburi yığılan" modellərə keçir".
Dövlətə məxsus payla idarə olunan bir şirkət niyə bu qədər sərt ticarət davranışları nümayiş etdirir?
Ekspert qeyd edib ki, milyonlarla istifadəçisi olan Azercell kiçik məbləğlərlə milyonlar qazanmaq üçün riyazi olaraq hər şeyi "düz" hesablayıb. Amma sosial olaraq bu, rəqəmsal bərabərsizlik və əlçatanlıq baxımından ciddi geriləmədir:
"Rəqəmsal taransformasiyaya cavabdeh qurumlar fərqində olmalıdır ki, Azercell dövlət şirkətinin bu addımı dolayısıyla rəqəmsallaşmaya da mənfi təsir göstərəcək.
Düşünürəm ki, dövlət şirkəti olan Azercell tarif qaydalarına yenidən nəzərə salmalı, "1 manat – 1 gün" prinsipi ləğv edilməli, daha ağlabatan, müştəriyə yönəlik tariflər müəyyən etməlidir.
Xatırladıram ki, qonşu ölkələrin heç bir mobil operatorunda bu cür ifrat sərt yanaşma, müştərilərə qarşı bu formada münasibət sərgiləmək halları müşahidə etməmişəm".
Ekspert bildirib ki, əvvəllər ölkənin və regionun ən innovativ qurumu olan bu şirkət uzun müddətdir ki, innovasiyalar və texnologiyalar sahəsində yerində sayır. Bu, beynəlxalq konfranslarda da açıq-aşkar görsənir:
"Yəni anlaşıqlı desək, biz, Azercell-də son zamanlar artırılan tariflərdən əldə olunan gəlirlərin innovasiyalara yatırıldığını da müşahidə etmirik.
Ümid edirəm Antiinhisar Agentliyi, İKTA, RİNN, İRİA bu dəyişikliklərin sosial təsirlərini, rəqəmsal transformasiyaya təsirlərini dəyərləndirəcək və ağlabatan addımlar atılacaq".
Günel Hüseynli

İqtisadiyyat     Baxılıb: 307   Tarix: 05 iyun 2025
f Paylaş

Ustalar.az ustalar sayti [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

"Nar" QHT-lərlə KSM sahəsində əməkdaşlığın gücləndirilməsinə dəstək verir - FOTOLAR

Sərfəli mobil operator "Nar" "Özəl sektorun KSM siyasətində QHT-lərin iştirakı: təcrübə və yanaşmalar" adlı konfransda korporativ sosial məsuliyyət (KSM) sahəsində milli təcrübənin inkişafı və şirkətlərl

Yelo Invest-də komissiyasız alış günləri yenidən başladı

Yelo Bankinvestisiya imkanlarını daha əlçatan etmək üçün sevilən kampaniyasını geri qaytarır. 9–24 dekabr tarixləri arasında Yelo Invest platformasında"Komissiyasız alış günləri" keçirilir. Bu müddətdə həm yen

AZAL-ın təyyarələrində multimedia əyləncə sistemi yeniləndi

Azərbaycanın milli aviadaşıyıcısı AZAL göstərdiyixidmətləri təkmilləşdirmək məqsədilə təyyarələrində yenilənmiş multimedia əyləncəsistemini istifadəyə verib. xəbər verir ki, yenilənmiş platforma hər bir uçuşu komfortlu səyahətl

Azərbaycanda əməkhaqqı ayda iki dəfə veriləcək

Məlum olduğu kimi Əmək Məcəlləsinə təklif edilən dəyişikliyə əsasən, əməkhaqqının verilməsi müddətləri ilə bağlı qaydalarda dəyişiklik ediləcək. Belə ki, dəyişikliyə əsasən, əməkhaqqı işçilərə ayda bir dəfədən az olmayara

AccessBank tender elan edir

AccessBank QSC maraqlanan təşkilatları tenderdə iştirak etməyə dəvət edir. xəbər verir ki, bankın məlumatında deyilir ki, tender oturacaqların təchizatı elan olunub. Tenderdə iştirak etməkdə maraqlı olan şirkətlər ətrafl

"Azercell Telekom" MMC qadınların dəstəyinə yönəlmiş təşəbbüslərini davam etdirir

"Azercell Telekom" MMC qadınların ictimai və iqtisadi həyatda fəallığının artırılması istiqamətində gördüyü silsilə tədbirləri davam etdirir. xəbər verir ki, şirkət "Həyatı daha dolğun edirik: qadınlara dəstə

Eldar Mansurovun oğluna yüksək vəzifə verildi

İqtisadiyyat Nazirliyinin tabeliyində Azərbaycan Biznesinin İnkişafı Fondunun İdarə Heyətinə sədr təyin edilib. xəbər verir ki, bu vəzifə Ülvi Mansurova həvalə olunub. Qeyd edək ki, Ü.Mansurov 1983-cü ildə Bakıda anadan olub

Yelo Bank-da qadın sahibkarlar üçün "Tea Talk" görüşü keçirildi - FOTOLAR

Yelo Bank qadın sahibkarların inkişafına və bilik mübadiləsinə xüsusi önəm verir, bu məqsədlə müxtəlif təşəbbüslərə dəstək göstərir. xəbər verir ki, bu dəfə Bank, Azərbaycanda Qadın Sahibkarlığının İnkişafı Assosiasiyasını

Marsol Group-un tərəfdaşlığı ilə III "Sənaye Təhlükəsizliyi Zirvəsi" keçirildi - FOTOLAR

Dekabrın 10-da Fövqəladə Hallar Nazirliyi (FHN), SOCAR və Azərbaycan Sənaye Təhlükəsizliyi Assosiasiyasının (ASİA) təşkilatçılığı, Marsol Group-un tərəfdaşlığı ilə "Dönüm nöqtəsi" konsept mesajı altında II "Sənay


azerbaycan xeberleri son xeberler yeni xeberler xeberler bugun 2025 sosial yardim enson xeberler valyuta mezennesi banklar