Bağırsaq xərçəngindən qoruyan qidalar açıqlandı
London İmperial Kollecinin alimləri müəyyən ediblər ki, ispanaq, kələm və brokoli kimi yarpaqlı göyərtilərdə olan fol turşusunun qəbulunun artırılması kolorektal xərçəng riskini 7% azalda bilər.
KONKRET.az xəbər verir ki, nəticələr The American Journal of Clinical Nutrition (AJCN) jurnalında dərc olunub.
Tədqiqatda 70 mindən çox insan iştirak edib. Alimlər gündəlik istehlak edilən fol turşusunun (vitamin B9) miqdarının bağırsaq xərçənginin (kolorektal xərçəng) inkişaf ehtimalına necə təsir etdiyini öyrənməyə çalışıblar. Əvvəlki araşdırmalar göstərib ki, hər 260 mikroqram fol turşusu bu növ xərçəngin inkişaf riskini 7% azaldır. Bu miqdar sözügedən vitaminin tövsiyə olunan gündəlik qəbulunun 65%-nə (400 mikroqram) uyğun gəlir.
Məlum olub ki, fol turşusunun kolon xərçənginin inkişaf riskini azaltma qabiliyyəti insan genomunun müəyyən bölgəsində, xüsusən üçüncü xromosomun 3p25.2 bölgəsində baş verən dəyişikliklərlə bağlıdır. Bu transformasiya kolorektal xərçəngin qarşısını alan müəyyən mexanizmləri işə salır.
Alimlər qeyd ediblər ki, B9 vitamini ispanaq, kələm, brokoli, günəbaxan tumları, tam taxıllar, paxlalılar, həmçinin meyvələr, xüsusilə sitrus meyvələri kimi qidalarla zəngindir. Fol turşusu qida əlavəsi kimi də mövcuddur. Tədqiqatçılar həmçinin ümumi sağlamlıqda sabitliyi qorumaq üçün sağlam pəhrizin zəruriliyini vurğulayıblar.

İranda azərbaycanlı mollaların müəmmalı ölümləri baş verir - Qumda yaşanan olaylar zənciri
Şahbaz Şərif: "Dünya sülhə heç vaxt indiki qədər yaxın olmayıb"
İran XİN başçısı: "ABŞ ilə razılaşmaya heç vaxt bu qədər yaxın olmamışdıq"
Qadağan olunmuş məlumatları "TikTok"da yayan şəxs həbs olundu
Bank Respublika "Ümumdünya Qan Donoru Günü" ərəfəsində qanvermə aksiyası keçirdi - FOTOLAR
Ötən ay ən çox bahalaşan və ucuzlaşan məhsullar - SİYAHI
Pensiyaçılara şad xəbər
12 iyun üçün rəsmi məzənnələr məlum oldu
Çexiya millisi 20 ildən sonra DÇ-də qol vurdu
"Heydər Əliyev yolu Azərbaycanın uğur yoludur
DÇ-2026: Daha 2 maraqlı oyun baş tutacaq
MM Portuqaliyada səfirliyin təsis edilməsini təsdiqlədi
Nərimanovda premium təmirli mənzillər: "City Garden Narimanov" mənzil fürsətləri təqdim edir
Pensiyanız arta bilər - Çoxunun bilmədiyi hesablama
Qara qızıl ucuzlaşdı