Bu qidalar depressiya riskini azaldır

Bu qidalar depressiya riskini azaldırHarbin Tibb Universitetinin Çin alimləri təbii spermidin maddəsi ilə depressiya riskinin azalması arasında əlaqə aşkar ediblər.
KONKRET.az publika.az-a istinadən xəbər verir ki, tədqiqat Journal of Affective Disorders (JAD) elmi nəşrində dərc olunub.
Spermidin soya, qırmızı lobya, buğda rüşeymləri, fındıq, noxud, göbələk, ispanaq, gül kələm, brokoli, badam, püstə, şabalıd, düyü, ağ çörək, alma, banan, kivi, avokado və digər qidalarda olan təbii birləşmədir. Spermidin heyvan mənşəli məhsullarda da var: mal əti, toyuq, donuz əti, hinduşka və ördək əti, süd və yumurta.
Spermidin poliaminlər adlanan molekullar qrupunun bir hissəsidir. Onlar hüceyrə sağlamlığı üçün vacibdir və böyümə, təmir və stressdən qorunma kimi hüceyrə proseslərini dəstəkləməkdə əsas rol oynayırlar.
Bu maddə hüceyrələrə zədələnmiş komponentləri çıxarmağa və optimal şəkildə işləməyə kömək edən autofagiyaya səbəb olmaqla hüceyrə uzunömürlülüyünü dəstəkləyir.
Yeni araşdırmada tədqiqatçılar 2005-ci ildən 2014-cü ilə qədər 19.000-dən çox insanın Milli Sağlamlıq və Qidalanma Müayinəsi Sorğusunun məlumatlarını təhlil ediblər.
İştirakçılar pəhrizləri haqqında məlumat veriblər. Daha sonra məlumatlar gündəlik qəbul səviyyələrini qiymətləndirmək üçün müxtəlif qidaların məlum spermidin tərkibi ilə müqayisə edilib.
Təhlil göstərib ki, daha çox spermidin qəbul edən iştirakçılar, aşağı qəbul səviyyəsinə malik olanlara nisbətən depressiya əlamətlərini daha az bildirirlər.
Bu birləşmə spermidinlə zəngin qidaların müxtəlif növləri arasında davam edib. Nəticələr statistik modellərlə dəstəklənib və ən çox spermidin qəbul edən qrupda iştirak edənlərin depressiya ehtimalının ən az qəbul edilən qrupdakı iştirakçılara nisbətən daha az olduğunu göstərib.

Sağlamlıq       Tarix: 11 noyabr 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Günəşdən qorunmağın yeni üsulu: Moruq tumu yağının möcüzəvi faydaları

Yay aylarının gəlməsi ilə günəşdən qorunma vasitələrinə maraq artıb. Bir çox insan yüksək qoruyucu faktorlu günəş kremlərinə üstünlük versə də, bəziləri daha təbii alternativlər axtarışındadır. Son dövrlər bu axtarışın ə

Dünyada Hantavirus təhlükəsi böyüyür: Virusla bağlı elə dəhşətli iddialar yayıldı ki

Dörd il əvvəl edilən və 2026-cı ildə hantavirusla bağlı mümkün yayılmanı "proqnozlaşdıran" paylaşım sosial şəbəkələrdə yenidən geniş müzakirə olunur. Narahatedici xəbərlərin fonunda internetdə siçanlar və digə

Alimlər beyin inkişafı və dağınıq sklerozla bağlı yeni kəşfə imza atıblar

Beyindəki qlükoza səviyyəsi sinir siqnallarının sürətli ötürülməsini təmin edən mielin qatının (sinir liflərinin qoruyucu örtüyü) formalaşmasına birbaşa təsir göstərir. KONKRET.azxəbər verir ki, bu barədə "Nature Neuroscience"

İnfarktın qarşısını almaq üçün vacib QAYDALAR

"Mütəmadi testlər infarktın qarşısını almağa kömək edə bilər. Bunlara lipidoqrammanı (xolesterin və onun fraksiyalarının göstəricisi), eləcə də qanda qlükoza səviyyəsini nəzarətdə saxlamaq daxildir". -a istinadə

COVID-19-dan ölənlərin sayı 7 milyonu keçdi

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının (ÜST) məlumatına görə, indiyədək dünya üzrə COVID-19-dan ölənlərin sayı 7 milyon 115 min 86 nəfərə çatıb. KONKRET.aztrend-ə istinadən xəbər verir ki, ÜST-nin məlumatına əsasən, qlobal miqyasd

Tünd şokoladın ürəyə necə təsir etdiyi AÇIQLANDI

Kardioloqlar bildirirlər ki, tünd şokolad ürək sağlamlığı üçün südlü şokoladdan daha faydalı hesab olunur. Bunun əsas səbəbi kakaonun tərkibində olan flavanollar, güclü antioksidant maddələrdir. xəbər verir ki, mütəxəssisləri

Alimlər təsdiqlədi: Bizi kökəldən əsas qida bu imiş

Hətta qida rasionunun ümumi kalori miqdarı dəyişməsə belə, bəzi məhsullar bədən çəkisinin sürətlə artmasına birbaşa təsir göstərir. Yapon mütəxəssislər müəyyən ediblər ki, gündəlik qidalanmada çörəyin payının çox olması piylənm

Güclü istilər gəlir - Ekoloqdan xəbərdarlıq

Yay fəsli Azərbaycana daxil olsa da, hava şəraitinin hələ də yazı və ya payızı xatırlatması, üstəlik yaxın günlər üçün yağış və dolu xəbərdarlıqlarının verilməsi diqqət çəkir. İqlim dəyişikliyi fonunda bu cür kəskin hav

Yayda ən çox 3-4 dəfə kabab yeyə bilərsiniz - SƏBƏB

Əti açıq odda qızartmaqla kabab şəklində yemək orqanizmə zərərlidir. Ona görə də kababı yayda ən çox üç dəfə – ayda bir dəfə yesəniz, sağlamlığınıza zərər verməz. KONKRET. -a istinadən xəbər verir ki, bu fikri Perm Mill


yeni xeberler azerbaycan xeberleri son xeberler bugünki xəbərlər xeberler bu qun son.xeber xəbərlər.com