İnfarkt və insult riskini azaldır: Gündə 2 stəkan içmək kifayətdir
Albalı şirəsi bir çox ölümcül tibbi problemlərə səbəb olan xolesterini aşağı salmaqla ürək-damar sisteminin sağlamlığının qorunmasında mükəmməl vasitədir.
KONKRET.az-ın xarici mediaya istinadən məlumatına görə, gündə iki stəkan albalı şirəsi içmək infarkt və insult riskini xeyli azalda bilər.
Albalı şirəsi polifenollar kimi sağlam bitki birləşmələri ilə zəngindir. Bu birləşmələr ürək-damar sağlamlığı üçün qoruyucu xüsusiyyətlər göstərir. Delaver Universitetinin tədqiqatçıları müəyyən ediblər ki, şirə iltihabı, oksidləşdirici stressi və pis xolesterin kimi tanınan LDL-ni 11% azaldır.
Həmçinin yuxu keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq potensialına malikdir. Onun müntəzəm istifadəsi ümumi sağlamlığı yaxşılaşdırsa da, ən çox ürək-damar sağlamlığı üçün xüsusilə tövsiyə olunur.
Turlar.az [newsid: 0-123300]

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə
Çörək niyə tez xarab olur? — Bunu dəyişə biləcək sadə üsul
Putin İlham Əliyevə təşəkkür etdi
Rusiya uşaq əməyinə və sovet düşərgələrinə qayıtdı
Kreml ilə Kiyev arasında GİZLİ VASİTƏÇİ: Zelenski ilə görüşən rusiyalı milyarder KİMDİR... - FOTO
Kremlin Zelenskiyə mesajının PƏRDƏARXASI: Müharibə nə vaxt bitəcək?
Mərkəzi Bankda 'Manato' üzrə daxil olan şikayətlər araşdırılır
Rusiyadan azərbaycanlıların ölümü ilə bağlı AÇIQLAMA
"Sıfır Tullantı" həmrəylik marafonuna start verildi
Kəlbəcər sakinini ildırım vurdu
Azər Türk Bankın şəhid əməkdaşının xatirəsi anılıb -FOTOLAR
Göygöldə güclü yağış fəsadlar törədib - FOTO
Milli komandanın heyətindən çıxarıldılar
Zaxarova: Moskva ilə Bakı 'Natra' və 'Zirkon' gəmilərinə hücumla bağlı sıx təmasdadır
Bakıda kütləvi dava: Yeddi nəfər saxlanıldı