Siqaret ömrü 20 dəqiqə qısaldır

Siqaret ömrü 20 dəqiqə qısaldırLondon Universitet Kollecində aparılan yeni bir araşdırmaya görə, yalnız bir ədəd siqaret çəkmək insan ömrünü təxminən 20 dəqiqə azalda bilər.
KONKRET.az xəbər verir ki, alimlər, siqaretin uzunömürlülük üzərindəki təsirini daha dəqiq şəkildə müəyyənləşdirərək, insanları siqareti tərgitməyə təşviq etməyə çalışırlar. Araşdırma zamanı tək siqaretin təsiri statistik olaraq araşdırılıb və həm kişilər, həm də qadınlar üçün fərqli nəticələr müəyyən edilib. Tədqiqatçılar məlumatları Böyük Britaniyada aparılmış iki əsas uzunmüddətli tədqiqatdan götürüblər:
Bir siqaretin kişilər üçün ömrü orta hesabla 17 dəqiqə, qadınlar üçün isə 22 dəqiqə qısaltdığı müəyyən edilib. Siqaret çəkmənin zərərinin məcmu olduğu, yəni hər bir əlavə siqaretin sağlamlığa ciddi təsir göstərdiyi təsdiqlənib. Araşdırmada siqareti tərgitməyin ömrün uzun olması və sağlamlıq üzərində müsbət təsirləri də vurğulanıb: Siqareti tərgitməyin faydaları insanın yaşı, gündə çəkilən siqaret sayı və ümumi sağlamlıq vəziyyətindən asılıdır. Məsələn, 40 yaşında siqareti tərgitmək, siqaretlə əlaqəli xəstəliklərdən ölüm riskini 90 faizə qədər azalda bilər. Siqareti tərgitmiş şəxslərdə uzunömürlülüyün azalması həftələr, aylar və illər ərzində bərpa oluna bilər. Tədqiqatçılar hesab edirlər ki, bu cür məlumatlar siqareti tərgitmək istəyən insanlara dəstək vermək üçün yeni yanaşmalar təklif edə bilər. Nəticələr göstərir ki, siqareti tərgidəndən sonra sağlamlıq üzərindəki müsbət təsirlər dərhal hiss olunmağa başlayır.
Bu araşdırma siqaret çəkməyin yalnız şəxsi sağlamlıq üçün deyil, həm də ictimai sağlamlıq üçün ciddi təhlükə olduğunu bir daha vurğulamaq məqsədi daşıyır.

Sağlamlıq       Tarix: 04 yanvar 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Bu meyvələr diabet yaradır? - Həkimdən XƏBƏRDARLIQ

Yay aylarında ərik, gilas, çiyələk, qarpız kimi mövsümi meyvələrə maraq artır. Lakin insanlar arasında geniş yayılmış fikirlərdən biri də şirin meyvələrin həddindən artıq istehlakının şəkər xəstəliyinə səbəb olması ilə bağlıdır

5 ədəd badam yeyib, sonra idman et – Sirr

Gündə 5 qoz-fındıq yemək məşqin yağ yandırma təsirini artırır. Qoz-fındıq həmçinin intensiv məşqdən sonra gərginliyi və ağrını azalda bilər. -a istinadən xəbər verir ki, bunu diyetoloq Vasilisa Ponomaryova yeni elmi araşdırmada

Yaponiyada 2028-ci ildən insanlara donuz böyrəyi köçürüləcək

Yapon startapı PorMedTec 2028-ci ildə genetik modifikasiya edilmiş donuz böyrəklərinin insanlara transplantasiyası üzrə ilk klinik sınaqlara başlamağı, 2029-cu ildə isə bu texnologiyanın şərti təsdiqi üçün müraciət etməy

D vitamininin ən yaxşı növü: Bunu içməlisiniz

D vitamini bədənimizin düzgün işləməsi üçün lazım olan vacib qida maddələrindən biridir. Sağlam sümükləri, dişləri və əzələləri qorumaq üçün lazım olan fosfat və kalsium miqdarını tənzimləməyə kömək edir. Lazım olan D vitaminini

Məşhur içki sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib

Son dövrlər məşhurlaşmış köpüklü çay ("bubble tea") sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib. Məlum olub ki, bu içkinin tərkibinə əlavə edilən tapioka dənələri bəzi hallarda bağırsaq keçməzliyinə və boğulmaya səbə

Bakını bürüyən uçan qarışqalar xəstəlik yayır?

Paytaxt ərazisində son günlər qanadlı qarışqaların sayında nəzərəçarpacaq artım müşahidə edilir. milliaz-a istinadla xəbər verir ki, sosial şəbəkələrdə paylaşılan videolarda çoxlu sayda həşəratın xüsusilə işıq mənbələrini

Çox yaşamaq istəsəniz

ABŞ-də aparılan bir araşdırmada pozitiv insanların daha çox ömür sürdüyü məlum olub. xəbər verir ki, təcrübədə onminlərlə qadın və kişilər 10 il boyunca izlənilib. Pozitiv insanların 11-15 il daha çox yaşadığı məlum olub

Güclü istilər gəlir - Ekoloqdan xəbərdarlıq

Yay fəsli Azərbaycana daxil olsa da, hava şəraitinin hələ də yazı və ya payızı xatırlatması, üstəlik yaxın günlər üçün yağış və dolu xəbərdarlıqlarının verilməsi diqqət çəkir. İqlim dəyişikliyi fonunda bu cür kəskin hav

Alimlər beyin inkişafı və dağınıq sklerozla bağlı yeni kəşfə imza atıblar

Beyindəki qlükoza səviyyəsi sinir siqnallarının sürətli ötürülməsini təmin edən mielin qatının (sinir liflərinin qoruyucu örtüyü) formalaşmasına birbaşa təsir göstərir. KONKRET.azxəbər verir ki, bu barədə "Nature Neuroscience"


son xeberler azerbaycan xeberleri yeni xeberler son xeber 2026 son xəbərlər bugün 2026 bugünkü son xəbərlər maliyye xeberler bugun