Yaddaşı inanılmaz dərəcədə gücləndiriən qida - Alimlər AÇIQLADI

Yaddaşı inanılmaz dərəcədə gücləndiriən qida - Alimlər AÇIQLADIYumurta istehlakının faydaları saysız-hesabsızdır. Elmi araşdırma yumurta istehlakının Alzheimer xəstəliyinin qarşısını aldığını ortaya qoyub – yumurtanın tərkibindəki xolin maddəsi yaddaşı gücləndirir və Alzheimer xəstəliyi riskini azaldır.
KONKRET.az xəbər verir ki, son illərdə aparılan elmi araşdırmalar yumurta istehlakının təkcə bədən sağlamlığında deyil, həm də psixi funksiyaların qorunmasında mühüm rol oynaya biləcəyini ortaya qoyub. Nevrologiya Mütəxəssisi Prof. Dr. Lütfü Hanoğlu, Alzheimer xəstəliyi ilə yumurta istehlakı arasındakı əlaqəni qiymətləndirib.
Yumurta istehlakının beyin sağlamlığına təsiri ilə bağlı elmi araşdırmalardan nümunələr verən Prof. Dr. Hanoğlu "Son araşdırmalar yumurta istehlakının Alzheimer xəstəliyinin başlanğıcını gecikdirə biləcəyini dəstəkləyir. Xüsusilə yumurtanın tərkibindəki kolin maddəsi yaddaş və idrak funksiyalarını dəstəkləyən əhəmiyyətli bir komponent olaraq diqqət çəkir" sözlərini deyib .
Bəs kolin nədir?
Kolin yumurta sarısı, paxlalılar, brokoli, lobya, süd və balıq kimi bəzi qidalarda olan suda həll olunan birləşmədir və qaraciyərdə sintez olunur. Kolin orqanizmdə hüceyrə membranlarının əsas struktur komponentləri olan bəzi fosfolipidlərin sintezində istifadə olunur. Prof. Dr. Hanoğlu "Orqanizmdə xolin çatışmazlığı olduğu zaman başda beyin və sinir funksiyaları olmaqla bir çox hüceyrə və orqan düzgün işləməyə bilər. Qida əlavəsi olaraq qəbul edilə bilən kolin daha çox yumurta, qoz-fındıq, lobyada olur.//Milli.az

Sağlamlıq       Tarix: 01 fevral 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Ürəyiniz sağlam, ömrünüz uzun olsun - Alimlər çarəni tapdı

Yaponiyalı alimlər ürək funksiyalarının yaşla bağlı zəifləməsini ləngidə və hətta qismən bərpa edə bilən yeni maddə aşkarlayıblar. KONKRET.azxəbər verir ki, tədqiqat Gakushuin Universiteti professoru Şigeru Yanaqi rəhbərliy

Hər gün bir fincan cökə çayı içməyin möcüzəvi təsirləri

Qış aylarının əvəzolunmaz içkilərindən biri olan cökə çayı təkcə gözəl qoxusu ilə deyil, həm də saysız-hesabsız sağlamlıq faydaları ilə seçilir. -a istinadən xəbər verir ki, əsrlər boyu mətbəxdə mühüm yer tutan cökə çay

Xərçəng riskini azaldan orqan - Alimlərdən yeni kəşf

Tibb dünyasında uzun illərdir yetişkinlərdə funksiyasını itirdiyi düşünülən və bəzən cərrahi yolla çıxarılan timus vəzinin əslində immun sistemini gücləndirərək xərçənglə mübarizədə və ürək sağlamlığında önəmli rol oynadığ

Vitamin çatışmazlığı ilə mübarizədə ən yaxşı BEŞ MƏHSUL

Soyuqdəymə və qrip mövsümü milyonlarla insanın həyat keyfiyyətinə təsir göstərir. xəbər verir ki, rusiyalı diyetoloq-qastroenteroloq Nuriya Dianova -ya pəhriz əlavələrinə müraciət etmədən qida vasitəsilə immunitet sistemini

Çox işləmək piylənməyə səbəb olur

Kvinslend Universitetinin tədqiqatçıları belə qənaətə gəliblər ki, iş saatlarının azaldılması təkcə stressi deyil, ümumilikdə sağlamlığa da müsbət təsir edir. xəbər verir ki, onlarla ölkədən toplanan məlumatların təhlil

COVID-dən daha təhlükəli — 2 günə öldürən virus sürətlə yayılır - Həkim danışdı

Koronavirusdan daha ağır fəsadlar törədən meningokok infeksiyası İngiltərədə 34 nəfərdə qeydə alınıb. İnfeksiyanın yayılma mexanizmləri isə suallar doğurur. Bəs dünyanı yeni karantin dalğası təhdid edə bilərmi?. Hadisə il

Məktəblərdə "svinka" yayılıb? - NAZİRLİKDƏN AÇIQLAMA

"Azərbaycanda məktəblilər arasında ayrı-ayrı yoluxma faktları nadir hallarda qeydə alınsa da, hər hansı infeksiyanın, o cümlədən ictimaiyyət arasında "svinka" kimi tanınan epidemik parotit xəstəliyinin kütləv

5 ədəd badam yeyib, sonra idman et – Sirr

Gündə 5 qoz-fındıq yemək məşqin yağ yandırma təsirini artırır. Qoz-fındıq həmçinin intensiv məşqdən sonra gərginliyi və ağrını azalda bilər. -a istinadən xəbər verir ki, bunu diyetoloq Vasilisa Ponomaryova yeni elmi araşdırmada

Qulaqlarınızı kar edə bilər - Hər kəs istifadə edir

Son illərdə qulaqcıqlardan gündəlik istifadə xeyli artıb. Musiqi dinləmək, film izləmək və telefon danışıqları üçün geniş istifadə olunan bu cihazların sağlamlığa təsiri isə tez-tez müzakirə olunur. Mütəxəssislər bildirirlə


azerbaycan xeberleri yeni xeberler son xeberler son xabar xeber saytlari xeber.az 2026 kriminal bugun