Azercell diler şəbəkəsi üçün sertifikasiya proqramı keçirir

Xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsinə yönəlik xüsusi sertifikasiya prosesi ölkə bazarında ixtisaslı kadrların yetişdirilməsinə şərait yaradacaq
Abunəçilərinin gündəlik rabitə ehtiyaclarını rahat və operativ şəkildə qarşılamağı hədəfləyən ölkənin lider mobil operatoru "Azercell Telekom" istər ölkədə sosial təcrid şəraitinin tətbiq olunmasından əvvəl, istərsə də karantin şəraitində bütün mümkün platformalar üzərindən xidmət spektrini təmin etməyin öhdəsindən uğurla gəldi. Eyni zamanda, şirkət uzun illər Azərbaycanda müştəriyə xidmət mədəniyyəti sahəsində nümunəvi yanaşmanı qoruyub-saxlamaq məqsədilə əməkdaşların davamlı olaraq təlimatlandırılması kimi əhəmiyyətli məqamı da artıq onlayn formatda önə çəkdi. Azercell-in yüksək sosial məsuliyyətli bir qurum olmasının daha bir göstəricisi isə yalnız öz əməkdaşlarının deyil, çalışdığı tərəfdaşların da işçilərinin bilik və bacarıqlarının artırılması təşəbbüsləridir.
Bu baxımdan, 2020-ci ilin fevralından başlayan Diler Sertifikasiya Proqramı Azercell-in geniş diler şəbəkəsinin 300-dən artıq əməkdaşı üçün nəzərdə tutulub. 
Beynəlxalq səviyyəli rabitə təminatçılarının təcrübəsindən də faydalanaraq ölkədə ilk dəfə olaraq Azercell Telekom tərəfindən çoxsəviyyəli sertifikasiya proqramı tərtib olunaraq həyata keçirilməyə başladı ki, karantin şəraitində həmin təlimlər rahatlıqla onlayn formatda davam etdi.
Həmin təlimlər Azercell-in xidmət və məhsulları, sənədləşmə qaydaları, abunəçi əməliyyatları üçün müxtəlif proqram təminatlarının mənimsənilməsi, mobil şəbəkə texnologiyasının əsasları, informasiya təhlükəsizliyi qaydaları, müştəriyə xidmət bacarıqları, satış bacarıqları, onlayn satışın idarə edilməsi, eləcə də, müzakirə aparmaq bacarıqları, stressin idarə edilməsi və vaxtın idarə edilməsi kimi müasir işgüzar mühitdə vacib olan sahələri əhatə edir. 
Ölkədə fəaliyyət göstərən müxtəlif şirkətlər tərəfindən tanınan Azercell Akademiyası tərəfindən keçirilən proqramın əsas məqsədi Azercell-in xidmət sahəsində keyfiyyət standartlarının bütün diler məntəqələrində tətbiqi, uyğun olaraq müştəri təcrübəsi və müştəri məmnuniyyətinin yüksəldilməsi , əmək bazarı üçün ixtisaslaşmış kadrların yetişdirilməsi, ölkədə gənc nəsil üçün iş imkanlarının genişləndirilməsidir.
Azercell-in Diler Sertifikasiya Proqramının digər üstünlüyü isə bütün müvafiq sahə işçilərinə ölkədə ilk dəfə QR kodlu və müddətli Nailiyyət Sertifikatinın təqdim edilməsidir.
"Azercell Telekom" bundan sonra da müştəri xidmətləri və müştəri məmnuniyyətinin ən yüksək standartlara uyğunluğu, eləcə də peşəkar kadrların yetişdirilməsi istiqamətində fəaliyyətini davam etdirəcək.
Azercell diler şəbəkəsi üçün sertifikasiya proqramı keçirirAzercell diler şəbəkəsi üçün sertifikasiya proqramı keçirir

İqtisadiyyat     Baxılıb: 482   Tarix: 04 iyun 2021
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Yelo Bank əlilliyi olan uşaqlar və gənclər üçün inklüziv idman tədbiri keçirib - FOTOLAR

5 iyul — Ümumdünya Badminton Günü münasibətilə Yelo Bank və Azərbaycan Badminton Federasiyası birgə təşəbbüslə xüsusi tədbir təşkil edib. xəbər verir ki, badmintonun hər kəs üçün əlçatan və əyləncəli olduğunu göstərmək məqsədil

Milyonlarla uduşla "Poz-Qazan" əyləncəsi artıq OBA-da

"Azərlotereya"nın çox sevilən "Poz-Qazan" lotereya biletləri ilə böyük uduşlara aparan yol indi OBA-dan da keçir. Milyonlarla uduşlu "Poz-Qazan" biletləri 1500-dən çox OBA mağazasında şansl

Mingəçevirdə "8 Noyabr" Elektrik Stansiyasının açılış mərasimi baş tutub

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin iştirakı ilə Mingəçevirdə "8 Noyabr" Elektrik Stansiyasının açılışı keçirilib. xəbər verir ki, açılış mərasimində İtaliya Respublikasının şirkətlər və "Mad

Bu şəxslərin pensiyaya çıxma yaşı 65-ə qədər artırılır

Prokurorluq orqanlarında çalışan şəxslərin pensiyaya çıxma yaşı 65-ə qədər artırılır. xəbər verir ki, bununla bağlı məsələ Milli Məclisin bu gün keçirilən iclasında müzakirə edilən "Prokurorluq orqanlarında qulluq keçm

"Bank Respublika"dan şəhid övladlarına daha bir qayğlkeş addım - FOTOLAR

Ölkənin aparıcı və sosial məsuliyyətli banklarından biri olan "Bank Respublika"nın dəstəyi, "Cavad Xan" Tarix və Mədəniyyət Fondunun təşkilatçılığı ilə 30 iyun – 5 iyul 2025-ci il tarixlərində Göygöl rayonunu

18 nömrəli tam orta məktəbdə bullinqə qarşı maarifləndirmə sessiyaları keçirildi

Bullinq şagirdlərinpsixoloji sağlamlığını ciddi şəkildə pozan, onların inkişafına mənfi təsir göstərən,özlərinə inamını və sosial bacarıqlarını zədələyən hərəkətlərdir. Bu səbəbdən də bullinqin qarşısını almaq və məktəblərdəsağla

Unibankın İdarə Heyəti yenidən formalaşdırılıb

"Unibank" Kommersiya Bankı ASC-nin Səhmdarlarının İllik Ümumi Yığıncağının qərarına əsasən,Bankın İdarə Heyəti yenidən formalaşdırılıb. /

Bakcell'in brend strategiyası nüfuzlu Filip Kotlerin nəşrində

İnnovasiya və sürət lideri"Bakcell"in rebrendinq hekayəsi dünya şöhrətli marketinq nəzəriyyəçisiFilip Kotlerin "Müasir Marketinqin Əsasları" (Essentials of ModernMarketing) kitabında yer alacaq. Düny

AZAL-dan yenilik – Səfərlərinizi yeni onlayn xidmətlə daha rahat planlaşdırın

Azərbaycanın milli aviadaşıyıcısı AZAL sərnişinlərə səyahətlərini daha rahat və planlı şəkildə təşkil etməyə və qiymət dəyişikliklərindən qorunmağa imkan verən yeni onlayn funksiyanı təqdim edir. "Qiymətin sabitlənməsi"


yeni xeberler azerbaycan xeberleri son xeberler son xeberler bugun 2025 azerbaycan xeber saytlari bugünki xəbərlər xabarlar