Azercell diler şəbəkəsi üçün sertifikasiya proqramı keçirir

Xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsinə yönəlik xüsusi sertifikasiya prosesi ölkə bazarında ixtisaslı kadrların yetişdirilməsinə şərait yaradacaq
Abunəçilərinin gündəlik rabitə ehtiyaclarını rahat və operativ şəkildə qarşılamağı hədəfləyən ölkənin lider mobil operatoru "Azercell Telekom" istər ölkədə sosial təcrid şəraitinin tətbiq olunmasından əvvəl, istərsə də karantin şəraitində bütün mümkün platformalar üzərindən xidmət spektrini təmin etməyin öhdəsindən uğurla gəldi. Eyni zamanda, şirkət uzun illər Azərbaycanda müştəriyə xidmət mədəniyyəti sahəsində nümunəvi yanaşmanı qoruyub-saxlamaq məqsədilə əməkdaşların davamlı olaraq təlimatlandırılması kimi əhəmiyyətli məqamı da artıq onlayn formatda önə çəkdi. Azercell-in yüksək sosial məsuliyyətli bir qurum olmasının daha bir göstəricisi isə yalnız öz əməkdaşlarının deyil, çalışdığı tərəfdaşların da işçilərinin bilik və bacarıqlarının artırılması təşəbbüsləridir.
Bu baxımdan, 2020-ci ilin fevralından başlayan Diler Sertifikasiya Proqramı Azercell-in geniş diler şəbəkəsinin 300-dən artıq əməkdaşı üçün nəzərdə tutulub. 
Beynəlxalq səviyyəli rabitə təminatçılarının təcrübəsindən də faydalanaraq ölkədə ilk dəfə olaraq Azercell Telekom tərəfindən çoxsəviyyəli sertifikasiya proqramı tərtib olunaraq həyata keçirilməyə başladı ki, karantin şəraitində həmin təlimlər rahatlıqla onlayn formatda davam etdi.
Həmin təlimlər Azercell-in xidmət və məhsulları, sənədləşmə qaydaları, abunəçi əməliyyatları üçün müxtəlif proqram təminatlarının mənimsənilməsi, mobil şəbəkə texnologiyasının əsasları, informasiya təhlükəsizliyi qaydaları, müştəriyə xidmət bacarıqları, satış bacarıqları, onlayn satışın idarə edilməsi, eləcə də, müzakirə aparmaq bacarıqları, stressin idarə edilməsi və vaxtın idarə edilməsi kimi müasir işgüzar mühitdə vacib olan sahələri əhatə edir. 
Ölkədə fəaliyyət göstərən müxtəlif şirkətlər tərəfindən tanınan Azercell Akademiyası tərəfindən keçirilən proqramın əsas məqsədi Azercell-in xidmət sahəsində keyfiyyət standartlarının bütün diler məntəqələrində tətbiqi, uyğun olaraq müştəri təcrübəsi və müştəri məmnuniyyətinin yüksəldilməsi , əmək bazarı üçün ixtisaslaşmış kadrların yetişdirilməsi, ölkədə gənc nəsil üçün iş imkanlarının genişləndirilməsidir.
Azercell-in Diler Sertifikasiya Proqramının digər üstünlüyü isə bütün müvafiq sahə işçilərinə ölkədə ilk dəfə QR kodlu və müddətli Nailiyyət Sertifikatinın təqdim edilməsidir.
"Azercell Telekom" bundan sonra da müştəri xidmətləri və müştəri məmnuniyyətinin ən yüksək standartlara uyğunluğu, eləcə də peşəkar kadrların yetişdirilməsi istiqamətində fəaliyyətini davam etdirəcək.
Azercell diler şəbəkəsi üçün sertifikasiya proqramı keçirirAzercell diler şəbəkəsi üçün sertifikasiya proqramı keçirir

İqtisadiyyat     Baxılıb: 497   Tarix: 04 iyun 2021
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Xidmət əlçatanlığında ilk sırada olan banklar hansılardır? – Araşdırma

Azərbaycan bank sektorunda rəqabət getdikcə müştəri məmnuniyyəti və insanlara daha əlçatan olmaq üzərində cəmlənir. Banklar rəqəmsallaşmaqla yanaşı, xidmət şəbəkəsini də genişləndirərək maliyyə xidmətlərini ölkənin hər yerinə

AccessBank "Access2Success" layihəsinə dördüncü dəfə start verdiyini elan edir

AccessBank qadın sahibkarların biznes bacarıqlarını, idarəetmə qabiliyyətini və maliyyə savadlılığını artırmaq məqsədilə "Access2Success" layihəsinə növbəti dəfə start verdiyini elan edir. Layihə Avropa Yenidənqurm

Mütəxəssislər "iPhone Air" haqqında nə deyirlər?

Texnologiya dünyasında yeni dalğa yaranıb – Apple iPhone Air artıq təhlillər və ilk ekspert rəyləri ilə gündəmdədir. Apple yenidən fərqlənməyi bacardı: şirkət bu dəfə yüngül, incə və minimalizm üzərində qurulmuş iPhone Ai

Unibankdan "Zəfər kampaniyası": 0% komissiyalı kredit

Unibank Azərbaycan xalqını 8 Noyabr – Zəfər Gününün 5 illiyi münasibətilə təbrik edir!.  Bu böyük tarix xalqımızın birliyinin, qəhrəmanlığının və qürurunun simvoludur. Unibank bu böyük sevinci bölüşərək, müştərilərə bayram ruhunda xüsusi kredit kampaniyası təqdim edir. 

ADA ilə "Veysəloğlu"nun tərəfdaşlığı uğurla davam edir – Xeyriyyə məqsədli festival keçirilib

ADA Universitetinin nəzdində fəaliyyət göstərən ADA İbtidai Məktəbində artıq ənənə halını alan Payız festivalı – Məhsul bayramı böyük coşqu ilə qeyd edilib. xəbər verir ki, tarixən xalqımızın ənənələri sırasında xüsusi ye

Nüsrət İbrahimov: "Getdiyin ünvan məlum deyilsə, hansı yolla getməyinin heç bir mənası yoxdur

Sabah Zəfər Gününü qeyd edirik. Bu əlamətdar gündə Azərbaycan Qiymətləndiricilər Palatasının (AQP) sədri Nüsrət İbrahimovun da 67 yaşı tamam olur. AQP sədri ilə müsahibəmizdə bu əlamətdar günlər və digər mövzular ətrafınd

Birmarket ticarətçilərlə birgə ölkədə biznesi irəli aparır - FOTOLAR

Azərbaycanın aparıcı e-ticarət platforması Birmarket3 noyabr 2025-ci il tarixində Heydər Əliyev Mərkəzində Ticarətçilər Forumu keçirib. Forumun məqsədi ölkənin müxtəlif regionlarından olan ticarətçiləri bir araya gətirərə

BRAVO'da satılan qırımızı ətlərlə bağlı - AÇIQLAMA

Bakıda fəaliyyət gösətərən qəssabxanaların bir qisminin cərimələnməsi fonunda "Bravo" supermarketin "təhlükəsiz ət" başlığı ilə paylaşdığı video sosial şəbəkələrdə tənqidlə qarşılanıb. Bildirilib ki, "Bravo"

Dünya Bankı: Qızılın qiyməti 2027-ci ilə kimi artmaqda davam edəcək

Dünya bazarında qızılın orta qiyməti 2025-ci ildə 3400 dollar təşkil edəcək. Bu barədə Dünya Bankının hesabatında bildirilib. Qeyd edilib ki, bu il üzrə qızılın orta qiyməti 42,4% faiz artacaq. Dünya Bankı 2026-cı il üzr


azerbaycan xeberleri yeni xeberler son xeberler son xeber bugunun xeberleri kriminal xeberler en son xeberler bu gun