Azercell-in dəstəklədiyi "Uşaq Qaynar Xətti" son yarımildə 3000-ə yaxın zəng qəbul edib

Azercell-in dəstəklədiyi "Uşaq Qaynar Xətt" xidməti uşaqların sağlam mühitdə böyüməsi üçün iş başındadır
11 ildən artıqdır Azercell-in dəstəyilə fəaliyyət göstərən Azərbaycan "Uşaq Qaynar Xətt" xidməti (AUQX) cari ilin iyun ayı üçün hesabatını təqdim edib. Uşaqlara təmənnasız olaraq psixoloji və sosial yardım göstərən qaynar xətt xidmətinə bu ay ərzində 375 zəng daxil olub. Bunların böyük hissəsi hüquqi məsələlərlə (99 zəng) bağlı olub. Müraciətlər təhsil və psixoloji (cəmi 159 zəng), səhiyyə (35 zəng), sosial (24 zəng) və digər (58) sahələrlə bağlı olub. Müraciət edənlərin əksəriyyəti (241 zəng) ilk dəfə xidmətə zəng etdiklərini bildiriblər.
Azərbaycan "Uşaq Qaynar Xətt" xidmətinə iyun ayı boyunca həm böyüklər (248 zəng), həm də uşaqların özləri (115 zəng) müraciət ediblər. Xidmətdən yardım istəyən uşaqların 77-si qız, 38-i isə oğlan olub. Həmçinin sosial şəbəkələr üzərindən 12 anonim müraciət daxil olub.
Sözügedən dövr ərzində Azərbaycan "Uşaq Qaynar Xətt" xidmətinə daxil olan zənglər arasında psixoloji təzyiq halları, əməyin istismarı, etinasızlıqla bağlı müraciətlər də yer alır.
İyun ayında qaynar xəttə daxil olan müraciətlərlə əlaqədar 5 ailə ilə görüş təşkil edilib. Həmçinin fərdi və qrup şəklində 11 sosial-psixoloji reabilitasiya işi aparılıb. Uşaqlara tibbi dəstəyin göstərilməsi, səhiyyə xidməti ilə təmin olunması ilə bağlı 3 müraciət daxil olub ki, AUQX əməkdaşları bu uşaqların səhiyyə hüquqlarının təminatı üçün zəruri addımlar atıblar.
Ümumilikdə bu ilin ilk altı ayı ərzində "Uşaq Qaynar Xətt" xidmətinə 2761 zəng daxil olub. Bunların əksəriyyəti təhsil sahəsi (874 zəng), hüquqi (580 zəng), psixoloji (418 zəng), sosial (260 zəng), səhiyyə (172 zəng) və digər (457 zəng) sahələrə aid olub. 2020 zəng böyüklər, 621 zəng isə 18 yaşdan aşağı şəxslər tərəfindən daxil olub.
Altı ay ərzində qeydə alınan müraciətlərlə əlaqədar 39 ailə ilə görüş təşkil edilib, 105 sosial-psixoloji reabilitasiya işi aparılıb. Uşaqlarda əlillik dərəcəsinin müəyyən olunması, buna uyğun olaraq sosial müavinətin təyin edilməsi ilə bağlı 12 müraciət, xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların
müayinə və müalicəsi, onların səhiyyə hüquqlarının təmin olması ilə bağlı isə 13 müraciət daxil olub. Bu məsələlərlə əlaqədar müraciət edənlərə müavinətlərin təyin olunmasında dəstək göstərilib.
Bu aylar ərzində AUQX sosial şəbəkələr üzərindən də fəaliyyətini gücləndirməyə davam edib. Mərkəz əməkdaşları sosial şəbəkələrdən daxil olan müraciətləri də operativ şəkildə cavablandırıblar.
AUQX xidmətinin əməkdaşları yalnız daxil olan müraciətləri cavablandırmaq, onların həlli üzrə fəaliyyət göstərməklə kifayətlənmirlər. Xidmətin işinin bir qismini də maarifləndirmə təşkil edir. Bu aylar ərzində xidmət əməkdaşları onlayn vebinar və canlı yayımlar təşkil ediblər, beynəlxalq təlimlərdə iştirak ediblər. Təkcə iyun ayında 3 gün boyunca "Kompleks travmanın müalicəsi üçün Bağlılıq, Tənzimləmə və Səriştəlilik Çərçivəsi" mövzusunda beynəlxalq təlim təşkil edilib. Bu təlim iyul ayı ərzində də davam edəcək. Ümumilikdə 6 ay ərzində "Yeniyetməlik dövrünün psixoloji və fizioloji aspektləri", "İntihara son deyək!", "Özünü yalnız hissetmə sindromu" mövzularında onlayn tədbirlər keçirilib.
Qeyd edək ki, "Azercell Telecom" MMC-nin, UNİCEF Azərbaycanın və "Ümidli Gələcək" Sosial Təşəbbüslər İctimai Birliyinin birgə əməkdaşlığı ilə xidmətin yaradılmasında məqsəd ailədə hər hansı təzyiqə məruz qalan, həmyaşıdları ilə problem yaşayan, psixoloji və mənəvi yardıma ehtiyacı olan uşaqlara dəstək olmaq, onlara problemlərinin həllinin tapılmasında, sosial mühitə uyğunlaşmalarına yardım etməkdir. 2017-ci ildə Azercell şirkətinin təşəbbüsü və dəstəyi ilə Qaynar Xətt xidmətinin İOS və Android əməliyyat sistemləri üçün nəzərdə tutulan mobil tətbiqi də istifadəyə verilib.
Qaynar xəttə həm 116111 qısa nömrəsi, həm də Azercell nömrələrinə (050 680 22 80; 051 580 22 80; 051 880 11 80; 051 880 22 80) zənglə, habelə e-poçt xidməti ([email protected]), Facebook və Instagram sosial şəbəkələri, mərkəzin saytındakı canlı çat (www.childhelpline.az) və "ushaqqaynarxetti" mobil əlavəsi vasitəsilə müraciət etmək mümkündür.

İqtisadiyyat     Baxılıb: 377   Tarix: 27 iyul 2021
f Paylaş

Xidmetler [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Access2Success Lənkəranda qadın sahibkarların biznes bacarıqlarını inkişaf etdirməyə dəstək oldu

AccessBank qadın sahibkarlığının gücləndirilməsi istiqamətində həyata keçirdiyi regional "Access2Success: Biznes idarəçiliyinin əsasları" təşəbbüsünü bu dəfə Lənkəran şəhərində reallaşdırdı. xəbər verir ki, görüşd

Nüsrət İbrahimov: "Getdiyin ünvan məlum deyilsə, hansı yolla getməyinin heç bir mənası yoxdur

Sabah Zəfər Gününü qeyd edirik. Bu əlamətdar gündə Azərbaycan Qiymətləndiricilər Palatasının (AQP) sədri Nüsrət İbrahimovun da 67 yaşı tamam olur. AQP sədri ilə müsahibəmizdə bu əlamətdar günlər və digər mövzular ətrafınd

Bir ekosistemindən ticarət sənayesinin inkişafı üçün daha bir addım

Bir ekosisteminin e-ticarət platforması olan Birmarket, ölkədə biznes mühitinin inkişafına töhfə vermək məqsədilə tərəfdaşlarını Ticarətçilər Forumunda bir araya topladı. xəbər verir ki, 3 noyabr 2025-ci il tarixində ba

Trendyolmilla Kids: uşaqlar üçün rahat və etibarlı - FOTOLAR

Uşaqlar rahat geyinməyi xoşlayırlar. Paltar onları sıxmamalı, gün boyu sərbəst hərəkət etməyə imkan verməlidir. Valideynlər isə uşaqlarına geyim seçərkən rahatlıqla yanaşı, keyfiyyət və sağlamlıq meyarlarını da əsas götürürlər.  

İpoteka ilə bağlı qərar - BUNDAN SONRA

İpotekaya dair tələblərin ödənilməsində üstünlük hüququnun dəyişdirilməsi mexanizmi təkmilləşdirilir. Bu barədə məsələ Milli Məclisin bugünkü iclasında müzakirə edilən "İpoteka haqqında" qanunda dəyişiklik edilməs

Biznesini böyütmək artıq daha əlçatandır

Hər sahibkarın arzusu var – biznesini böyütmək, yeni imkanlar yaratmaq və daha çox gəlir qazanmaq. Amma çox vaxt bu arzuların qarşısında maliyyə çətinlikləri dayanır. Yelo Bank sahibkarların gündəlik ehtiyaclarını anlayara

BRAVO'da satılan qırımızı ətlərlə bağlı - AÇIQLAMA

Bakıda fəaliyyət gösətərən qəssabxanaların bir qisminin cərimələnməsi fonunda "Bravo" supermarketin "təhlükəsiz ət" başlığı ilə paylaşdığı video sosial şəbəkələrdə tənqidlə qarşılanıb. Bildirilib ki, "Bravo"

Berlin Türk-Alman İşəgötürənlər Birliyində Marsol Group nümayəndələrinin iştirakı ilə işgüzar görüş keçirilib - FOTOLAR

Azərbaycanlı sahibkarların beynəlxalq əlaqələrinin inkişaf etdirilməsi və Avropa bazarlarında əməkdaşlıq imkanlarının genişləndirilməsi məqsədilə həyata keçirilən Marsol Group-un Avropa səfəri çərçivəsində 26 oktyabr tarixind

8300 mAh batareyaya malik, sarsılmaz HONOR X9d artıq satışdadır - FOTOLAR

7 noyabr 2025 tarixində yeni HONOR X9d smartfonunun Azərbaycanda rəsmi satışı başladı. Bu model rekord göstəriciyə malik 8300 mAh silikon-karbon batareyası ilə təchiz edilmiş möhkəm cihazdır. xəbər verir ki, HONOR X9d qabaqcı


yeni xeberler azerbaycan xeberleri son xeberler cəbhədən son görüntülər hava durumu qurban bayrami 2025 azerbaycanda son xeberler