Azercell-in dəstəklədiyi "Uşaq Qaynar Xətti" son yarımildə 3000-ə yaxın zəng qəbul edib

Azercell-in dəstəklədiyi "Uşaq Qaynar Xətt" xidməti uşaqların sağlam mühitdə böyüməsi üçün iş başındadır
11 ildən artıqdır Azercell-in dəstəyilə fəaliyyət göstərən Azərbaycan "Uşaq Qaynar Xətt" xidməti (AUQX) cari ilin iyun ayı üçün hesabatını təqdim edib. Uşaqlara təmənnasız olaraq psixoloji və sosial yardım göstərən qaynar xətt xidmətinə bu ay ərzində 375 zəng daxil olub. Bunların böyük hissəsi hüquqi məsələlərlə (99 zəng) bağlı olub. Müraciətlər təhsil və psixoloji (cəmi 159 zəng), səhiyyə (35 zəng), sosial (24 zəng) və digər (58) sahələrlə bağlı olub. Müraciət edənlərin əksəriyyəti (241 zəng) ilk dəfə xidmətə zəng etdiklərini bildiriblər.
Azərbaycan "Uşaq Qaynar Xətt" xidmətinə iyun ayı boyunca həm böyüklər (248 zəng), həm də uşaqların özləri (115 zəng) müraciət ediblər. Xidmətdən yardım istəyən uşaqların 77-si qız, 38-i isə oğlan olub. Həmçinin sosial şəbəkələr üzərindən 12 anonim müraciət daxil olub.
Sözügedən dövr ərzində Azərbaycan "Uşaq Qaynar Xətt" xidmətinə daxil olan zənglər arasında psixoloji təzyiq halları, əməyin istismarı, etinasızlıqla bağlı müraciətlər də yer alır.
İyun ayında qaynar xəttə daxil olan müraciətlərlə əlaqədar 5 ailə ilə görüş təşkil edilib. Həmçinin fərdi və qrup şəklində 11 sosial-psixoloji reabilitasiya işi aparılıb. Uşaqlara tibbi dəstəyin göstərilməsi, səhiyyə xidməti ilə təmin olunması ilə bağlı 3 müraciət daxil olub ki, AUQX əməkdaşları bu uşaqların səhiyyə hüquqlarının təminatı üçün zəruri addımlar atıblar.
Ümumilikdə bu ilin ilk altı ayı ərzində "Uşaq Qaynar Xətt" xidmətinə 2761 zəng daxil olub. Bunların əksəriyyəti təhsil sahəsi (874 zəng), hüquqi (580 zəng), psixoloji (418 zəng), sosial (260 zəng), səhiyyə (172 zəng) və digər (457 zəng) sahələrə aid olub. 2020 zəng böyüklər, 621 zəng isə 18 yaşdan aşağı şəxslər tərəfindən daxil olub.
Altı ay ərzində qeydə alınan müraciətlərlə əlaqədar 39 ailə ilə görüş təşkil edilib, 105 sosial-psixoloji reabilitasiya işi aparılıb. Uşaqlarda əlillik dərəcəsinin müəyyən olunması, buna uyğun olaraq sosial müavinətin təyin edilməsi ilə bağlı 12 müraciət, xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların
müayinə və müalicəsi, onların səhiyyə hüquqlarının təmin olması ilə bağlı isə 13 müraciət daxil olub. Bu məsələlərlə əlaqədar müraciət edənlərə müavinətlərin təyin olunmasında dəstək göstərilib.
Bu aylar ərzində AUQX sosial şəbəkələr üzərindən də fəaliyyətini gücləndirməyə davam edib. Mərkəz əməkdaşları sosial şəbəkələrdən daxil olan müraciətləri də operativ şəkildə cavablandırıblar.
AUQX xidmətinin əməkdaşları yalnız daxil olan müraciətləri cavablandırmaq, onların həlli üzrə fəaliyyət göstərməklə kifayətlənmirlər. Xidmətin işinin bir qismini də maarifləndirmə təşkil edir. Bu aylar ərzində xidmət əməkdaşları onlayn vebinar və canlı yayımlar təşkil ediblər, beynəlxalq təlimlərdə iştirak ediblər. Təkcə iyun ayında 3 gün boyunca "Kompleks travmanın müalicəsi üçün Bağlılıq, Tənzimləmə və Səriştəlilik Çərçivəsi" mövzusunda beynəlxalq təlim təşkil edilib. Bu təlim iyul ayı ərzində də davam edəcək. Ümumilikdə 6 ay ərzində "Yeniyetməlik dövrünün psixoloji və fizioloji aspektləri", "İntihara son deyək!", "Özünü yalnız hissetmə sindromu" mövzularında onlayn tədbirlər keçirilib.
Qeyd edək ki, "Azercell Telecom" MMC-nin, UNİCEF Azərbaycanın və "Ümidli Gələcək" Sosial Təşəbbüslər İctimai Birliyinin birgə əməkdaşlığı ilə xidmətin yaradılmasında məqsəd ailədə hər hansı təzyiqə məruz qalan, həmyaşıdları ilə problem yaşayan, psixoloji və mənəvi yardıma ehtiyacı olan uşaqlara dəstək olmaq, onlara problemlərinin həllinin tapılmasında, sosial mühitə uyğunlaşmalarına yardım etməkdir. 2017-ci ildə Azercell şirkətinin təşəbbüsü və dəstəyi ilə Qaynar Xətt xidmətinin İOS və Android əməliyyat sistemləri üçün nəzərdə tutulan mobil tətbiqi də istifadəyə verilib.
Qaynar xəttə həm 116111 qısa nömrəsi, həm də Azercell nömrələrinə (050 680 22 80; 051 580 22 80; 051 880 11 80; 051 880 22 80) zənglə, habelə e-poçt xidməti ([email protected]), Facebook və Instagram sosial şəbəkələri, mərkəzin saytındakı canlı çat (www.childhelpline.az) və "ushaqqaynarxetti" mobil əlavəsi vasitəsilə müraciət etmək mümkündür.

İqtisadiyyat     Baxılıb: 347   Tarix: 27 iyul 2021
f Paylaş

Xidmetler [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Umico kredit xəttinin istifadəçiləri üçün xüsusi kampaniya: komissiyasız alış-veriş imkanı

Umico, müştərilərinin alış-veriş təcrübəsini daha sərfəlivə rahat etmək məqsədilə xüsusi kampaniyaya start verir. xəbər verir ki, 25 may 2025-ci iltarixinədək qüvvədə olacaq kampaniya çərçivəsində Umico kredit xətti istifadəçiləri1

"Bank Respublika"dan növbəti uğur

"Baank Respublika", Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankının (EBRD) Ticarətə Yardım Proqramı (Trade Facilitation Programme – TFP) çərçivəsində 2024-ci il üzrə "Azərbaycanda ən fəal emitent-bank" mükafatın

Kreditlərinizi "Unibank"a gətirin – komissiya 0%, illik faiz dərəcəsi cəmi 9.5%-dən başlayır

"Unibank"ınhəkimlərə, müəllimlərə və bank əməkdaşlarına xüsusi təklifi var. Təhsil, səhiyyəvə bank sektorunda çalışanlar digər banklardakı kreditlərini "Unibank"a gətirərək,çox sərfəli faizlə və 0 % komissiy

DGK ölkəyə idxalın kəskin artmasının səbəbini AÇIQLADI

Bu ilin yanvar-aprel aylarında Azərbaycanın idxalının dəyərinin ötən ilin eyni dövrünə nisbətən 2 milyard 667,9 milyon ABŞ dolları və yaxud 48,8 % artması, bununla da xarici ticarətdəki müsbət saldonun illik müqayisədə 4,1

TuranBank "Yaşıl ASAN" proqramı çərçivəsində ekoloji layihəni uğurla başa vurub - FOTOLAR

Ölkənin aparıcı banklarından biri olan TuranBank ASC "ASAN Könüllüləri"nin "Yaşıl ASAN" ekoloji proqramı çərçivəsində kağız tullantılarının toplanması və onların təkrar emalına yönəlmiş ekoloji layihən

Azər Türk Bankdan uşaqlar üçün 20% cashback kampaniyası

Dövlət bankı Azər TürkBank Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günü münasibətilə atb Junior kartı ilə ödənişlərüzrə yeni kampaniyaya başlayır. xəbər verir ki, 1 iyun 2025-ci il tarixindən etibarənölkə daxilindəki:. ·əyləncə mərkəzlərində

1600 manatadək artırılan müavinət kimlərə ödənilir?

"Bu ildən məbləği artırılan birdəfəlik müavinətlərdən biri də cəza çəkməkdən azad edilmiş tibbi və sosial yardıma ehtiyacı olan şəxslərə olan ödənişdir. Belə ki, minimum əməkhaqqının artırılması ilə bağlı olaraq bu müavinəti

"Bakcell" süni intellekt təlimi təşkil etdi - FOTOLAR

İnnovasiya və sürət lideri "Bakcell" media nümayəndələrinə "Süni intellektin iş mühitində tətbiqi" mövzusunda növbəti təlim təşkil edib. Ümumdünya Telekommunikasiya və İnformasiya Cəmiyyəti Günü çərçivəsind

Yelo Bank-ın növbəti rəqəmsal filialı Zabratda - FOTOLAR

Yelo Bankxidmət dairəsini genişləndirməkdə davam edir. xəbər verir ki, bu dəfə Bank paytaxtın Zabratqəsəbəsində müasir və rəqəmsal konseptli yeni filialını müştərilərin ixtiyarına verdi. Yelo-nun "Parlaq bankçılıq"


son xeberler azerbaycan xeberleri yeni xeberler cebheden xeberler son xeberler bugun 2025 azerbaycan az xeber bugünkü son xəbərlər