Bakı yollarını tıxacdan xilas etməyin YOLLARI: "Bunları etsək, düzələcək
Bakının problemlərini sıralasaq heç şübhəsiz ilk ağıla gələn hərgün yaşadığımıztıxac problemi ilk sıranı tutacaq.
Dövlət tərəfindən nəqliyyat infrastrukturunun inkişafına nə qədər maliyyə ayrılsa da, bu problemə illərdir ki, çıxış yolu tapan olmur.
Nəzərə alsaq ki, pandemiyanın ölkədə nisbətən səngiməsi bir çox sahələrin yenidən bərpa olunmasına səbəb olub.
Uzun müddətdir ki,distant formada davam edən məktəb və universitetlərdəki dərslərin əyani formada tədris olunması, regionlardan Bakıyaxeyli sayda tələbənin axınetməsi və bir sıra digər səbəblər yenidən tıxacların artmasına gətiribçıxardır.
Bəs, problem nədən qaynaqlanır və bu istiqamətdəkimlər iş görməlidir?
Azxeber.com-a açıqlamasında nəqliyyatinfrastrukturu üzrə ekspert Yasin Mustafayev məsələyə münasibətini bildirib. Onunsözlərinə görə, problemin həllinə daha böyük layihələr, tunellər vasitəsilənail olmaq olar: "Hamıya məlumdur ki, bu problem son illərin aktual məsələlərindəndir.Hətta indi paytaxtda pikolmayan vaxtlarda da tıxaclar yaranır. Həm məktəb və universitetlərin, həm işyerlərinin açılması buna daha çox təsir etdi. Məsələyə geniş aspekdən baxmaqlazımdır. Bir yerdə bir körpü tikmək, bir küçə genişləndirmək lokal yanaşmalardır.Xəritəni qarşıya qoyub şəhərin mərkəzinə və geriyə həllər tapılmalıdır. Məsələninhəlli yollarından biri yeni tunellərin tikilməsidir. Biz bir neçə il əvvəl təkliflərvermişdik, amma hələ də cavab verən olmayıb. İçərişəhər metrosu istiqamətindənBadamdar istiqamətinə təxmini 2 kilometrlik bir tunellə problem xeyli həll etmişola bilərdik. Bundan başqa şəhərin mərkəzindən, 20 yanvar metrosu ətrafından kənarərazilərə tunellər vasitəsilə maşınların sıxlığını xeyli azaltmış olarıq. Çünkiböyük şəhərlərdə tıxac problemini ancaq bu cür həll etmək olar".
Ekspert onu da qeyd edibki, Bakının nəqliyyatişinin düzgün qurulması çox böyük araşdırma tələb edir:"Düzdür, bəzi məsələlər də var ki, ictimai nəqliyyatdan geniş istifadə etməyə təşviq etmək və ya velisopedyollarının açılması ilə insanları şəxsi avtomobil almaq və ya istifadə etməksevdasından xilas edə bilərik. Düzdür, bunları da həll etməklazımdır, ancaq bu yenə dəköklü islahat olmayacaq. Bildiyimiz kimi, Azərbaycanın inkişaf sürəti yüksəkdir,ölkədə avtomobilparkında 1 milyon 400 mindən çox avtomobil var. Nəzərə alaq ki, bu artım tempi hələ də davamedir. Yəni bu çoxalma qarşısında daha böyük layihələr həyata keçirmək lazımdır.Dediyim kimi yeni tunellərə şəhərimizdə ehtiyac var".
Aydın Nuri