Bank kartlarının onlayn sifarişi zamanı hansı problemlər və niyə yaranır? - AÇIQLAMA
Texnologiyanın inkişafı bütün məsələləri onlayn qaydada həll etmək imkanı yaradır. Bu imkanlar ən çox da bank sektoruna aid edilir. Nağdsız ödənişlərin artdığı bir dövrdə bank kartlarından istifadə ölkəmizdə də geniş yayılıb. Buna görə də banklar kart sifarişini günü-gündən sadələşdirir. Belə ki, əksər banklar müştərilərinə onlayn qaydada kart sifariş etmək imkanı yaradıb. Lakin bəzən müştərilər kart sifarişi zamanı müəyyən çətinliklərlə rastlaşır. Məsələn vətəndaşlar Rabitəbankdan onlayn qaydada "Kartmane" sifariş etsələr də, müəyyən müddətdən sonra bankdan onlarla əlaqə saxlanılmadığını və kartlarının hazır olub-olmadığı haqda heç bir məlumat verilmədiyini bildirirlər. Bəs bu cür hallar niyə yaşanır?
Mövzu ilə bağlı ilk olaraq "Rabitəbank"la əlaqə saxladıq. Bankın Kəmalə adlı əməkdaşı bildirdi ki, müəyyən filiallar var ki, onları seçərkən müştəriyə geri dönüş olunmur:
"Onlayn sifariş zamanı mobil nömrə qeyd olunur. Müəyyən filiallar var ki, həmin filialları seçərkən müştəriyə geri dönüş edilmir. Lakin sifariş birbaşa aidiyyəti filiala yönəldilir. Kart hazır olduqda bankdan müştəriyə sms göndərilir. Əgər sms gəlmirsə yüksək ehtimalla həmin sifariş banka daxil olmayıb. Belə olan təqdirdə müştərinin müraciəti əsasında mobil nömrə və müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsinin FİN kodu ilə yoxlayırıq. Problem araşdırılır və məsələ həll olunur".
Maliyyə məsələləri üzrə ekspert Cəfər İbrahimli isə bildirib ki, banklar həmin kartı dərhal hazırlaya bilir:
"Kimsə kart almaq üçün ilk dəfə banka müraciət edirsə o bankın yeni müştərisi olur. İndiki dövrdə ASAN imza ilə sənədlər təsdiq edilir. Sifariş qəbul edildikdən sonra kartın hazırlanması bank üçün ciddi problem deyil. Banklar həmin kartı dərhal hazırlaya bilir. Problem varsa müştəri bankla əlaqə saxlamalıdır. Şəxsiyyət vəsiqəsi, bank hesabının açılması ilə bağlı müqavilə imzalı şəkildə banka təqdim olunmalıdır. Bu sənədlər hazır olduqdan sonra ciddi məsələ qalmır. Onlayn müraciət zamanı bəzən yanlışlıq qeydə alınır. Bu, işçinin xətası da ola bilir. Yaxud da problem müəyyən texniki səbəbdən də yaranır. Bank sifarişi görmədiyi üçün məlumatı təsdiq edə bilmir. Belə olan hallarda müştəri xidməti ilə əlaqə saxlayıb müvafiq dəqiqləşdirmə aparmalıdır. Bəzən sifarişlər spama düşür və görünmür".
Şəbnəm Mehdizadə,
KONKRET.az
Turlar.az [newsid: 0-123300]