Bu qidalar beynimizi məhv edir - DİQQƏT

Bu qidalar beynimizi məhv edir - DİQQƏTBu gün qida asılılığı böyüklərin 14%-ni, uşaqların isə 15%-nə təsir edən ciddi problemə çevrilib.
KONKRET.az xəbər verir ki, bu asılılıq əsasən, son 50 ildə geniş yayılmış və insanları daha çox yağ və şəkərlə zəngin qidalar yeməyə təşviq edən qidalanma tendensiyalarının nəticəsidir.
Tədqiqatçılar vurğulayır ki, artıq emal edilmiş qidalar dopamin hormonunun sərbəst buraxılmasını stimullaşdırmaqla insanın daha çox istehlak etməsinə səbəb olur. 2022-ci ilin mart ayında bu sahədə aparılan araşdırmanın müəllifləri, bu tip qidaların alkoqol və tütün məhsulları kimi ölümlərə səbəb ola biləcəyini göstərdilər. Miçiqan Universitetinin psixologiya professoru Eşli Gearhardt qeyd edir ki, bu məhsullar insanların beynini sürətli və təsirli şəkildə manipulyasiya edərək asılılıq yaradır.
Yağ və şəkərlə zəngin qidaların beyinə təsiri olduqca mürəkkəbdir. Bu təsirin əsas mexanizmlərindən biri dopamin hormonunun sərbəst buraxılmasıdır. Dopamin insanı təkrarlanan davranışlara təşviq edir və onun səviyyəsinin yüksək olması həmin davranışların davamlılığını təmin edir. Aparılan araşdırmalara görə, bu cür qidalar beynin mükafatlandırma sistemində dopamin səviyyəsini normadan 200% daha yüksək artırır.
Hazırda mütəxəssislər bu problemin həlli yollarını araşdırır. Gearhardt hesab edir ki, yüksək emal edilmiş qidalara qarşı mübarizə aparmaq üçün siqaret istehlakını azaltmaq məqsədilə tətbiq olunan metodlardan istifadə etmək olar. Bu isə həm qiymətlərin artırılmasını, həm də marketinqin məhdudlaşdırılmasını əhatə edə bilər. Eyni zamanda, insanların bu qidaların sağlamlığa təsirindən daha yaxşı xəbərdar olması üçün maarifləndirmə işlərinin genişləndirilməsi təklif olunur./milliaz

Sağlamlıq       Tarix: 27 yanvar 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Bu kartofları yeməyin – Zəhərlənmə riski var

Yaz aylarına yaxın evdə saxlanılan kartoflarda cücərmə və qabığın yaşıllaşması halları artır. xəbər verir ki, mütəxəssislər xəbərdarlıq edir ki, belə kartofları sadəcə təmizləyib istifadə etmək sağlamlıq üçün təhlükəli ol

Yayda ən çox 3-4 dəfə kabab yeyə bilərsiniz - SƏBƏB

Əti açıq odda qızartmaqla kabab şəklində yemək orqanizmə zərərlidir. Ona görə də kababı yayda ən çox üç dəfə – ayda bir dəfə yesəniz, sağlamlığınıza zərər verməz. KONKRET. -a istinadən xəbər verir ki, bu fikri Perm Mill

İnfarktın qarşısını almaq üçün vacib QAYDALAR

"Mütəmadi testlər infarktın qarşısını almağa kömək edə bilər. Bunlara lipidoqrammanı (xolesterin və onun fraksiyalarının göstəricisi), eləcə də qanda qlükoza səviyyəsini nəzarətdə saxlamaq daxildir". -a istinadə

COVID-19-dan ölənlərin sayı 7 milyonu keçdi

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının (ÜST) məlumatına görə, indiyədək dünya üzrə COVID-19-dan ölənlərin sayı 7 milyon 115 min 86 nəfərə çatıb. KONKRET.aztrend-ə istinadən xəbər verir ki, ÜST-nin məlumatına əsasən, qlobal miqyasd

Peyğəmbərin təriflədiyi toxum: Hər gün 2-3 ədəd

"Qara toxum" hesab edilən və Peyğəmbərimiz Məhəmməd (s.ə.s.) tərəfindən tövsiyə edilən çörək otu əsrlər boyu şəfa mənbəyi kimi istifadə edilib.   -a istinadən xəbər verir ki, Səhih Müslim və Buxariyə görə, Peyğəmbərimi

D vitamininin ən yaxşı növü: Bunu içməlisiniz

D vitamini bədənimizin düzgün işləməsi üçün lazım olan vacib qida maddələrindən biridir. Sağlam sümükləri, dişləri və əzələləri qorumaq üçün lazım olan fosfat və kalsium miqdarını tənzimləməyə kömək edir. Lazım olan D vitaminini

Xərçəng riskini azaldan orqan - Alimlərdən yeni kəşf

Tibb dünyasında uzun illərdir yetişkinlərdə funksiyasını itirdiyi düşünülən və bəzən cərrahi yolla çıxarılan timus vəzinin əslində immun sistemini gücləndirərək xərçənglə mübarizədə və ürək sağlamlığında önəmli rol oynadığ

Təhlükəli xəstəliklərdən qoruyan - Ucuz çay

Çobanyastığı çayı antioksidant, antimikrob və iltihab əleyhinə xüsusiyyətlərə malikdir və təhlükəli xəstəliklərin inkişaf riskini azaltmağa kömək edir. Fərdi əks göstərişlər olmadığı təqdirdə, çobanyastığı çayı kofeinlə zəngi

Alimlər təsdiqlədi: Bizi kökəldən əsas qida bu imiş

Hətta qida rasionunun ümumi kalori miqdarı dəyişməsə belə, bəzi məhsullar bədən çəkisinin sürətlə artmasına birbaşa təsir göstərir. Yapon mütəxəssislər müəyyən ediblər ki, gündəlik qidalanmada çörəyin payının çox olması piylənm


son xeberler azerbaycan xeberleri yeni xeberler ən son xəbərlər bugün son xeberler bugun xeberler bu gun kriminal bugun