Bu qidalar ürək üçün zərərlidir

Bu qidalar ürək üçün zərərlidirYüksək miqdarda ultra işlənmiş qida istehlakı ciddi ürək problemləri riskini əhəmiyyətli dərəcədə artırır.
azxeber.com Milli.az-a istinadən xəbər verir ki, nəticələr Amerika Kardiologiya Kollecinin İllik Elmi Toplantısında təqdim edilib.
Araşdırmaya görə, gündə doqquz porsiyondan çox ultra işlənmiş qida qəbul edən şəxslərin ciddi ürək problemi yaşama ehtimalı gündə bir porsiyon qəbul edənlərlə müqayisədə 67% daha yüksəkdir. Ultra işlənmiş qidalara cips, dondurulmuş yeməklər, işlənmiş ət məhsulları, şəkərli içkilər və s. daxildir.
Tədqiqatda 45-84 yaş arası 6 814 şəxsin məlumatları analiz olunub. Qidalar dörd kateqoriyaya bölünüb: az işlənmiş və ya təbii, orta dərəcədə işlənmiş, ultra işlənmiş və digər. Gündə orta hesabla 9,3 porsiya ultra işlənmiş qida qəbul edənlər, 1,1 porsiya qəbul edənlərlə müqayisədə koronar ürək xəstəliyi, infarkt və insult riskində 67% artım nümayiş etdiriblər.
Tövsiyə edilir ki, riskin azaldılması üçün istehlak olunan qida növünə diqqət yetirmək və qida etiketlərini oxumaq vacibdir. Etiketlər, ultra işlənmiş qidalarda daha yüksək olan şəkər, duz, yağ və karbohidrat miqdarını göstərir. Daha sağlam alternativlər arasında sadə yulaf, qoz-fındıq, paxlalılar və meyvə-tərəvəz məhsulları yer alır.

Sosial     Baxılıb: 323   Tarix: 29 mart 2026
f Paylaş

Tezbazar.az elanlar sayti [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Bitcoin sürətlə ucuzlaşır - İnvestorlar bazardan qaçır

Kriptovalyuta bazarında satışlar güclənib, qorxu indeksi 21 bəndə düşüb. KONKRET.azxəbər verir ki, qlobal kriptovalyuta bazarının kapitallaşması son 24 saatda 1,79% azalaraq 2,25 trilyon dollara enib. "Bitcoin"i

Yaşı 50-dən yuxarı olanların NƏZƏRİNƏ

Son illərdə 50 yaşdan sonra bəzi ixtisaslar üzrə iş tapmaq xeyli çətinləşib. Belə çətinliklə üzləşənlər bir çox hallarda yeni peşəyə yiyələnməyə çalışırlar. Təbii ki, belə vəziyyətdə əmək bazarının tələblərini öyrənmək vacibdir

Qanuna tabe olmayan sürücü saxlanıldı

Binəqədi rayonu ərazisində axtarışda olan "Hyundai" markalı, 99-QP-750 dövlət qeydiyyat nişanlı avtomobilə yol polisi əməkdaşları tərəfindən "saxla" işarəsi verilib. Bakı Şəhər Dövlət Yol Polisi İdarəsini

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

Pişik və ya itlə eyni yataqda yatmaq sağlamlıq və yuxu keyfiyyəti baxımından müəyyən risklər yarada bilər. -a istinadən xəbər verir ki, araşdırmalara görə, Niderlandın Utrext Universitetində aparılan tədqiqat ən böyük təhlükəni

Cəlilabad sakinini ot yükləyərkən ilan sancdı

Cəlilabad rayonunun Məlikəasımli kəndində 30 yaşlı sakin Vasif Fərhad oğlu Yayhəyev ilan sancması nəticəsində xəsarət alıb. Hadisə maşına ot yüklənən zaman qeydə alınıb. Məlumata görə, otluq sahədən çıxan ilan şəxsin əlində

Leyla Əliyeva və Arzu Əliyeva 11 nömrəli inteqrasiya təlimli internat tipli ümumtəhsil məktəbində olublar - FOTO

Heydər Əliyev Fondunun vitse-prezidenti, IDEA İctimai Birliyinin təsisçisi və rəhbəri Leyla Əliyeva və Bakı Media Mərkəzinin rəhbəri Arzu Əliyeva 1 İyun - Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günü münasibətilə 11 nömrəli inteqrasiy

Bakıda güclü yanğın başlayıb

Bakıda güclü yanğın başlayıb. "Report"a istinadən xəbər verir ki, hadisə Maştağa qəsəbəsi ərazisində qeydə alınıb. Fövqəladə Hallar Nazirliyinin yanğınsöndürmə qüvvələri müvafiq ünvanda operativ tədbirlər həyat

Manat risk altına düşə bilər - Devalvasiya ilə bağlı MÜHÜM PROQNOZ

Son dövrlərdə dünya iqtisadiyyatında baş verən proseslər, enerji bazarlarındakı dəyişikliklər və qlobal maliyyə riskləri fonunda Azərbaycanda manatın sabitliyi ilə bağlı müzakirələr yenidən gündəmə gəlib. Bəs hazırkı şəraitd

Tibb işçilərinin əmək haqları ilə bağlı yenilik - İlk dəfə

TƏBİB tabeli tibbi müəssisələrində bu gün – ayın 1-də ilk dəfə olaraq bütün tibb müəssisələrinə əməkhaqları tam şəkildə köçürülüb. . -a istinadən xəbər verir ki, artıq bu ay əməkhaqları ödənilməsində dəyişiklik tətbiq olunu


son xeberler yeni xeberler azerbaycan xeberleri cəbhədən xəbərlər cəbhədən son xeber kriminal qarabag