Heydər Süleymanov: "Mobil POS xidməti nağdsız ödənişlərin inkişafına müsbət töhfə verəcək
Birneçə gün əvvəl Kapital Bank hüquqi şəxs və fərdi sahibkarlara Azərbaycanda ilkdəfə yeni Mobil POS xidmətini təqdim etdi. Yeni layihə ölkədə nağdsız ödənişlərinartırılmasına, həmçinin rəqəmsal bank xidmətlərinin inkişafına müsbət təsir edəcək.Layihənin özəllikləri, üstünlükləri, tətbiqi barədə olan məqamlara aydınlıq gətirmək üçün Kapital Bank-ın KOS və korporativ bankçılıq sahəsinin lideri HeydərSüleymanovdan müsahibə aldıq.
-Heydər müəllim, yeni təqdim edilən Mobil POS xidmətininəsas üstünlükləri nədən ibarətdir?
-Kapital Bank tərəfindənİqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidməti və Visa şirkəti ilə birgə təqdimedilən bu xidmət vasitəsilə artıq sahibkarlar ənənəvi POS-terminal əvəzinəkartlardan, ağıllı saatlardan, stikerlərdən və digər təmassız ödənişüsullarından ödənişləri smartfonları vasitəsilə qəbul edə biləcəklər. Əgərindiyədək nağdsız ödəniş qəbul etmək üçün POS-terminal cihazını əldə etmək və filialagələrək digər bankdaxili prosedurları yerinə yetirmək lazım idisə, indi artıqtam onlayn formada müraciət edib, smartfonu POS-terminal cihazına çevirməkolar. "Visa Tap to phone" texnologiyası əsasında işləyən bu xidmət IBA Groupbeynəlxalq İT şirkəti tərəfindən hazırlanıb. Əminəm ki, Mobil POS xidmətinağdsız ödənişlərin inkişafına müsbət töhfə verəcək.
-Yeni xidmət əsasən kimlər üçün nəzərdə tutulub vəMobil POS-a qoşulmaq üçün hər hansı bir xüsusi şərtlər varmı?
-Əsasən ticarətvə xidmət sektorunda fəaliyyət göstərən kiçik sahibkarlar – bərbərlər, dərzilər,kuryerlər, taksi sürücüləri, ayaqqabı təmiri ilə məşğul olanlar, köşk sahibləri,qida sektorunda çalışanlar, kiçik ticarət, meyvə-tərəvəz satanlar və digər şəxslərbizim əsas hədəf kütləmizdir. Bu yeniliyi tətbiq etməklə əlavə POS-terminalqurğusunu əldə etməyə, həmçinin onun daşınmasa ehtiyac yoxdur. İlkin mərhələdəxidmətdən yararlanmaq üçün Kapital Bank müştərisi olmaq mütləqdir. Xidmətəqoşulmaq üçün Kapital Bank filiallarına gəlmədən, Müştəri Bank mobil tətbiqivasitəsilə onlayn formada tam olaraq pulsuz qeydiyyatdan keçmək olar. Mobil POSvasitəsilə ödəniş qəbul etmək və həmçinin, əməliyyat tarixçəsinə və mövcudMobil POS terminallarının məlumatlarına baxmaq olar. Bundan başqa Android əməliyyatsisteminə məxsus və NFC modulu dəstəkləyən smartfona sahib olmaq lazımdır.
-Mobil POS-la ödəniş etdikdən sonra alıcılara qəbz təqdimedilirmi?
-Təbii ki, qəbztəqdim edilir. Bunun üçün 3 üsul mövcuddur: müştəri mobil nömrəsini və yaelektron poçt ünvanını satıcıya təqdim etməklə, həmçinin ödəniş etdikdən sonrayaradılan xüsusi QR-ı skan etməklə elektron qəbzi telefonunun yaddaşındasaxlaya bilir.
-Bəs sahibkarlar bu xidmətə Müştəri Bank-dan necəqoşula bilərlər?
-Xidmətəqoşulmaq üçün Müştəri Bank mobil tətbiqindən şirkətin və istifadəçilərinmüvafiq məlumatlarını qeyd etdikdən sonra, sifariş ASAN İmza vasitəsilə səlahiyyətlişəxs tərəfindən imzalanmalıdır. Qoşulma tamamlandıqdan sonra bu haqda səlahiyyətlişəxsə e-mail və bildiriş göndərilir.
Qeyd edim ki, Müştəri Bankvasitəsilə rahat və təhlükəsiz şəkildə bir sıra xidmətlərdən istifadə etməkmümkündür: təcili köçürmələr, büdcə ödənişləri, cari hesabın tam onlayn şəkildəaçılması, əməkhaqqı layihəsinə qoşulma, əməkhaqqı kartlarına mədaxil, əməkhaqqıkartlarının sifarişi və çatdırılması biznes və sahibkar kartlarının sifarişi,ölkə daxili və ölkə xarici nağdsız köçürmələr, konvertasiya əməliyyatları,hesablara nəzarət, çıxarışların əldə edilməsi, sərəncamlar haqqında məlumat, QRvasitəsilə nağdlaşma, Kliklə ödə xidməti, onlayn kredit məhsulları sifarişi – overdraft,kredit, qarantiya, sürətli tender və s. Müştəri Bank-a qoşulmaq üçün linkinə keçid etmək və ya (+99 412) 310 09 99 nömrəsi ilə əlaqəsaxlamaq kifayətdir. Müştəri Bank sistemi vasitəsilə həyata keçirilən bütünköçürmələr zamanı 25%-dək güzəşt əldə etmək mümkündür.
f Paylaş
Ustalar.az ustalar sayti [newsid: 0-123300]