Qutu-qutu aldığımız vitaminlərin əks effekti ÜZƏ ÇIXDI

Qutu-qutu aldığımız vitaminlərin əks effekti ÜZƏ ÇIXDIVitaminlər metabolik proseslərdə əsas rol oynayır və hüceyrələrin, toxumaların və orqanların sağlamlığını dəstəkləyir.
KONKRET.az lent.az-a istinadən bildirir ki, Amerikalı alimlər tərəfindən ABŞ Milli Sağlamlıq İnstitutu tərəfindən aparılan son araşdırma multivitamin əlavələrinin gözlənilən ömür uzunluğuna təsiri mövzusuna diqqət çəkib.
Təcrübədə təxminən 400 min amerikalı iştirak edib. Onların arasında tədqiqatçılar multivitamin istifadəsi ilə ölüm riski arasındakı əlaqəni izləyiblər. İştirakçılar 30 il ərzində izlənilib və elm adamları yaş, cins, etnik mənsubiyyət, həyat tərzi və ailənin tibbi tarixi kimi bir çox amilləri nəzərə alıblar.
Tədqiqatlar göstərib ki, ABŞ-da yetkin insanların təxminən üçdə biri müntəzəm olaraq multivitamin əlavələri qəbul edir, lakin onların ömrünü uzatmaq üçün faydaları sual altında qalır.
Tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, əlavələr qəbul edənlərin ölüm riski multivitaminlərdən istifadə etməyənlərlə müqayisədə bir qədər yüksəkdir, 4%. Bu, xüsusilə 55 yaşdan aşağı insanlar, siqaret çəkənlər və normal bədən kütləsi indeksi olan insanlar arasında doğru olub.
Bundan əlavə, ali təhsilli qadınlar digərlərinə nisbətən müntəzəm əlavələrdən daha çox istifadə ediblər. Eyni zamanda daha aşağı bədən kütləsi indeksi və balanslaşdırılmış pəhriz olan bir çox iştirakçı vitaminlərdən də istifadə edib. Multivitaminlərin qəbulu ilə ölüm riskinin artması arasında əlaqə minimal olsa da, tədqiqatçılar bu cür əlavələrin insan sağlamlığına uzunmüddətli təsirlərini daha yaxşı başa düşmək üçün daha çox araşdırmaya ehtiyac olduğunu vurğulayıb.

Sağlamlıq       Tarix: 03 noyabr 2024
f Paylaş

Turlar.az [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Ebola virusu yenidən alovlandı və sürətlə yayılır - XƏBƏRDARLIQ

Konqo Demokratik Respublikasında (KDR) Ebola virusunun yayılması nəticəsində 131 nəfər həyatını itirib, 513-dən çox şübhəli yoluxma halı qeydə alınıb. xəbər verir ki, bu barədə BBC məlumat yayıb. KDR hökumətinin sözçüsü bildiri

Zəncəfilin faydaları və zərərləri - Mütəxəssis

Zəncəfil həm bioloji aktiv maddələrlə, həm də vitamin və minerallarla zəngindir. Tərkibində ətirli zəncəfil yağı da mövcuddur və lifli qidalar kateqoriyasına daxil olduğundan, sağlamlıq üçün çoxsaylı faydaları var.  xəbə

Bu çay ürəyi qoruyur, stressi azaldır

Yasəmən çayı (jasmine tea) həm xoş ətri, həm də sağlamlıq üçün faydalı xüsusiyyətləri ilə əsrlərdir istifadə olunan təbii içkilərdən biridir. Xüsusilə sakitləşdirici təsiri və antioksidantlarla zəngin olması onu gündəli

Qəfil görünən damarlar hansı xəstəliklərin xəbərçisi ola bilər?

Əllərdə, ayaqlarda və ya sinə nahiyəsində damarların əvvəlkindən daha çox görünməyə başladığını hiss etmisiniz? Bir çox insan üçün bu, xüsusilə dəyişiklik qəfil olubsa, narahatlıq yaradır. -a istinadla xəbər verir ki, əksə

Çox işləmək piylənməyə səbəb olur

Kvinslend Universitetinin tədqiqatçıları belə qənaətə gəliblər ki, iş saatlarının azaldılması təkcə stressi deyil, ümumilikdə sağlamlığa da müsbət təsir edir. xəbər verir ki, onlarla ölkədən toplanan məlumatların təhlil

Yayılan virusla bağlı ÜST-dən açıqlama

"MV Hondius" kruiz laynerində hantavirusun yayılması ilə bağlı yaranan vəziyyət COVID-19 pandemiyasının başlanğıcı ilə bənzərlik təşkil etmir. xəbər verir ki, onun sözlərinə görə, hazırda infeksiyanın qlobal təhlük

Süni intellektin köməyi ilə zəhər hazırladı, valideynlərini öldürmək istədi - ABŞ-da dəhşətli olay

OpenAI-a məxsus ChatGPT istifadəçilərin sorğularına əsasən bioloji silah və zəhərlərin hazırlanması ilə bağlı ətraflı və dəqiq təlimatlar verib. KONKRET.azxəbər verir ki, bu barədə The Wall Street Journal yazır. Nəşrin məlumatın

Məşhur içki sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib

Son dövrlər məşhurlaşmış köpüklü çay ("bubble tea") sağlamlıq üçün təhlükəli hesab edilib. Məlum olub ki, bu içkinin tərkibinə əlavə edilən tapioka dənələri bəzi hallarda bağırsaq keçməzliyinə və boğulmaya səbə

Yaponiyada 2028-ci ildən insanlara donuz böyrəyi köçürüləcək

Yapon startapı PorMedTec 2028-ci ildə genetik modifikasiya edilmiş donuz böyrəklərinin insanlara transplantasiyası üzrə ilk klinik sınaqlara başlamağı, 2029-cu ildə isə bu texnologiyanın şərti təsdiqi üçün müraciət etməy


azerbaycan xeberleri son xeberler yeni xeberler sonxəbər dunyada son xeberler gunun xeberleri en son xeberler bu gun