Türkiyənin İLAHİ MİSSİYASI barədə bilmədikləriniz - ÇİN və İPƏK YOLU
"Zəngəzur dəhlizi mövzusunun önəmli bir detalı var. Çinin bir yol, bir kəmər layihəsi də mövcuddur. Söhbət tarixi İpək Yolundan gedir".
KONKRET.az xəbər verir ki, bunu türk tarixçi Koray Kamacı bildirib. Sözlərinə təsdiq kimi, Çin lideri Si Cinpinin 2013-də ildəki Qazaxıstan səfərindən sitat gətirib.
Çin lideri Qazaxıstanın o vaxtkı Prezidenti Nursultan Nazarbayevlə söhbət zamanı tarixi İpək Yolunun bərpası barədə danışıb. Ona görə də Çin sözügedən layihəyə yüz milyardlarla ABŞ dolları pul ayırıb. Pekkndən Londona kimi uzanacaq xətdən bəhs olunur:
"Şimal, orta və cənub koridorları var. Ən önəmlisi orta dəhlizdir. Çünki bu koridor siyasi və təhlükəsizlik baxımından ən stabilidir. Orta koridorun maliyyə məsrəfləri də azdır".
Qeyd edim ki, Çinin bu layihəsinin şimal koridoru Rusiya ərazisi ilə ola bilərdi, lakin Kremlin sanksiyalarla üzləşməsi və qərb hissəsində Ukrayna ilə müharibəsi tranzit əhəmiyyətini yararsızlaşdırır. Orta koridor Qazaxıstan, Xəzər dənizi, Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyə ərazisindən keçir. Əslində cənub koridoru da Türkmənistan Xəzər dənizi ilə Azərbaycan, digər hissəsi İran, Zəngəzur dəhlizi, Naxçıvan-Türkiyə marşrutu ilə nəzərdə tutulub. Yəni cənub koridorunda Azərbaycandan gələn xətlə İrandan qalxan xətt Zəngəzur dəhlizində birləşib üzü Türkiyəyə davam etməlidir.
– Sadəcə İbrahim Rəisi hökuməti Abdullahianlıq edir və koridora mane olmaq istəyirlər.
Koray Kamacının fikrincə, İranın bu davranışları İpək Yolunda üstünlüyə yiyələnmək cəhdidir. Amma mərdiməzarlıqlarına davam etsələr, itirən tərəf elə molla rejimi olacaq.
• Türkiyə üçün iqtisadi missiyanı həm də ilahi missiyaya çevirən isə türk dövlətlərini birləşdirəcək Zəngəzur dəhlizinin açılmasıdır.
KONKRET.az-ın Analitik Qrupu