"Müştərilərin məmnuniyyəti bizim üçün əhəmiyyət kəsb edən prinsiplərdəndir" – "Atəşgah" sığorta

1. Müştərilərlə sığorta şirkəti arasındakı münasibətlər necə tənzimlənir? Vətəndaşların sığorta hadisəsi ilə bağlı şikayətləri çoxmu olur? Vətəndaşların şikayətlərinə nə qədər tezlikdə baxılır və bu şikayətlər necə tənzimlənir? 
Ərizəçilərlə sığorta şirkəti arasında münasibətlər Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyinə uyğun olaraq tənzimlənir. Müraciətlərin bir növü olan şikayətlər, hər bir sahədə olduğu kimi, sığorta sahəsində də mövcuddur. Ərizəçilərin narazılığının aradan qaldırılması, müştəriyönümlülük, onların məmnuniyyəti bizim üçün əhəmiyyət kəsb edən prinsiplərimizdəndir. Hazırda "Atəşgah" Sığorta Şirkətinə daxil olan şikayət xarakterli müraciətlərin sayı normal səviyyədədir. Bu kimi müraciətlər "Atəşgah" Sığorta Şirkətində qeydiyyata alındıqdan sonra müvafiq şöbə tərəfindən digər struktur bölmələrlə birgə araşdırılır və nəticəyə uyğun şikayət ərizəsi cavablandırılaraq ərizəçiyə məlumat verilir. 
2. Sığorta hadisəsi daxil olduqdan sonra zərərin tənzimlənmə prosesi necə gedir? 
Hadisə barədə MXŞ məlumatlandırıldıqdan dərhal sonra sığorta ödənişinin həyata keçirilməsi üçün zəruri sənədlərin toplanması prosesinə başlanılır. Əmlaka münəsibətdə zərər məbləği müəyyən olunduqdan sonra müştəridən məbləğə münasibətdə razılıq ərizəsi və digər zəruri sənədlər tələb olunur. Onlayn müraciət etməkdən imtina edən şəxslər zəruri sənədlərin imzalanması üçün ofisə dəvət olunur. Son sənəd qəbulundan sonra 7 iş günü ərzində iş ödənişə göndərilir. 
3. Qiymətləndirmə prosesində çətinliklər olurmu? Olursa bunun qarşısını almaq üçün hansı addımlar atılmalıdır? Müştəri nəticə ilə razı olmadıqda, qanunla növbəti atılmalı olan addımlar nələrdir?
Qiymətləndirmə prosesində çətinliklər olur, məsələn müştəriyə təklif olunan zərər məbləği onu qane etmir. Bu halda sığorta şirkəti müştəriyə nəqliyyat vasitələrinin təmir emalatxanasında təmir olunmasını təklif edir. Bəzi hallar olur ki, nəqliyyat vasitəsi köhnə olduğu üçün ehtiyat hissələri ikinci əl ehtiyyat hissələri ilə zərər məbləği hesablanır və buda müştərinin narazılığına səbəb ola bilir. Bu zaman müvafiq qayda və prosedurlar müştəriyə izah olunur. Lakin müştərinin təklif olunan zərər məbləğlərinin heç biri ilə razılaşmadığı hallar da olur və nəqliyyat vasitəsinin sığorta şirkətinin təyin etdiyi servisdə təmir etməkdən imtina edir. Bu kimi hallarda isə müştəriyə Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının reyesterinə daxil olan müstəqil ekspertlər təklif olunur.

İqtisadiyyat     Baxılıb: 344   Tarix: 22 avqust 2022
f Paylaş

Ustalar.az ustalar sayti [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Yeni dövr, yeni ad: Kristal rebrendinq etdi

Bu gün, 31 may tarixində, Gülüstan sarayında Azərbaycanın aparıcı tikinti şirkətlərindən olan Kristal brendinin rebrendinq tədbiri keçirilir. xəbər verir ki, tədbirdə şirkətin yeni loqotipi, vizual kimliyi, rəqəmsal platformalar

Kapital Bank Qarabağ Universitetinin tələbələri üçün təqaüd proqramına start verdi

2 iyun 2025-ci il tarixində Xankəndi şəhərində yerləşən Qarabağ Universitetində "Qarabağ Təhsil və Tərəfdaşlıq Forumu" keçirilib. "Gələcəyin Qarabağı üçün birgə addımlar" konsepti ilə baş tutan forum Qaraba

Yay Mövsümünə Möhtəşəm Başlanğıc – Quba Palace Hotel-də

Yay istirahətinin əsl ünvanı olan Quba Palace Hotel mövsümü təntənəli açılış tədbiri ilə qarşılayır. Tədbir 14 iyun tarixində otelin açıq hava məkanında baş tutacaq və qonaqlara unudulmaz anlar yaşadacaq. Təbii ki, belə bi

ABB-nin şəhidlər haqda açdığı sayt işləmir - FOTO

ABB-nin 27 sentyabr Azərbaycan Respublikasında Anım gününə həsr olunmuş sosial məsuliyyət layihəsi faəliyyətini dayandırıb. Belə ki, sayta daxil olmaq mümkün deyil. xəbər verir ki, bu haqda tanınmış ekspert Cahid İsmayıloğl

Hər şey mümkündür: Daun sindromlu uşaqlar üçün sosial layihə

1 iyun – Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günümünasibətilə Qırmızı Ürəklər Fondu tərəfindən ürəkləri isidən bir tədbirkeçirilib. xəbər verir ki, "Hər şey mümkündür" sosial layihəsi çərçivəsində təşkil olunan tədbird

Sosial müavinətlər artırıldı - Prezidentdən Fərman

Prezident İlham Əliyev sosial müavinətlərin, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdlərinin və fəxri adlara görə təqaüdlərin məbləğlərinin artırılması və bununla əlaqədar Azərbaycan Respublikası Prezidentinin bəzi fərmanlarınd

"Unibank"dan sahibkarlara yay hədiyyəsi - mikro kreditlərə 5%-dək endirim

Bu yay biznesinizi daha da böyütmək istəyirsiniz? Elə isə"Unibank"ın "Yay kampaniyası" sizin üçündür. İstənilən fəaliyyət sahəsindəçalışan fərdi sahibkarlar bu kampaniya çərçivəsində çox sərfəli şərtlərl

Unibank müştəriləri partnyorlardan 15 %-dək keşbek qazana bilərlər

Unibank kartları öz sahiblərinə yüksək keşbek qazandırmaqda davam edir. Hər ay bank tərəfindən kart müştəriləri üçün xüsusi keşbek imkanları yaradılır. xəbər verir ki, iyun ayında isə partnyorlar üzrə qazanılan keşbek faizlər

Bank of Baku və "KPMG" audit şirkəti əməkdaşlığa başlayıb

Ölkənin seçilən banklarından olanBank of Baku beynəlxalq audit şirkəti "KPMG" ilə əməkdaşlığa başlayıb. xəbər verir ki, Bank of Baku kənar audityoxlamasını dünyanın məşhur auditor şirkətlərindən olan və "Böyü


azerbaycan xeberleri yeni xeberler son xeberler qarabag şou biznes xəbərləri kriminal xeber apa.az xeberler