"Müştərilərin məmnuniyyəti bizim üçün əhəmiyyət kəsb edən prinsiplərdəndir" – "Atəşgah" sığorta

1. Müştərilərlə sığorta şirkəti arasındakı münasibətlər necə tənzimlənir? Vətəndaşların sığorta hadisəsi ilə bağlı şikayətləri çoxmu olur? Vətəndaşların şikayətlərinə nə qədər tezlikdə baxılır və bu şikayətlər necə tənzimlənir? 
Ərizəçilərlə sığorta şirkəti arasında münasibətlər Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyinə uyğun olaraq tənzimlənir. Müraciətlərin bir növü olan şikayətlər, hər bir sahədə olduğu kimi, sığorta sahəsində də mövcuddur. Ərizəçilərin narazılığının aradan qaldırılması, müştəriyönümlülük, onların məmnuniyyəti bizim üçün əhəmiyyət kəsb edən prinsiplərimizdəndir. Hazırda "Atəşgah" Sığorta Şirkətinə daxil olan şikayət xarakterli müraciətlərin sayı normal səviyyədədir. Bu kimi müraciətlər "Atəşgah" Sığorta Şirkətində qeydiyyata alındıqdan sonra müvafiq şöbə tərəfindən digər struktur bölmələrlə birgə araşdırılır və nəticəyə uyğun şikayət ərizəsi cavablandırılaraq ərizəçiyə məlumat verilir. 
2. Sığorta hadisəsi daxil olduqdan sonra zərərin tənzimlənmə prosesi necə gedir? 
Hadisə barədə MXŞ məlumatlandırıldıqdan dərhal sonra sığorta ödənişinin həyata keçirilməsi üçün zəruri sənədlərin toplanması prosesinə başlanılır. Əmlaka münəsibətdə zərər məbləği müəyyən olunduqdan sonra müştəridən məbləğə münasibətdə razılıq ərizəsi və digər zəruri sənədlər tələb olunur. Onlayn müraciət etməkdən imtina edən şəxslər zəruri sənədlərin imzalanması üçün ofisə dəvət olunur. Son sənəd qəbulundan sonra 7 iş günü ərzində iş ödənişə göndərilir. 
3. Qiymətləndirmə prosesində çətinliklər olurmu? Olursa bunun qarşısını almaq üçün hansı addımlar atılmalıdır? Müştəri nəticə ilə razı olmadıqda, qanunla növbəti atılmalı olan addımlar nələrdir?
Qiymətləndirmə prosesində çətinliklər olur, məsələn müştəriyə təklif olunan zərər məbləği onu qane etmir. Bu halda sığorta şirkəti müştəriyə nəqliyyat vasitələrinin təmir emalatxanasında təmir olunmasını təklif edir. Bəzi hallar olur ki, nəqliyyat vasitəsi köhnə olduğu üçün ehtiyat hissələri ikinci əl ehtiyyat hissələri ilə zərər məbləği hesablanır və buda müştərinin narazılığına səbəb ola bilir. Bu zaman müvafiq qayda və prosedurlar müştəriyə izah olunur. Lakin müştərinin təklif olunan zərər məbləğlərinin heç biri ilə razılaşmadığı hallar da olur və nəqliyyat vasitəsinin sığorta şirkətinin təyin etdiyi servisdə təmir etməkdən imtina edir. Bu kimi hallarda isə müştəriyə Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının reyesterinə daxil olan müstəqil ekspertlər təklif olunur.

İqtisadiyyat     Baxılıb: 422   Tarix: 22 avqust 2022
f Paylaş

Ustalar.az ustalar sayti [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Bu şəxslərə maaşdan əlavə PUL VERİLƏCƏK

Oktyabrın 30-da Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universitetində (AzMİU) daxili qiymətləndirmənin yeni meyarlarına dair məlumatlandırıcı görüş keçirilib. -a istinadən xəbər verir ki, tədbirdə universitetin müxtəlif kafedralarında

Xidmət əlçatanlığında ilk sırada olan banklar hansılardır? – Araşdırma

Azərbaycan bank sektorunda rəqabət getdikcə müştəri məmnuniyyəti və insanlara daha əlçatan olmaq üzərində cəmlənir. Banklar rəqəmsallaşmaqla yanaşı, xidmət şəbəkəsini də genişləndirərək maliyyə xidmətlərini ölkənin hər yerinə

Gələn ildən sosial yardım nə qədər artacaq?

"2026-cı ildən Azərbaycanda yaşayış minimumu və ehtiyac meyarının 300 manat olması nəzərdə tutulur. Yeni ehtiyac meyarının müəyyənləşdirilməsi ünvanlı sosial yardımın aylıq məbləğinin artırılması və müraciətin genişləndirilməs

Futbol və əyləncə bir arada – "CityNet TV"dən "Digiturk" paketinə xüsusi endirim

"CityNet TV" yə yeni qoşulan abunəçilər indi TV Plus xidməti ilə yanaşı "Digiturk" paketini xüsusi endirimlə əldə edə bilərlər. xəbər verir ki, kampaniya çərçivəsində "CityNet TV Plus + Digiturk"

"Kontakt"dan qazi və şəhid ailəsi üzvü olan 20 nəfərə tam təqaüd

Ölkədə həyata keçirdiyi sosial layihələrlə tanınan "Kontakt" mağazalar şəbəkəsi bu il Zəfər Gününün 5 illiyi münasibətilə təqdirəlayiq bir addım atıb. Şəbəkə "Gələcəyi Yazanlar" təhsil proqramı çərçivəsind

"Bakcell" lotereyasında 3-cü avtomobilin qalibi bəlli oldu - Növbəti sən ola bilərsən

İnnovasiya lideri "Bakcell"in lotereyasında həyəcan yenidən artır! Həftəlik tirajın üçüncü "Zeekr 001" qalibi artıq bəllidir. Süni intellektin seçimi ilə qalib olan Elvira Paşayeva bu gün öz avtomobilin

Benzin, dizel və maye qaza görə yol vergisi 3,5 dəfə artırılır

Növbəti ildən Azərbaycan ərazisində istehsal edilərək daxili istehlaka yönəldilən (topdan satılan) avtomobil benzininə, dizel yanacağına və maye qaza görə yol vergisi onların hər litrinə 0,02 manatdan 0,07 manata kimi artırılır

Maye gübrələr - Aqrar istehsalın yeni dövrü

Fermerlər illərlə torpağı qidalandırmaqla məhsuldarlığı artırmağa çalışdı, amma indi dünyanın ən inkişaf etmiş təsərrüfatları fərqli yol seçib — torpağa yox, birbaşa bitkiyə qida verir. xəbər verir ki, bu dəyişiklik təsadüf


azerbaycan xeberleri yeni xeberler son xeberler son xeberler bugun 2025 azerbaycan siyaseti xeberler bugun gunun xeberleri sonxeber.az