Xaçmaz KOB evində göstərilən xidmətlər üzrə sahibkar məmnunluğu 97%-dir
Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin (KOBİA) Xaçmaz KOB evi tərəfindən sahibkarlara göstərilən xidmətlərdən məmnunluq səviyyəsi 97% təşkil edir.
Milli.Az xəbər verir ki, KOBİA-dan Trend-ə bildirilib ki, Xaçmaz KOB evində sahibkarlara təqdim olunan xidmətlərdən məmnunluq səviyyəsinin ölçülməsi üçün elektron sistem tətbiq olunur və hər bir xidmət üzrə yerindəcə məmnunluq səviyyəsi ölçülür.
Qeyd edək ki, bu ilin fevral ayından fəaliyyət göstərən Xaçmaz KOB evində sahibkarlara 25 xidmət pəncərəsi üzrə 300-ə yaxın dövlət ("G2B") və biznes-biznes ("B2B") xidmətləri vahid məkanda təqdim olunur. İndiyədək Xaçmaz KOB evi tərəfindən sahibkarlara 4500-dən çox xidmət göstərilib. Sahibkarlara xidmətlərin bir məkanda göstərilməsi vaxt itkisini və əməliyyat xərclərini azaldır.
Milli.Az /news.milli.az

Şuşada Zəfər Günü atəşfəşanlıqla qeyd olunub
Gəncədə Zəfər Günü münasibətilə konsert və atəşfəşanlıq olub
Bakıda Zəfər Günü ilə bağlı atəşfəşanlıq keçirilib
Qalmaqallı direktorun yerinə yeni TƏYİNAT
Birbank-ın dəstəyi ilə ictimai nəqliyyat sistemində yeni dövr başlayır
Azərbaycanın təklifləri Rusiyanı qane etmədi - Ceyhun Bayramov
Hərbi paradda bir sıra ölkələrin ordu rəhbərliyi iştirak edib
Türkiyə MN Bakıdakı paradla bağlı paylaşım edib
Türk iş adamları Tolqa Şahinin iddialarına cavab verdilər: 'Belə bir adam İdarə Heyətimizdə heç vaxt olmayıb
"Epizodda "qırmızı"lıq bir şey yox idi" - Rəşad Sadıqov
"Qalatasaray"ın baş məşqçisi Qurban Qurbanova mesaj göndərdi
Hidayət Heydərov İslamiadanın ikiqat qalibi olub
Azərbaycanlı atıcıdan yeni dünya rekordu
Qülləyə çıxan 18 yaşlı gənc xilas edildi
Dağıstanda helikopter qəzası - ölənlər rəhbər şəxslərdir