Xaçmaz KOB evində göstərilən xidmətlər üzrə sahibkar məmnunluğu 97%-dir

Xaçmaz KOB evində göstərilən xidmətlər üzrə sahibkar məmnunluğu 97%-dirAzərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin (KOBİA) Xaçmaz KOB evi tərəfindən sahibkarlara göstərilən xidmətlərdən məmnunluq səviyyəsi 97% təşkil edir.
Milli.Az xəbər verir ki, KOBİA-dan Trend-ə bildirilib ki, Xaçmaz KOB evində sahibkarlara təqdim olunan xidmətlərdən məmnunluq səviyyəsinin ölçülməsi üçün elektron sistem tətbiq olunur və hər bir xidmət üzrə yerindəcə məmnunluq səviyyəsi ölçülür.
Qeyd edək ki, bu ilin fevral ayından fəaliyyət göstərən Xaçmaz KOB evində sahibkarlara 25 xidmət pəncərəsi üzrə 300-ə yaxın dövlət ("G2B") və biznes-biznes ("B2B") xidmətləri vahid məkanda təqdim olunur. İndiyədək Xaçmaz KOB evi tərəfindən sahibkarlara 4500-dən çox xidmət göstərilib. Sahibkarlara xidmətlərin bir məkanda göstərilməsi vaxt itkisini və əməliyyat xərclərini azaldır.
Milli.Az /news.milli.az

İqtisadiyyat     Baxılıb: 523   Tarix: 08 iyun 2020
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Trendyolmilla Kids: uşaqlar üçün rahat və etibarlı - FOTOLAR

Uşaqlar rahat geyinməyi xoşlayırlar. Paltar onları sıxmamalı, gün boyu sərbəst hərəkət etməyə imkan verməlidir. Valideynlər isə uşaqlarına geyim seçərkən rahatlıqla yanaşı, keyfiyyət və sağlamlıq meyarlarını da əsas götürürlər.  

"Cahan Holdinq"ə məxsus "ENNA" MMC nümunəvi müəssisə statusunu qazandı - FOTOLAR

Azərbaycan Respublikası Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi yanında Dövlət Əmək Müfəttişliyi Xidmətinin tabeliyində fəaliyyət göstərən Əməyin Mühafizəsi Mərkəzinin tədbirlər planına əsasən, regionlarda əməyin mühafizəs

İpoteka ilə bağlı qərar - BUNDAN SONRA

İpotekaya dair tələblərin ödənilməsində üstünlük hüququnun dəyişdirilməsi mexanizmi təkmilləşdirilir. Bu barədə məsələ Milli Məclisin bugünkü iclasında müzakirə edilən "İpoteka haqqında" qanunda dəyişiklik edilməs

Evini kirayə verənlərin nəzərinə! - Vergi verəcəksiniz

Fiziki şəxslərə məxsus yaşayış sahələrinin (mehmanxanalar və mehmanxana tipli obyektlərdə yerləşən yerləşmə vasitələri istisna olmaqla) fiziki şəxslərə kirayəyə verilməsindən əldə olunan gəlirlərdən ödəmə mənbəyində 10 fai

Xidmət əlçatanlığında ilk sırada olan banklar hansılardır? – Araşdırma

Azərbaycan bank sektorunda rəqabət getdikcə müştəri məmnuniyyəti və insanlara daha əlçatan olmaq üzərində cəmlənir. Banklar rəqəmsallaşmaqla yanaşı, xidmət şəbəkəsini də genişləndirərək maliyyə xidmətlərini ölkənin hər yerinə

"Kontakt"dan qazi və şəhid ailəsi üzvü olan 20 nəfərə tam təqaüd

Ölkədə həyata keçirdiyi sosial layihələrlə tanınan "Kontakt" mağazalar şəbəkəsi bu il Zəfər Gününün 5 illiyi münasibətilə təqdirəlayiq bir addım atıb. Şəbəkə "Gələcəyi Yazanlar" təhsil proqramı çərçivəsind

Torpağa gübrə veririk, bəs bitki niyə qidalanmır? – Qışa hazırlığın əsas sualı

Fermer torpağa gübrə verir, suvarmanı vaxtında aparır, amma bitki yenə də zəif böyüyür. xəbər verir ki, yarpaqlar solur, kök sistemi inkişaf etmir, məhsul gözlənildiyi kimi bol olmur. Bəs problemin kökü nədədir? Torpağa verilə

'Kristal'ın Sumqayıtdakı 'Sahil Park' və 'YeniSumqayıt' layihələrində mənzil satışları davam edir

"Kristal"ın Sumqayıt şəhərində inşa edilən "Sahil Park Sumqayıt" və "Yeni Sumqayıt" layihələrində mənzil satışlarıdavam edir. Hər iki layihə müasir memarlığı, keyfiyyəti vəsərfəli satış şərtlər

Bir ekosistemindən ticarət sənayesinin inkişafı üçün daha bir addım

Bir ekosisteminin e-ticarət platforması olan Birmarket, ölkədə biznes mühitinin inkişafına töhfə vermək məqsədilə tərəfdaşlarını Ticarətçilər Forumunda bir araya topladı. xəbər verir ki, 3 noyabr 2025-ci il tarixində ba


son xeberler yeni xeberler azerbaycan xeberleri xeber az dunya xeberleri maşın realiti şou son xəbərlər bugün 2025