"Azercell Biznes" korporativ müştəriləri üçün vebinarlar təşkil edib

Hər zaman korporativ müştərilərinin inkişafına yönəlik təşəbbüsləri dəstəkləyən "Azercell Biznes" bu istiqamətdə növbəti uğurlu layihə gerçəkləşdirib. Bu dəfə "Azercell Biznes Klubu"nun üzvlərinə iki önəmli mövzu üzrə onlayn vebinarlar keçirilib.
"Liderlik" və "Müştəriyə yönəlik xidmət mədəniyyəti" mövzularına həsr edilmiş vebinarlara 100-dən çox iştirakçı qatılıb. Onlar arasında dövlət orqanları ilə yanaşı, özəl şirkətlər, kommersiya qurumları, maliyyə təşkilatlarının təmsilçiləri də olub. Vebinarlar sürətlə dəyişən müasir işgüzar aləmdə şirkətlərin effektiv liderliyi və transformasiyasına fokuslanmışdır.
İlk vebinar - "Liderlik" təlimində uğurlu rəhbər olmaq üçün vacib amillər, effektiv liderin əsas xüsusiyyətləri, komandanın motivasiyası və inkişafına aparan addımlardan bəhs olunub.
İştirakçılara həmçinin, iş qrupunu real komandaya çevirmək texnikası, əməkdaşın fəaliyyətinin nəticələrinin ölçülməsi və hədəflərin müəyyən edilməsi, digər əməkdaşlarla kommunikasiyanın düzgün qurulmasına dair bilgilər verilib. 
"Müştəriyə yönəlik xidmət mədəniyyəti" mövzusuna həsr edilmiş vebinarda isə müştəri məmnuniyyətini qazanmağın yolları barədə məlumat təqdim olunub. Müştəriyə yüksək keyfiyyətli xidmətin göstərilməsi üçün zəruri olan əsas davranışlar, effektiv ünsiyyətin vacib şərtləri vurğulanıb. Müştəri məmnuniyyəti sahəsində mükəmməlliyə nail olmaq, xidmət səviyyəsini yüksəltmək, müraciətlərin cavablandırılmasına dair standartlar haqqında bilgilər də iştirakçıların diqqətinə çatdırılıb. 
Online vebinarlar "Azercell Akademiyası"nın aparıcı mütəxəssisi Aynur Abbasova və Akademiyanın dəvət etdiyi təlimçi, məsləhətçi və kouç Lalə Əbdürəhmanova tərəfindən təqdim edilib. Təlimçilər mövzularla əlaqəli iştirakçıların çoxsaylı suallarını cavablandırıblar. 
Uzunmüddətli uğurlu fəaliyyət tarixinə malik "Azercell Biznes" tərəfdaşlarının inkişafını dəstəkləyən xidmətləri təqdim edir, onlara ölkənin istənilən yerindən bizneslərini effektiv və rahat şəkildə idarə etməklə müştərilərinə yüksək xidmət göstərmək imkanı yaradır. Korporativ müştərilərinin inkişafı və rəqəmsal transformasiyasına hər zaman önəm verən "Azercell Biznes" bu kimi fəaliyyətini müxtəlif istiqamətlərdə davamlı olaraq həyata keçirəcək. 
"Azercell Biznes" barədə ətraflı məlumat üçün səhifəsinə müraciət edə və ya "Azercell"in korporativ müştəriləri üçün nəzərdə tutulan Telefon Mərkəzi (*6050) ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

İqtisadiyyat     Baxılıb: 433   Tarix: 22 dekabr 2021
f Paylaş

Xidmetler [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Birbank 'Bahar' lotereyasının qaliblərinə hədiyyələr təqdim olundu

Müştərilərə bir-birindən maraqlı mükafatlar qazandıran Bahar lotereyasının qaliblərinə hədiyyələr təqdim edilib. 5 iyun 2025-ci il tarixində keçirilən canlı tirajın nəticələrinə əsasən 100 iştirakçı qalib adını qazanıb. Qaliblə

Bu şəxslərin pensiyaya çıxma yaşı 65-ə qədər artırılır

Prokurorluq orqanlarında çalışan şəxslərin pensiyaya çıxma yaşı 65-ə qədər artırılır. xəbər verir ki, bununla bağlı məsələ Milli Məclisin bu gün keçirilən iclasında müzakirə edilən "Prokurorluq orqanlarında qulluq keçm

BRAVO BREND məhsulları ilə "Doğru Seçim" - Fotolar

Azərbaycanın sürətlə inkişaf edən pərakəndə satış şəbəkələrindən biri olan BRAVO, öz daxili məhsul xətti  BRAVO BREND ilə istehlakçılara yüksək keyfiyyətli və sərfəli məhsullar təqdim etmək istiqamətində fəaliyyətini uğurl

Bank Respublika Beyləqanda yeni filialını açdı - FOTOLAR

Ölkənin aparıcı banklarından biri olan Bank Respublika, müştərilərin rahatlığını və xidmətə əlçatanlığını artırmaq məqsədilə Beyləqan şəhərində ən müasir bankçılıq texnologiyaları ilə təchiz olunmuş yeni filialının təntənəl

Yelo kartların cashback şərtləri yeniləndi - daha çox limit, daha yüksək cashback

Müştərilərinin istəklərini hər zaman prioritet tutan Yelo Bank cashback şərtlərini daha cəzbedici etdi! 1 iyul 2025 tarixindən etibarən sahib olduğunuz istənilən Yelo kartla (debet, taksit/kredit) həm ölkədaxili, həm də ölkəxaric

İyulun 1-dən bu şəxslərin müavinət və təqaüdləri artacaq - MƏBLƏĞLƏR

Prezident İlham Əliyevin imzaladığı yeni fərmana əsasən, 2025-ci il iyulun 1-dən etibarən sosial müavinətlərin, Prezident təqaüdlərinin və fəxri adlara görə verilən aylıq ödənişlərin məbləğləri artırılır. Bu dəyişikliklə

Əmanətini Yelo Bank-a etibar et, illik 12%-dək gəlir qazan

Həyatımızın hər anı seçimlərlə doludur: daha çox səyahət etmək, sevdiklərimiz üçün daha yaxşısını təmin etmək, ya da sadəcə maliyyə baxımından rahat yaşamaq. Bu arzuların reallaşması üçün isə pulun sadəcə xərclənməsi deyil

"Azərlotereya Şans Karvanı" ölkə boyu yola çıxır

Ölkənin qanuni lotereya təşkilatçısı və idman mərc oyunları operatoru "Azərlotereya" bu dəfə fərqli formatda görüşünüzə gəlir. "Şans Karvanı" adlı yay kampaniyası çərçivəsində ölkəmizin 30-dan çox şəhər və rayonunda böyük əyləncə və həyəcan dolu anlar yaşanacaq. 

"Kapital Bank"ın "PO Growth" inkişaf proqramı gələcəyin məhsul sahiblərini yetişdirir

"Kapital Bank" ASC-nin məhsulyönümlü düşüncə tərzini gücləndirmək və gənc istedadları bu sahəyə cəlb etmək məqsədilə həyata keçirdiyi "PO Growth" inkişaf proqramı uğurla başa çatıb. Proqram iştirakçılar


yeni xeberler azerbaycan xeberleri son xeberler xəbər sou biznes en son xəbərlər bugün cəbhədən son məlumat