"Azercell Biznes" korporativ müştəriləri üçün vebinarlar təşkil edib

Hər zaman korporativ müştərilərinin inkişafına yönəlik təşəbbüsləri dəstəkləyən "Azercell Biznes" bu istiqamətdə növbəti uğurlu layihə gerçəkləşdirib. Bu dəfə "Azercell Biznes Klubu"nun üzvlərinə iki önəmli mövzu üzrə onlayn vebinarlar keçirilib.
"Liderlik" və "Müştəriyə yönəlik xidmət mədəniyyəti" mövzularına həsr edilmiş vebinarlara 100-dən çox iştirakçı qatılıb. Onlar arasında dövlət orqanları ilə yanaşı, özəl şirkətlər, kommersiya qurumları, maliyyə təşkilatlarının təmsilçiləri də olub. Vebinarlar sürətlə dəyişən müasir işgüzar aləmdə şirkətlərin effektiv liderliyi və transformasiyasına fokuslanmışdır.
İlk vebinar - "Liderlik" təlimində uğurlu rəhbər olmaq üçün vacib amillər, effektiv liderin əsas xüsusiyyətləri, komandanın motivasiyası və inkişafına aparan addımlardan bəhs olunub.
İştirakçılara həmçinin, iş qrupunu real komandaya çevirmək texnikası, əməkdaşın fəaliyyətinin nəticələrinin ölçülməsi və hədəflərin müəyyən edilməsi, digər əməkdaşlarla kommunikasiyanın düzgün qurulmasına dair bilgilər verilib. 
"Müştəriyə yönəlik xidmət mədəniyyəti" mövzusuna həsr edilmiş vebinarda isə müştəri məmnuniyyətini qazanmağın yolları barədə məlumat təqdim olunub. Müştəriyə yüksək keyfiyyətli xidmətin göstərilməsi üçün zəruri olan əsas davranışlar, effektiv ünsiyyətin vacib şərtləri vurğulanıb. Müştəri məmnuniyyəti sahəsində mükəmməlliyə nail olmaq, xidmət səviyyəsini yüksəltmək, müraciətlərin cavablandırılmasına dair standartlar haqqında bilgilər də iştirakçıların diqqətinə çatdırılıb. 
Online vebinarlar "Azercell Akademiyası"nın aparıcı mütəxəssisi Aynur Abbasova və Akademiyanın dəvət etdiyi təlimçi, məsləhətçi və kouç Lalə Əbdürəhmanova tərəfindən təqdim edilib. Təlimçilər mövzularla əlaqəli iştirakçıların çoxsaylı suallarını cavablandırıblar. 
Uzunmüddətli uğurlu fəaliyyət tarixinə malik "Azercell Biznes" tərəfdaşlarının inkişafını dəstəkləyən xidmətləri təqdim edir, onlara ölkənin istənilən yerindən bizneslərini effektiv və rahat şəkildə idarə etməklə müştərilərinə yüksək xidmət göstərmək imkanı yaradır. Korporativ müştərilərinin inkişafı və rəqəmsal transformasiyasına hər zaman önəm verən "Azercell Biznes" bu kimi fəaliyyətini müxtəlif istiqamətlərdə davamlı olaraq həyata keçirəcək. 
"Azercell Biznes" barədə ətraflı məlumat üçün səhifəsinə müraciət edə və ya "Azercell"in korporativ müştəriləri üçün nəzərdə tutulan Telefon Mərkəzi (*6050) ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

İqtisadiyyat     Baxılıb: 424   Tarix: 22 dekabr 2021
f Paylaş

Xidmetler [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Maaş və təqaüdləri istədiyimiz bankdan ala biləcəyik? - Rəsmi cavab

"Ödəniş xidmətlərinə əlçatanlığın artırılması istiqamətində davamlı olaraq aidiyyəti dövlət qurumları ilə birlikdə zəruri tədbirlərin icrası həyata keçirilir". Bu barədə "Qafqazinfo"nun sorğusuna cava

AccessBank MS Navision Enhancement Plan yearly subscription üzrə illik abunə dəstəyi üçün tender elan edir

AccessBank maraqlanan təşkilatları tenderdə iştirak etməyə dəvət edir. xəbər verir ki, bankın məlumatında deyilir ki, tender MS Navision Enhancement Plan yearly subscription üzrə illik abunə dəstəyi üçün elan olunub. Tenderd

Azərbaycan Türkiyədən taxıl və paxlalıların idxalına çəkdiyi xərci artırıb

Bu ilin yanvar-aprel aylarında Azərbaycan Türkiyədən 59,73 milyon ABŞ dolları dəyərində taxıl, paxlalılar, yağlı toxumları və onun məhsullarını idxal edib. Türkiyə İxracatçılar Məclisinə istinadən xəbər verir ki, bu, 2024-c

Birbank "Best Private Banking Azerbaijan" mükafatına layiq görüldü

Fərdiyanaşması, yüksək xidmət standartları və müştəri məmnuniyyətinə verdiyi dəyərləseçilən Birbank Private beynəlxalq maliyyə nəşri olan "International Investor" tərəfindən2025-ci il üzrə "Best Private Bankin

"Nar"ın baş icraçı direktoru Gəncədə keçirilən konfransda çıxış etdi

"Nar"ın baş icraçı direktoru Qunnar Panke Azərbaycan Texnologiya Universitetinin (ATU) təşkil etdiyi beynəlxalq elmi-praktiki konfransda çıxış edərək mobil operatorun universitetlərlə yaratdığı faydalı əməkdaşlıqda

"Bu endirimlər bir daha olmayacaq" - Tam 7 gün hər kəs "Tamstore"dan danışacaq

TamstoreMarketlər Şəbəkəsi üç yox, beş yox tam yeddi gün pərakəndə bazarına səs salacaqendirimlərə start verəcək. xəbər verir ki, 7-13 may tarixlərini əhatə edəcək "Bu endirimlər birdaha olmayacaq" kampaniyası zaman

Əhalinin nəzərinə: Maaş sistemində vacib dəyişiklik olacaq

Əmək Məcəlləsinə təklif olunan dəyişikliklər əmək bazarında yeni mərhələnin başlanğıcı ola bilər. Artıq saatlıq əməkhaqqı sistemi hüquqi çərçivəyə salınır. Bu isə həm işəgötürənlər, həm də işçilər üçün yeni imkanlar və sualla

Kredit borcu olanların ölkədən çıxa bilməməsi problemli kreditləri azaltmayacaq

Azərbaycanda 200 manata qədər kredit borcu olan vətəndaşların ölkədən çıxışının məhdudlaşdırılmasının problemli kreditlərin azalmasına səbəb olacağı inandırıcı deyil. Bunu Mill Məclisin İqtisadi siyasət, sənaye və sahibkarlı

Yelo kartdakı vəsaiti illik 7%-dək gəlir ilə artır

Yelo Bank müştərilərinə yeni və sərfəli bankçılıq imkanları təqdimetməyə davam edir. xəbər verir ki, Yelo Kart sahibləri, xərclədikcə cashback qazanmaqla yanaşı,kart qalığında faiz əldə etmək imkanına da shibdirlər!. 30 ma


son xeberler azerbaycan xeberleri yeni xeberler apa.az xeberler sonxəbərlər qurban bayrami 2025 son xeberler bugun