"Azercell Biznes" korporativ müştəriləri üçün vebinarlar təşkil edib

Hər zaman korporativ müştərilərinin inkişafına yönəlik təşəbbüsləri dəstəkləyən "Azercell Biznes" bu istiqamətdə növbəti uğurlu layihə gerçəkləşdirib. Bu dəfə "Azercell Biznes Klubu"nun üzvlərinə iki önəmli mövzu üzrə onlayn vebinarlar keçirilib.
"Liderlik" və "Müştəriyə yönəlik xidmət mədəniyyəti" mövzularına həsr edilmiş vebinarlara 100-dən çox iştirakçı qatılıb. Onlar arasında dövlət orqanları ilə yanaşı, özəl şirkətlər, kommersiya qurumları, maliyyə təşkilatlarının təmsilçiləri də olub. Vebinarlar sürətlə dəyişən müasir işgüzar aləmdə şirkətlərin effektiv liderliyi və transformasiyasına fokuslanmışdır.
İlk vebinar - "Liderlik" təlimində uğurlu rəhbər olmaq üçün vacib amillər, effektiv liderin əsas xüsusiyyətləri, komandanın motivasiyası və inkişafına aparan addımlardan bəhs olunub.
İştirakçılara həmçinin, iş qrupunu real komandaya çevirmək texnikası, əməkdaşın fəaliyyətinin nəticələrinin ölçülməsi və hədəflərin müəyyən edilməsi, digər əməkdaşlarla kommunikasiyanın düzgün qurulmasına dair bilgilər verilib. 
"Müştəriyə yönəlik xidmət mədəniyyəti" mövzusuna həsr edilmiş vebinarda isə müştəri məmnuniyyətini qazanmağın yolları barədə məlumat təqdim olunub. Müştəriyə yüksək keyfiyyətli xidmətin göstərilməsi üçün zəruri olan əsas davranışlar, effektiv ünsiyyətin vacib şərtləri vurğulanıb. Müştəri məmnuniyyəti sahəsində mükəmməlliyə nail olmaq, xidmət səviyyəsini yüksəltmək, müraciətlərin cavablandırılmasına dair standartlar haqqında bilgilər də iştirakçıların diqqətinə çatdırılıb. 
Online vebinarlar "Azercell Akademiyası"nın aparıcı mütəxəssisi Aynur Abbasova və Akademiyanın dəvət etdiyi təlimçi, məsləhətçi və kouç Lalə Əbdürəhmanova tərəfindən təqdim edilib. Təlimçilər mövzularla əlaqəli iştirakçıların çoxsaylı suallarını cavablandırıblar. 
Uzunmüddətli uğurlu fəaliyyət tarixinə malik "Azercell Biznes" tərəfdaşlarının inkişafını dəstəkləyən xidmətləri təqdim edir, onlara ölkənin istənilən yerindən bizneslərini effektiv və rahat şəkildə idarə etməklə müştərilərinə yüksək xidmət göstərmək imkanı yaradır. Korporativ müştərilərinin inkişafı və rəqəmsal transformasiyasına hər zaman önəm verən "Azercell Biznes" bu kimi fəaliyyətini müxtəlif istiqamətlərdə davamlı olaraq həyata keçirəcək. 
"Azercell Biznes" barədə ətraflı məlumat üçün səhifəsinə müraciət edə və ya "Azercell"in korporativ müştəriləri üçün nəzərdə tutulan Telefon Mərkəzi (*6050) ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

İqtisadiyyat     Baxılıb: 449   Tarix: 22 dekabr 2021
f Paylaş

Xidmetler [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Nüsrət İbrahimov: "Getdiyin ünvan məlum deyilsə, hansı yolla getməyinin heç bir mənası yoxdur

Sabah Zəfər Gününü qeyd edirik. Bu əlamətdar gündə Azərbaycan Qiymətləndiricilər Palatasının (AQP) sədri Nüsrət İbrahimovun da 67 yaşı tamam olur. AQP sədri ilə müsahibəmizdə bu əlamətdar günlər və digər mövzular ətrafınd

Milyonlarla manat borca düşən "Özsüt"ün rəhbəri işdən çıxarıldı

Azərbaycanda restoran və kafe şəbəkələrinə sahib olan və dövlət qarşısında külli miqdarda borca düşən "Özsüt Azerbaijan"ın qanuni təmsilçisi dəyişib. İqtisadiyyat.az-a istinadən xəbər verir ki, Vəliyev Rəhman Qadi

Kristal' binalarında müasir pəncərə texnologiyaları tətbiq olunur

Bu mənzillərdə həm müasir texnologiyaların, həm də yüksək komfortun fərqini hiss edəcəksiniz!. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, "Kristal" inşa etdiyi binalarda alüminium pəncərə sistemləri ilə sakinlərə hə

"4-cü Marsol Zəfər Kuboku" intellektual yarışı keçirildi - FOTOLAR

1 noyabr tarixində Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi (KOBİA), Marsol Academy və İş Adamları Cəmiyyətinin Milli Assosiasiyasının (İCMA) təşkilatçılığı, "Unilegal Consulting" şirkətinin baş sponsorluğu v

Torpağa gübrə veririk, bəs bitki niyə qidalanmır? – Qışa hazırlığın əsas sualı

Fermer torpağa gübrə verir, suvarmanı vaxtında aparır, amma bitki yenə də zəif böyüyür. xəbər verir ki, yarpaqlar solur, kök sistemi inkişaf etmir, məhsul gözlənildiyi kimi bol olmur. Bəs problemin kökü nədədir? Torpağa verilə

Evini kirayə verənlərin nəzərinə! - Vergi verəcəksiniz

Fiziki şəxslərə məxsus yaşayış sahələrinin (mehmanxanalar və mehmanxana tipli obyektlərdə yerləşən yerləşmə vasitələri istisna olmaqla) fiziki şəxslərə kirayəyə verilməsindən əldə olunan gəlirlərdən ödəmə mənbəyində 10 fai

ADA ilə "Veysəloğlu"nun tərəfdaşlığı uğurla davam edir – Xeyriyyə məqsədli festival keçirilib

ADA Universitetinin nəzdində fəaliyyət göstərən ADA İbtidai Məktəbində artıq ənənə halını alan Payız festivalı – Məhsul bayramı böyük coşqu ilə qeyd edilib. xəbər verir ki, tarixən xalqımızın ənənələri sırasında xüsusi ye

5 Gün 5 Gecə tarixi endirimlər olacaq

Tamstore marketlər şəbəkəsi 5-9 noyabr tarixi aralığında "5 gün, 5 gecə Tarixi Endirimlər" sloqanı ilə bütün mağazalarında gündəlik təlabat məhsullarında xüsusi endirimlər təklif edəcək. xəbər verir ki, endirimd

Yelo Bank-dan qadın sahibkarlara dəstək: yeni mikro kredit məhsulu

Yelo Bank qadın sahibkarların biznes fəaliyyətini dəstəkləmək və onların maliyyə resurslarına çıxışını asanlaşdırmaq üçün yeni mikro kredit məhsulunu təqdim edir. Bu təşəbbüs qadınların iqtisadi fəallığının artırılmasına


son xeberler yeni xeberler azerbaycan xeberleri son.xeber cəbhədən son dəqiqə xəbərlər hava