Azercell-in dəstəyi ilə fəaliyyət göstərən "Uşaq Qaynar Xətt" xidmətinə son 5 ay ərzində 2 mindən çox müraciət daxil olub

Azercell-in dəstəyi ilə fəaliyyət göstərən Ölkəmizin parlaq gələcəyi üçün bu gün uşaqların sağlam mühitdə böyüməsi əsas şərtlərdən biridir. Təəssüf ki, hər bir cəmiyyətdə təzyiqlə üzləşən, sıxılan, hüquqları pozulan uşaq və yeniyetmələrə rast gəlmək olur. On bir ildən artıqdır ki, Azercell-in, UNİCEF Azərbaycanın və "Ümidli Gələcək" Sosial Təşəbbüslər İctimai Birliyinin birgə əməkdaşlığı ilə fəaliyyət göstərən "Uşaq Qaynar Xətt" xidmətinin əsas məqsədi məhz müxtəlif çətinliklərlə üzləşən uşaqlara təmənnasız kömək etməkdir. Yarandığı ilk gündən etibarən bu xidmətin əməkdaşları həmyaşıdları ilə problem yaşayan, psixoloji və mənəvi yardıma ehtiyacı olan uşaqlara dəstək verir, onların sosial mühitə uyğunlaşmalarına yardım edir.
Xidmət cari ilin yanvar-may ayları ərzində 2386 müraciəti cavablandırıb. Müxtəlif sahələrlə bağlı daxil olan zənglərin böyük qismi (793 müraciət) təhsil sahəsinə aid olub. Beş ay ərzində qaynar xəttin ekspertləri hüquqi prosedurlara dair 481 müraciət qəbul ediblər. Yerdə qalan zənglər psixoloji (340 müraciət), sosial (236 müraciət), səhiyyə (137 müraciət) və digər məsələlərlə əlaqədar (399 müraciət) yardım istəyi olub.
"Uşaq Qaynar Xətt" xidmətinə yalnız uşaqlar deyil, onların valideynləri və yaxınları da müraciət edir. Belə ki, yanvar-may aylarında mərkəzə daxil olan zənglərin 1772-si 18 yaşdan yuxarı, 506-sı isə uşaq və yeniyetmələr tərəfindən edilib. Yardım istəyənlərin 1203 nəfəri qadın, 1075- i kişi olub. Həmçinin mərkəzə sosial şəbəkələr üzərindən anonim formada müraciətlər edənlər də olub. Son 5 ay ərzində qaynar xətt tərəfindən 34 ailə ilə görüş həyata keçirilib, 94 sosial-psixoloji reabilitasiya işi aparılıb.
Qeyd edək ki, bu ilin ilk 5 ayı ərzində "Azərbaycan Uşaq Qaynar Xətt" xidməti tərəfindən onlayn vebinar və canlı yayımlar təşkil edilib. "Yeniyetməlik dövrünün
psixoloji və fizioloji aspektləri" mövzusunda canlı yayım, yeniyetmə və gənclər üçün "İntihara son deyək!", "Özünü yalnız hissetmə sindromu" vebinarları sosial şəbəkə istifadəçiləri tərəfindən maraqla qarşılanıb.
Bu müddət ərzində uşaq və yeniyetmələr üçün "Klinik Müsahibələr", eləcə də "Uşaqlar və Ailələrlə sosial iş və reabilitasiyanın təşkili" təlimləri baş tutub. "Uşaq Qaynar Xətt" xidmətinin iştirakı ilə həm də ZOOM platformasında uşaq zorakılığına qarşı mübarizəyə həsr olunmuş 10 günlük beynəlxalq təlim keçirilib. Həmçinin sosial şəbəkələr üzərindən maarifləndirmə kampaniyaları da davam etdirilib.
Xatırladaq ki, 2017-ci ildə Azercell şirkətinin təşəbbüsü və dəstəyi ilə "Uşaq Qaynar Xətt" xidmətinin İOS və Android əməliyyat sistemləri üçün nəzərdə tutulan mobil tətbiqləri də istifadəyə verilib. "Azərbaycan Uşaq Qaynar Xətt"xidmətinə 24 saat xidmət göstərən 116111 qısa nömrəsi, +994 50 680 22 80, +994 51 580 22 80, +994 51 880 11 80, +994 51 880 22 80 mobil nömrələri, elektron poçt, Facebook və Instagram sosial şəbəkələri, mərkəzin saytındakı canlı çat və "uşaqqaynarxetti" mobil əlavəsi vasitəsilə müraciət etmək olar.


İqtisadiyyat     Baxılıb: 296   Tarix: 22 iyun 2021
f Paylaş

Xidmetler

Oxşar xəbərlər

Kapital Bank'ın açıq API portalı müasir həll üsullarını əlçatan edir

Ölkənin I bankı "Kapital Bank" ASC-nin açıq API portalı bu sahədə ən qabaqcıl beynəlxalq təcrübədən istifadə olunaraq yaradılıb və bizneslərə tamamilə ödənişsiz təklif olunur. Biznes sahibləri bankın API məhsulların

AccessBank 4 nominasiya üzrə qalib oldu

Sizin yerli Avropa bankınız - AccessBank, növbəti dəfə Azərbaycanın bank sektorunda əhəmiyyətini təsdiqləyərək, "Bankçılıq Mükafatları – 2023" tədbirinin nəticələrinə görə, 4 nominasiyası üzrə qalib oldu. Fəaliyyə

Qiymətləndiricilər Palatası nəyi qiymətləndirəcək?

Vüqar Oruc: "İnanırıq ki, qanun tam obyektiv, sektora xeyir gətirəcək formada icra ediləcək". Bütün dünyada cəmiyyətin hər bir təbəqəsinin aktiv təmasda olduğu qiymətləndiricilər Azərbaycanda hələ də layiqli yerin

Nazir: "Çin Azərbaycanın mühüm ticarət tərəfdaşıdır

"Çin Azərbaycanın mühüm və qarşılıqlı ticarət dövriyyəsi artmaqda davam edən ticarət tərəfdaşıdır". xəbər verir ki, bunu Azərbaycanın iqtisadiyyat naziri Mikayıl Cabbarov Çinin CGTN telekanalına müsahibəsində deyib

Bakcell maraqlı paylaşım edib

Bakcell-in sosial media kanallarında paylaşdığı post maraq yaradıb. xəbər verir ki, şirkətin paylaşımına əsasən, yaxın zamanda Bakcell-i çox böyük yeniliklər gözləyir. Paylaşımda hansı yeniliyin nəzərdə tutulduğu haqda detall

Birbank-dan Yel çərşənbəsinə özəl kampaniya

6-12 mart 2024-cü il tarixlərində Birbank Cashback Mastercard taksit kartını onlayn olaraq əldə edən müştərilər 1 aprel 2024-cü il tarixinədək "Elektronika" və "Ev əşyaları" kateqoriyaları üzrə ilk birdəfəli

AccessBank və Visa Azərbaycanda açılan ilk kobrend filialında ağıllı kartomat təqdim etdilər - FOTOLAR

13.03.2024. Bank sektorunun aparıcı oyunçularından olan AccessBank və rəqəmsal ödənişlər üzrə qlobal lider Visa, Azərbaycanda ilk innovativ kobrend filialını açmaq üçün birləşib.  Bakının Səbail rayonu, R.Rza küçəsi 15 ünvanınd

"Nar" sərfəli mobil operator mövqeyini qoruyur

"Nar" 2023-cü ilin nəticələrinə dair keçirdiyi mətbuat konfransında sərfəli qiymət siyasəti üzrə liderliyini, müştəri məmnuniyyəti ilə bağlı uğurlu göstəricilərini, əhatə dairəsinin genişləndirilməsi və mühüm sosia

"City Garden Narimanov"da işlər tamamlanmaq üzrədir

"Kristal Abşeron"City Garden Narimanov" layihəsində gedən təmir işləri ilə bağlı yeni məlumataçıqlayıb. xəbər verir ki, şirkətin verdiyi məlumata görə layihədə təmir prosesi sürətlə davamedir. Belə ki, hazırd


tezbazar yeni xeberler son xeberler azerbaycan xeberleri havanın temperaturu cəbhədən görüntüleri valyuta mezenesi azerbaycanda son xeberler