Boston Consulting Group araşdırdı: Lüks brend bazarını nə gözləyir?

Boston Consulting Group araşdırdı: Lüks brend bazarını nə gözləyir?Lüks brendlərin bu il dünya üzrə satışlarında 35-45% üzrə enmə gözlənilir.
Milli.Az facemark.az-a istinadən bildirir ki, belə bir proqnozu beynəlxalq şirkət olan Boston Consuting Group (BCG) verib.
Ekspertlər deyir ki, sənayenin özünü bərpası mərhələli şəkildə olacaq.
Ən pessimist ssenariyə görə, 2021-ci ildə lüks brendlərin satışlarının bir öncəki illə müqayisədə 20% aşağı olacağı proqnozlaşdırılır.
"2022-ci ildən sonra istehsalda enmə aşağı düşəcək, 2023-cü il və sonrakı mərhələdə isə lüks kateqoriya üzrə satışlar krizisdən əvvəki səviyyədə çatacaq", - bu haqda BCG ekspertləri gözləyirlər.
"Hətta ən optimist ssenariyə görə isə 2020-ci ildə lüks brendlərin satışlarının 35-45% enəcəyi gözlənilir", - bu haqda araşdırmada bildirilir.
Ötən il isə proqnoz edirdilər ki, dünya lüks brendlərinin satışları 2025-ci ilə qədər 1,3 trilyon avroya çatacaq.
BCG-in icraçı direktoru və partnyoru İvan Kotov isə deyir ki, o vaxtdan bəri isə mənzərə çox dəyişib.
Kompaniyadan deyiblər ki, "istehlakçılar isə düşünür ki, gündəlik geyim və kosmetika bazarı yaxın 2 ildə özünü bərpası mümkün ola bilər. Digər sektorlar üçün isə bu proses zaman alacaq".
Buna görə də, lüks brendlərin alıcılarının 50-60% deyib ki, onlar lüks məhsullarının alışını yaxın 6 ayda ya azaldacaqlar, ya da dayandıracaqlar.
Krizinsdən ən çox zərər görənlər isə millennial (1981-1996-cı illər arasında doğulanlar), Z nəsli (1995-2010-cu illər arasında doğulanlar) zərər görüb. Bu nəsilləri təmsil edən sorğu iştirakçılarının yarısından çoxu deyib ki, onlar gəlirlərində enmə yaşayıblar, deyə BCG bildirib.
Eyni zamanda, bu nəsilləri təmsil edən potensial alıcılar gələcəklə bağlı yüksək optimizm nümayiş etdiriblər. Məsələn, onların 50% deyir ki, yenilənmə daha cəld olacaq. Daha yaşlı nəsildən belə düşünənlər isə cəmi 20%-dir.
Ötən il proqnoz edirdilər ki, 2025-ci ilə qədər dünya lüks brendlərinin alıcılarının yarısını milleniallar təşkil edəcək.
Bu il isə BCG-dən proqnoz edirlər ki, beş ildən sonra bu qrupdakı insanlar lüks brend bazarında potensial alıcının 55%-ni təşkil edəcək. Onlar digər qrupda olan insanlara təsir edəcək, bazarın tendensiyalarını özləri müəyyən edəcəklər.
Milli.Az /news.milli.az

İqtisadiyyat     Baxılıb: 493   Tarix: 24 avqust 2020
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Birmarket ticarətçilərlə birgə ölkədə biznesi irəli aparır - FOTOLAR

Azərbaycanın aparıcı e-ticarət platforması Birmarket3 noyabr 2025-ci il tarixində Heydər Əliyev Mərkəzində Ticarətçilər Forumu keçirib. Forumun məqsədi ölkənin müxtəlif regionlarından olan ticarətçiləri bir araya gətirərə

Bank of Baku əməkdaşlarından veloyürüş – Sağlam həyat, yaşıl gələcək

Ölkənin seçilən banklarından olan Bank of Baku "Sağlam həyat, yaşıl gələcək!" mesajı ilə növbəti ekososial layihəsini reallaşdırıb. 26 oktyabr tarixində Bank of Baku-nun təşkilatçılığı, Azərbaycan Velosiped İdman

"Kontakt"dan qazi və şəhid ailəsi üzvü olan 20 nəfərə tam təqaüd

Ölkədə həyata keçirdiyi sosial layihələrlə tanınan "Kontakt" mağazalar şəbəkəsi bu il Zəfər Gününün 5 illiyi münasibətilə təqdirəlayiq bir addım atıb. Şəbəkə "Gələcəyi Yazanlar" təhsil proqramı çərçivəsind

Access2Success Lənkəranda qadın sahibkarların biznes bacarıqlarını inkişaf etdirməyə dəstək oldu

AccessBank qadın sahibkarlığının gücləndirilməsi istiqamətində həyata keçirdiyi regional "Access2Success: Biznes idarəçiliyinin əsasları" təşəbbüsünü bu dəfə Lənkəran şəhərində reallaşdırdı. xəbər verir ki, görüşd

ADA ilə "Veysəloğlu"nun tərəfdaşlığı uğurla davam edir – Xeyriyyə məqsədli festival keçirilib

ADA Universitetinin nəzdində fəaliyyət göstərən ADA İbtidai Məktəbində artıq ənənə halını alan Payız festivalı – Məhsul bayramı böyük coşqu ilə qeyd edilib. xəbər verir ki, tarixən xalqımızın ənənələri sırasında xüsusi ye

Berlin Türk-Alman İşəgötürənlər Birliyində Marsol Group nümayəndələrinin iştirakı ilə işgüzar görüş keçirilib - FOTOLAR

Azərbaycanlı sahibkarların beynəlxalq əlaqələrinin inkişaf etdirilməsi və Avropa bazarlarında əməkdaşlıq imkanlarının genişləndirilməsi məqsədilə həyata keçirilən Marsol Group-un Avropa səfəri çərçivəsində 26 oktyabr tarixind

Torpağa gübrə veririk, bəs bitki niyə qidalanmır? – Qışa hazırlığın əsas sualı

Fermer torpağa gübrə verir, suvarmanı vaxtında aparır, amma bitki yenə də zəif böyüyür. xəbər verir ki, yarpaqlar solur, kök sistemi inkişaf etmir, məhsul gözlənildiyi kimi bol olmur. Bəs problemin kökü nədədir? Torpağa verilə

"4-cü Marsol Zəfər Kuboku" intellektual yarışı keçirildi - FOTOLAR

1 noyabr tarixində Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi (KOBİA), Marsol Academy və İş Adamları Cəmiyyətinin Milli Assosiasiyasının (İCMA) təşkilatçılığı, "Unilegal Consulting" şirkətinin baş sponsorluğu v

Yelo Bank-dan qadın sahibkarlara dəstək: yeni mikro kredit məhsulu

Yelo Bank qadın sahibkarların biznes fəaliyyətini dəstəkləmək və onların maliyyə resurslarına çıxışını asanlaşdırmaq üçün yeni mikro kredit məhsulunu təqdim edir. Bu təşəbbüs qadınların iqtisadi fəallığının artırılmasına


son xeberler yeni xeberler azerbaycan xeberleri cebheden xeberler oxu.az xeberler son xeberler bugun 2025 azerbaycan valyuta